quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:28 schreef deepart het volgende:
Waarom ren je dan niet naar buiten en tief je hem op zijn neus??
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef GuitarJJ het volgende:
TVP voor het uitgeschreven telefoongesprek wat TS zo gaat posten
Als ik een jonge jongen iets in de brievenbus hoor gooien, ga ik ervanuit dat het gewoon reclame is, en daar ren ik doorgaans niet op af. Als hij een pakket in zijn handen had gehad, was ik heus wel naar buiten gelopen, maar ik pakte het briefje dus een klein kwartier nadat het erin werd gegooidquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef Biancavia het volgende:
En de deur opentrekken om te laten weten dat je wel thuis bent, ondanks dat je bel het niet doet, was te moeilijk?
Nee GLSquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Buschetta het volgende:
Echte ratten zijn het.TNT zeker ofzo ?
Dan is het niet van de TNT, want morgen wordt gewoon bezorgd. Tenzij het een rembours is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Als ik een jonge jongen iets in de brievenbus hoor gooien, ga ik ervanuit dat het gewoon reclame is, en daar ren ik doorgaans niet op af. Als hij een pakket in zijn handen had gehad, was ik heus wel naar buiten gelopen, maar ik pakte het briefje dus een klein kwartier nadat het erin werd gegooid
Ik heb dus gebeld, maar het pakket kan pas maandag opnieuw worden bezorgdDan hoop ik maar voor die jongen dat hij maandag niet werkt
Kun je hem niet ophalen bij een of andere kantoor/Opbergcentrum? Lijkt me namelijk niet dat ze het pakket tot maandag in het busje laten zitten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Als ik een jonge jongen iets in de brievenbus hoor gooien, ga ik ervanuit dat het gewoon reclame is, en daar ren ik doorgaans niet op af. Als hij een pakket in zijn handen had gehad, was ik heus wel naar buiten gelopen, maar ik pakte het briefje dus een klein kwartier nadat het erin werd gegooid
Ik heb dus gebeld, maar het pakket kan pas maandag opnieuw worden bezorgdDan hoop ik maar voor die jongen dat hij maandag niet werkt
GLS staat gewoon in de OPquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Buschetta het volgende:
Echte ratten zijn het.TNT zeker ofzo ?
Nee, het kom echt niet voor maandag zei die vrouw vd 'klantenservice'. En toen ik daarna zei dat ik dit echt een kutservice van een kutbedrijf vind, kon het al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem niet ophalen bij een of andere kantoor/Opbergcentrum? Lijkt me namelijk niet dat ze het pakket tot maandag in het busje laten zitten!
Ja, want je moet er altijd vanuit gaan dat ze gewoon niet aanbellen met je pakket en dat ze zaterdag niet bezorgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Ladidadida het volgende:
Je had het ook iets eerder kunnen regelen natuurlijk, ipv zo op de valreep.
Je kunt het vaak wel ophalen bij een servicepunt van hun, maar ik weet niet of dat in de buurt isquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nee, het kom echt niet voor maandag zei die vrouw vd 'klantenservice'. En toen ik daarna zei dat ik dit echt een kutservice van een kutbedrijf vind, kon het al helemaal niet meer
Ah, dus zo kom je door die klantenservice heenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:30 schreef BorusBulldog het volgende:
Klanten-service bellen, de eerste persoon aan de telefoon laten janken krijg je erna de opper-josti kan je daarmee in discussie.
Wel terechte klacht.
Ja, dat kan idd. Maandag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt het vaak wel ophalen bij een servicepunt van hun, maar ik weet niet of dat in de buurt is
misschien heeft hij iets bij de pabo besteld en schaamt hij zichquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef Agiath het volgende:
Of je gaat de stad in voor je kinderen, luie aap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |