Moet TS wel zo mans genoeg zijn om haar redenatie te verdedigen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dit zal één van de klassiekers van Fok! worden, daarin moet ik ff gepost hebben
Nog ff doorgaan en we hebben deeltje 2 te pakken
zou jij durven met zoveel afwijzende reacties op haar gedrag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet TS wel zo mans genoeg zijn om haar redenatie te verdedigen...
Inderdaad, en een relatie bestaat niet uit enkel lust als het goed is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat doet iedereen in een relatie wel eens
Die komt echt niet meer terug:quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij durven met zoveel afwijzende reacties op haar gedrag?
Een misplaatst ego en de verkeerde regenjas voor deze shitstorm. Good riddance als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef Patries84 het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus forum was. Hef mijn naam maarweer op of zo. trouwens ik ken die meid niet van tmfforum, als ik er zo uit zou zien had mijn collega ook geen avances gemaakt. Nou bye pubers.
Alsof ik nooit afwijzende reacties heb gehad op mn open relatie, op mn foto bij de strippaal...quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij durven met zoveel afwijzende reacties op haar gedrag?
De meeste? Dan ben ik benieuwd met welke vrouwen jij zoal omgaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:23 schreef _GdR_ het volgende:
Gister was hier een topic over vrouwen. Heeft iemand misschien de link. De TS is een mooi voorbeeld hoe achterlijk de meeste nederlandse vrouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |