Door doodgaan in battles of door die instant death stukjes (spikes, spinning blades, afgrond inspringen, etc)?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:22 schreef Tain het volgende:
Ik heb het "You are dead"-schermpje nu echt al te vaak gezien
die instant death stukjes het meest, ben zo vaak het lava ingesprongen of doodgegaan door ruimtes waar je binnen x tijd doorheen moet zijn gegaan of alle mobs dood moet hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Door doodgaan in battles of door die instant death stukjes (spikes, spinning blades, afgrond inspringen, etc)?
Op 4:04 krijgt ie een trophy.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef koei het volgende:
Ik betwijfel of die tweede versie daadwerkelijk de PS3 versie is
Ga je voor die lelijke doos?quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Collection volledig uitgespeeld. Geweldige ervaring weer,... Boss Batch 3 trophy echter niet gekregen,... best een kansloze bug dusMaar ja,... komen we wel weer overheen. Is de God of War 3 collectors edition al ergens te bestellen? (PAL of NTSC?)
Mits de prijs OK is! De NTSC versie is in verhouding goedkoper uiteraard,.... kan hem alleen maar bij Gamestop vinden. Is het een exclusive?quote:Op zondag 20 december 2009 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je voor die lelijke doos?
Je hebt gelijk. En dat eerste filmpje is het filmpje waarmee ik het toen vergeleken had, dus die klopt ook. Nou snap ik er helemaal niks meer van want ik heb toch zeker dat filmpje tegelijk met mijn spel gestart (bij het de grond raken van het hek) en mijn stekels gingen echt veel eerder omhoog. Verschilt het anders misschien per moeilijkheidsgraad?quote:
Ik vond die tijd ook echt veeeeels te kort hoor. Haalde het maar net, maar deed er wel een paar keer over!quote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En dat eerste filmpje is het filmpje waarmee ik het toen vergeleken had, dus die klopt ook. Nou snap ik er helemaal niks meer van want ik heb toch zeker dat filmpje tegelijk met mijn spel gestart (bij het de grond raken van het hek) en mijn stekels gingen echt veel eerder omhoog. Verschilt het anders misschien per moeilijkheidsgraad?
Nouja, dat wordt sparen voor een McChicken-menu dan
Ik heb 'm hier op FOK! weggegeven, die game ga ik toch wel spelen en de demo zelf is al een jaar oud.quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Chocobo het volgende:
God of War 3 demo maar even aan het downen,... zat bij de collectionHelemaal vergeten te doen eigenlijk. 3GB trouwens,... eerst downen,... dan installeren,... gaat wel even duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |