Ja dat wilde ik dan weer niet zeggen, straks zijn er hier op het forum mensen die geen kaartje konden krijgen en dan voelen die zich weer uitgebuit.quote:
Damn, vroeg me vandaag nog af of je nog kaarten had. Hoop voor je dat je morgen nog kan krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef StarGazer het volgende:
Ik moest werken vandaag, ik kom terug, en iedereen heeft GODVERDOMME al kaarten
Ik denk dat ik in een zware depressie terecht kom mocht het mij niet lukkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Damn, vroeg me vandaag nog af of je nog kaarten had. Hoop voor je dat je morgen nog kan krijgen
En anders heb ik er -misschien- nog wel eentjequote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef StarGazer het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:08 schreef sbientje het volgende:
is de pre sale afgelopen nu?
Dat lijkt me heeeeel sterk, dan zouden 2500 man al aan de presale mee hebben moeten doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef StarGazer het volgende:
De geruchten gaan dat het uitverkocht is.
Ik word echt helemaal gek
Neuh had het ook over de presale. Maar ik baal hier gewoon vreselijk van. Het had het net ff wat makkelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heeeeel sterk, dan zouden 2500 man al aan de presale mee hebben moeten doen.
Same here, naar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:53 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heeeeel sterk, dan zouden 2500 man al aan de presale mee hebben moeten doen.
Ik vind één avond veel leuker. Dat maakt het wat unieker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Eby het volgende:
Als john ook 3 juni komt dan ga ik kwijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |