gamers hebben dan ook niet echt een bovengemiddeld IQ, zo bleek vanavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:45 schreef koei het volgende:
Pff, dan betaal je gewoon 60 euro voor enkel dat kistje... Nouja, het zal vast alsnog goed verkopen, net als die speciale editie van MW2. Ik zou het er echter absoluut niet voor over hebben...
Game geeft 'm een prijskaartje van 110 pond mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees net op Neogaf dat de Ultimate Trilogy Edition 150 euro gaat kosten.
Damn.
Totally worth it.
Prima budgetgame dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:55 schreef FinalD87 het volgende:
Zero Punctuation: Darksiders
God of War topic, I know
Cyberiaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Darksiders
Mayonetta
Dante's InfernoGod of War III
Die Prestige versie van MW2 staat inmiddels bij de Eplaza voor 125 euro, zal ook vast wel minder worden, net als die GoW collection, de oplages van die dure editie's zijn gewoon veel te groot geworden....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:45 schreef koei het volgende:
Pff, dan betaal je gewoon 60 euro voor enkel dat kistje... Nouja, het zal vast alsnog goed verkopen, net als die speciale editie van MW2.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Damn.
Totally worth it.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Damn.
Totally worth it.
quote:Studio Director: 'God Of War 3' Over 10 Hours Long
At a recent event in New York City, I had some time to speak with John Hight, the studio director of Sony Santa Monica. Yes, those are the "God of War" folks. The interview had a wide range of topics, but because people generally freak out about this sort of thing, the topic of game length came up. The length of "God of War 3," to be specific. Here's the transcript of my conversation with John:
John Hight: We've done a lot of play testing on it. We know, for a really hardcore player, it'll take them longer than it took them to play either of the previous "God of War" games.
MTV Multiplayer: Longer than seven hours?
JH: Oh yeah.
MTV: Considerably longer than seven hours?
JH: I think so.
MTV: Is ten…um…longer? [This is me trying to be sneaky]
JH: Ten is longer, but ten might not be considerably longer! [laughs] It's more than 10 hours.
Who gives a fuck about trophies. Ik niet. Kan er niks mee verder ofzo. Als de game maar vet is en het avontuur spannend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef koei het volgende:
Ik baal nog steeds van de trophy glitch!
Waar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de pre-order geplaatst voor de Ultimate Trilogy Edition. Ik heb nog geen enkele God of War gespeeld, dus als ik dan ontmaagd wordt, dan maar meteen goed.
Zit nog steeds in deel 1 van de Collection en vermakelijk spel ook al is het niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de pre-order geplaatst voor de Ultimate Trilogy Edition. Ik heb nog geen enkele God of War gespeeld, dus als ik dan ontmaagd wordt, dan maar meteen goed.
Dan ben je nog wel een paar uurtjes zoet dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef koei het volgende:
Zo, eerste twee challenges of the titans gehaaldNog maar vijf te gaan
Die 3de ben ik 2,5 uur zoet mee geweest, totdat ik ontdekte wat je moet doen:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:57 schreef koei het volgende:
Ja, de derde heb ik al 10 pogingen in zitten ofzoEn ze schijnen per stap moeilijker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik dit wist had ik m direct
Bijna elk level heeft zo wel een bepaalde truuk om het gemakkelijker te halen.
[ Bericht 2% gewijzigd door SToRM81 op 24-01-2010 17:55:57 ]PSN id: NL_SToRM
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die 3de ben ik 2,5 uur zoet mee geweest, totdat ik ontdekte wat je moet doen:extra tip: als ze versteend zijn, gebruik de barbarian's hammer met de knoppencombinatie driehoekje, driehoekje of de combinatie L1 + driehoekje. Alles kapot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik dit wist had ik m direct
Bijna elk level heeft zo wel een bepaalde truuk om het gemakkelijker te halen.
Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
quote:“We’re (UK) not getting that version, we opted for the Ultimate Edition,” said the spokesperson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |