Ehhh ik weet niet maar als ik dit topic zo doorlees lijkt me vrij duidelijk wie er hier de puber is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef Patries84 het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus forum was. Hef mijn naam maarweer op of zo. trouwens ik ken die meid niet van tmfforum, als ik er zo uit zou zien had mijn collega ook geen avances gemaakt. Nou bye pubers.
Omdat het vermakelijk isquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef heiden6 het volgende:
Waarom reageert iedereen toch serieus op deze trol?
Wie gedraagt zich hier nou als puber?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef Patries84 het volgende:
Ik dacht dat dit een serieus forum was. Hef mijn naam maarweer op of zo. trouwens ik ken die meid niet van tmfforum, als ik er zo uit zou zien had mijn collega ook geen avances gemaakt. Nou bye pubers.
Ik hoop dat het een troll is want zij is echt een triest gevalletjequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef heiden6 het volgende:
Waarom reageert iedereen toch serieus op deze trol?
Godverdommequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet weggaan!![]()
Ik weet nog niet waar je woont/ werkt!![]()
Misschien kunnen we collega's worden!?!![]()
Het verschil?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:07 schreef Patries84 het volgende:
Wat een reacties
mag iemand me uitleggen wat het verschil is. Je bent met je hoofd bij een ander en nee dat is zeker niet goed te praten van mijn kant en nee hij zal niet vreemd gegaan zijn maar wel stiekem kijken en op anderen geilen vind ik niet ok in een relatie. In eerste instantie wilde ik niet en iedereen op het werk weet dat ik een vriend heb ook niet netjes van mijn collega.
Ik wil mijn vriend niet kwijt, ik wil gewoon dat we beide aan onze tekortkomingen gaan werke. Ik weet alleen niet goed hoe ik dit het beste kan aanpakken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Die collega wilde gewoon een snelle, makkelijke wip maken en daarvoor pakte hij de eerste de beste goedkope slet die zich aanbood. Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |