Ik moet er nog 3 maanden mee doen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef iFries het volgende:
Gast, wat zeur je om een stel kleren als je op zo'n locatie zit!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Af en toe een geile penis ben ik natuurlijk niet vies van.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef error_404 het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-op-een-dure-vakantie-zijn-in-een-ver-land-en-dure-kleertjes-hebben-maar-eigenlijk-ben-ik-stiekem-gewoon-een-homo-topic
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:26 schreef error_404 het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-op-een-dure-vakantie-zijn-in-een-ver-land-en-dure-kleertjes-hebben-maar-eigenlijk-ben-ik-stiekem-gewoon-een-homo-topic
dus die polo's waren helemaal niet duur jankiequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik moet er nog 3 maanden mee doen!
En ik ben niet verwend, of op een dure vakantie. Polo's zijn gekocht in de States.. voor een prikkie. En rondreizen is niet duur. Af en toe een geile penis ben ik natuurlijk niet vies van.
Jep, alleen zie ik daar niets van.quote:
flikker toch op met je "lief dagboek " stom schaapquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:47 schreef MarkyMarkx het volgende:
Lief dagboek![]()
Gisteren met mijn zatte kop in mijn eigen strontemmer polo's zitten wassen, alles naar de klote
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:52 schreef bonke het volgende:
[..]
flikker toch op met je "lief dagboek " stom schaap
Sleuteltjes zijn ook ouderwets, tegenwoordig kwak je je dagboek in zo'n kuttopicquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die sleuteltjes zijn altijd voor al die boekjes hetzelfde.
Volgens mij heb je expres je kleren verziekt om een klaag topic te kunnen openen, om vervolgens al je onboeiende reisverhalen met ons te delen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Oksel het volgende:
Geschoren. Sinds vandaag weer. Toch fijn, soms een douche.
Avondeten is klaar. Toedels. Ik denk aan jullie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |