Dat we praten en op de foto gaan en campagnevoeren enzo.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat we praten en op de foto gaan en campagnevoeren enzo.
Slaapverwekkende droom dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat we praten en op de foto gaan en campagnevoeren enzo.
quote:
Nee het was echt gaaf, dat welquote:
Ik geef zo een update, geen gefaal vanaf deze kantquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:40 schreef error_404 het volgende:
Sarah Palin
[..]
He man, hoe was de date gisteravond?
Ik denk dat ze de volgende president van de VS gaat worden. Fox heeft de propaganda machine voor Palin op volle toeren draaien.quote:
Maar wat was er dan niet leuk aan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee het was echt gaaf, dat wel
Ik was heel erg zenuwachtig in mijn droom.
Het was best wel spannend...
Dat ik er bijna elke nacht over droom.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Maar wat was er dan niet leuk aan?
Och tegen de tijd van nieuwe verkiezingen zal ze kinderen hebben en een vlot pittig kapselquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de volgende president van de VS gaat worden. Fox heeft de propaganda machine voor Palin op volle toeren draaien.
http://www.foxnews.com/oreilly/
Kijk maar aflevering 11/19: Why Sarah Palin matters
euh... ze heeft al kleinkinderen hoor....quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Och tegen de tijd van nieuwe verkiezingen zal ze kinderen hebben en een vlot pittig kapsel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:48 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
euh... ze heeft al kleinkinderen hoor....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |