quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:28 schreef deepart het volgende:
Waarom ren je dan niet naar buiten en tief je hem op zijn neus??
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef GuitarJJ het volgende:
TVP voor het uitgeschreven telefoongesprek wat TS zo gaat posten
Als ik een jonge jongen iets in de brievenbus hoor gooien, ga ik ervanuit dat het gewoon reclame is, en daar ren ik doorgaans niet op af. Als hij een pakket in zijn handen had gehad, was ik heus wel naar buiten gelopen, maar ik pakte het briefje dus een klein kwartier nadat het erin werd gegooidquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef Biancavia het volgende:
En de deur opentrekken om te laten weten dat je wel thuis bent, ondanks dat je bel het niet doet, was te moeilijk?
Nee GLSquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Buschetta het volgende:
Echte ratten zijn het.TNT zeker ofzo ?
Dan is het niet van de TNT, want morgen wordt gewoon bezorgd. Tenzij het een rembours is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Als ik een jonge jongen iets in de brievenbus hoor gooien, ga ik ervanuit dat het gewoon reclame is, en daar ren ik doorgaans niet op af. Als hij een pakket in zijn handen had gehad, was ik heus wel naar buiten gelopen, maar ik pakte het briefje dus een klein kwartier nadat het erin werd gegooid
Ik heb dus gebeld, maar het pakket kan pas maandag opnieuw worden bezorgdDan hoop ik maar voor die jongen dat hij maandag niet werkt
Kun je hem niet ophalen bij een of andere kantoor/Opbergcentrum? Lijkt me namelijk niet dat ze het pakket tot maandag in het busje laten zitten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Als ik een jonge jongen iets in de brievenbus hoor gooien, ga ik ervanuit dat het gewoon reclame is, en daar ren ik doorgaans niet op af. Als hij een pakket in zijn handen had gehad, was ik heus wel naar buiten gelopen, maar ik pakte het briefje dus een klein kwartier nadat het erin werd gegooid
Ik heb dus gebeld, maar het pakket kan pas maandag opnieuw worden bezorgdDan hoop ik maar voor die jongen dat hij maandag niet werkt
GLS staat gewoon in de OPquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Buschetta het volgende:
Echte ratten zijn het.TNT zeker ofzo ?
Nee, het kom echt niet voor maandag zei die vrouw vd 'klantenservice'. En toen ik daarna zei dat ik dit echt een kutservice van een kutbedrijf vind, kon het al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem niet ophalen bij een of andere kantoor/Opbergcentrum? Lijkt me namelijk niet dat ze het pakket tot maandag in het busje laten zitten!
Ja, want je moet er altijd vanuit gaan dat ze gewoon niet aanbellen met je pakket en dat ze zaterdag niet bezorgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Ladidadida het volgende:
Je had het ook iets eerder kunnen regelen natuurlijk, ipv zo op de valreep.
Je kunt het vaak wel ophalen bij een servicepunt van hun, maar ik weet niet of dat in de buurt isquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nee, het kom echt niet voor maandag zei die vrouw vd 'klantenservice'. En toen ik daarna zei dat ik dit echt een kutservice van een kutbedrijf vind, kon het al helemaal niet meer
Ah, dus zo kom je door die klantenservice heenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef BorusBulldog het volgende:
Klanten-service bellen, de eerste persoon aan de telefoon laten janken krijg je erna de opper-josti kan je daarmee in discussie.
Wel terechte klacht.
Ja, dat kan idd. Maandag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt het vaak wel ophalen bij een servicepunt van hun, maar ik weet niet of dat in de buurt is
misschien heeft hij iets bij de pabo besteld en schaamt hij zichquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef Agiath het volgende:
Of je gaat de stad in voor je kinderen, luie aap
Dat hoeft niet TS, we bestellen allemaal wel eens bij pabo. Sommige zusjes van sommige KLBers zijn vaste klant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef deepart het volgende:
[..]
misschien heeft hij iets bij de pabo besteld en schaamt hij zich
GLS-Netherlands.com:quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt het vaak wel ophalen bij een servicepunt van hun, maar ik weet niet of dat in de buurt is
Maarja, bovenstaand kan natuurlijk ook pas na het weekendquote:Pakketten ophalen
Ophalen/ Pakketshop als alternatief afleveradres
Het kan voorkomen dat onze GLS chauffeur een pakket niet op een afleveradres kan bezorgen, bijvoorbeeld omdat de ontvanger niet thuis is. Om u de mogelijkheid te bieden uw pakket alsnog snel in uw bezit te krijgen, kunt u er voor kiezen om deze bij de dichtstbijzijnde Pakketshop te laten afgeven. Zo kunt u, of een door u gemachtigde persoon, het pakket ophalen wanneer het u uitkomt.
Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van het Niet Thuis Bericht of e-mail bevestiging en een geldig legitimatiebewijs. Het pakket dient binnen vijf werkdagen bij de Pakketshop te worden opgehaald. Mocht het pakket niet worden opgehaald, dan neemt de GLS-chauffeur het weer mee en wordt het pakket retour afzender gestuurd.
Neen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
UPS heeft perfecte service trouwens!
Er in ieder geval altijd rekening mee houden dat er iets mis kan gaan als je het per sé op een bepaalde datum moet hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja, want je moet er altijd vanuit gaan dat ze gewoon niet aanbellen met je pakket en dat ze zaterdag niet bezorgenBovendien was het het laatste, de rest heb ik al binnen maar dit waren wat dingen die nageleverd zouden worden.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef skattebaut het volgende:
TS heeft gewoon de stroomrekening niet betaald omdat ze liever cadeaus koopt.![]()
Daardoor deed de bel het niet en moest pakjesbezorger tot zijn grote ergernis weer het pakket mee nemen.
Nadat ie voor de 2e keer uit zijn auto kwam, nu met nietthuisbriefje ipv pakket, ziet slome TS de bezorger pas en reageert uiteraard niet.
Ze denkt dat het een folderbezorgert is.
Om de reclamefolders toch snel te kunnen lezen rent ze naar de brievenbus.
Bleek de folderbezorgert toch de pakketbezorgert te zijn geweest. hahahaa.
En nu klagen over de slechte service.
Dat toont aan hoe asociaal ts is. (wist ik al)
Veel, gezien het aantal als horken rijdende chauffeurs van deze busjes die ik dagelijks op de snelweg tegenkom:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus, welke bedrijven werken met deze bezorgservice? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Mijn kinderen zijn daar nog net iets te jong voor, maar iig bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft niet TS, we bestellen allemaal wel eens bij pabo. Sommige zusjes van sommige KLBers zijn vaste klant.
Ik heb 2 weken geleden een setje van vijf buttplugs gekocht in verschillende maten.
De grootste is wel een beetje groot, daar werk ik nog aan, de anderen zijn heerlijk. Echt een aanrader.
En dat voor 14,95 (ex verzendkosten.)
Ha moet jij zeggen met je knakentekort huilie. Maar jij zou de klacht natuurlijk alleen terecht vinden als de bezorger zwart wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef skattebaut het volgende:
TS heeft gewoon de stroomrekening niet betaald omdat ze liever cadeaus koopt.![]()
Daardoor deed de bel het niet en moest pakjesbezorger tot zijn grote ergernis weer het pakket mee nemen.
Nadat ie voor de 2e keer uit zijn auto kwam, nu met nietthuisbriefje ipv pakket, ziet slome TS de bezorger pas en reageert uiteraard niet.
Ze denkt dat het een folderbezorgert is.
Om de reclamefolders toch snel te kunnen lezen rent ze naar de brievenbus.
Bleek de folderbezorgert toch de pakketbezorgert te zijn geweest. hahahaa.
En nu klagen over de slechte service.
Dat toont aan hoe asociaal ts is. (wist ik al)
Doe nu niet opeens of ik een hekel heb aan zwarten, dat is nl. niet zo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:41 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ha moet jij zeggen met je knakentekort huilie. Maar jij zou de klacht natuurlijk alleen terecht vinden als de bezorger zwart was
Gelukkig ben je niet bevooroordeeldquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Doe nu niet opeens of ik een hekel heb aan zwarten, dat is nl. niet zo.
Ik heb een hekel aan asociale en criminele turken/marokkanen/antillianen
Dat is heel wat anders dan een hekel aan zwarten hebben.
Bovendien:
Ik heb geen knakentekort, ik heb een partner die niet met geld om kan gaan en waardoor we nu een schuld hebben voor komende 6 jaar, das heel wat anders.
Ik zorg door mijn werken wel dat de rekeningen betaald worden.
Wat zat er overigens in je pakketje, wit poeder?
Kan goed zijn met je antillenconnecties he? altijd waspoeder tekort....
Mag je partner nu ook in NL blijven nu ie je blijkbaar zwanger heeft gemaakt?
Werkt ie zodat jij nu thuis kunt blijven puzzelen met je kindjes?
Of heb je een bijstandje of 2 geregeld op mijn kosten?
Beetje kindergeld erbij en wat kwijtscheldingen en zo zit je gauw op 1700 netto per maand!
Die kont !!!! Fucking royaal !quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:42 schreef Walter81 het volgende:
Naast de pauper-GLS kan je ook klagen bij de verzender. Die kiest immers een pauper-postbedrijf uit...
Zo was het.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien heeft hij wel aangebeld maar deed je bel het niet, en zag je die jongen pas toen hij dat briefje in de bus deed.
Ps. koop aub geen zwarte bel, daar heb ik een hekel aan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zo was het.
Arme studente, geeneens geld voor een bel.
En ts vind mensen bevooroordeeld...
Geil hequote:
Niet alle studenten zijn arm. En jij kan ook wel een cursus Nederlands gebruikenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zo was het.
Arme studente, geeneens geld voor een bel.
En ts vind mensen bevooroordeeld...
Lotgenoot! Was het bij jou ook met GLS?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb het twee keer hetzelfde meegemaakt. Niks aanbellen of kloppen ofzo, nee gewoon briefje door de brievenbus en ze springen weer in hun DHL/UPS busje. Eén keer was ik snel genoeg om die gast nog achterna te sprinten en alsnog mijn pakketje te claimen. Waarom doen die mensen dit? Proberen ze op die manier hun baan zeker te stellen door meer vaker te moeten rijden ofzo?
Nee, DHL en UPS dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Lotgenoot! Was het bij jou ook met GLS?
Juist wel. Je wacht die jongen op doet de deur op in een sexy gevalletje, glimlach lief tegen hem, nodig hem binnen uit, zet hem op hem stoel, bind de verwachtingsvolle bezorger vast. En daarna beuk je hem volledig in elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je dat vanzelf wel gaat doen na x keer aanbellen terwijl er niemand thuis is na een aantal uur werken. Keur het niet goed maar kan het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb het twee keer hetzelfde meegemaakt. Niks aanbellen of kloppen ofzo, nee gewoon briefje door de brievenbus en ze springen weer in hun DHL/UPS busje. Eén keer was ik snel genoeg om die gast nog achterna te sprinten en alsnog mijn pakketje te claimen. Waarom doen die mensen dit? Proberen ze op die manier hun baan zeker te stellen door meer vaker te moeten rijden ofzo?
Waarom? Dat IS toch je werk?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef L-IS het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat vanzelf wel gaat doen na x keer aanbellen terwijl er niemand thuis is na een aantal uur werken. Keur het niet goed maar kan het me wel voorstellen.
ja, zo'n reactie had ik al verwacht. Ik heb het ook wel eens meegemaakt en schold die gast weer terug maar ik kan mij wel voorstellen dat als je iedere keer voor een dichte deur staat de verleiding wel erg groot is. Zeker als je al je pakketjes voor een bepaald tijdstip bezorgd moet hebben dan lukt het wellicht niet anders. Weet niet of dit zo is maar toch.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef Wazeggie het volgende:
Dat heeft toch niets met vrouwzijn te maken? Zou me wat zijn als t kassameisje tegen me zegt: ja ik geef al de hele dag wisselgeld terug, heb ik nou geen zin meer in
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef L-IS het volgende:
[..]
ja, zo'n reactie had ik al verwacht. Ik heb het ook wel eens meegemaakt en schold die gast weer terug maar ik kan mij wel voorstellen dat als je iedere keer voor een dichte deur staat de verleiding wel erg groot is. Zeker als je al je pakketjes voor een bepaald tijdstip bezorgd moet hebben dan lukt het wellicht niet anders. Weet niet of dit zo is maar toch.
Maar mensen met een emotionele reactie (lees: vrouw) willen dit natuurlijk niet begrijpen.
Aha, ik heb er echt nog nooit eentje gezien, en ik rij toch ook vrij veelquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Veel, gezien het aantal als horken rijdende chauffeurs van deze busjes die ik dagelijks op de snelweg tegenkom:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |