zeg jij bent toch geen watje ?quote:Op maandag 7 december 2009 06:56 schreef PhalanX het volgende:
ik voel me niet zo lekker...
zal ik gaan werken of zal ik thuisblijven?
Heej, Halloquote:
Nee, ik ook niet. Ben naar Kleve geweest, de drankvoorraad aangevuldquote:Op maandag 7 december 2009 07:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heej, Hallo
Nee ik ben zaterdagmiddag dus niet in Nijmegen geweest
slight change of plans en als alternatief op bezoek bij ex collega in Berkel Enschot op haar verjaardag afgelopen zaterdag
is dat nog steeds fiscaal verantwoord met een verschil van 3 a 4 euro per fles ?quote:Op maandag 7 december 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben naar Kleve geweest, de drankvoorraad aangevuld
Ja zekers. Baileys is in Duitsland de helft goedkoper dan je betaald bij de Gall & Gallquote:Op maandag 7 december 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat nog steeds fiscaal verantwoord met een verschil van 3 a 4 euro per fles ?
das ist ja billichquote:Op maandag 7 december 2009 08:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja zekers. Baileys is in Duitsland de helft goedkoper dan je betaald bij de Gall & Gall
Ik denk dat Steve niet meer reageert vanmorgenquote:Op maandag 7 december 2009 07:57 schreef Stroekie het volgende:
Thee voor Baltar![]()
Koffie voor Vlarp![]()
Wat wensen Cairon en Steve op dit moment te zuipen ?
daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op maandag 7 december 2009 08:34 schreef Baltar het volgende:
Wenst Steve succes met z'n tentamens deze week
Happy, happy, joy, joy!quote:Op maandag 7 december 2009 08:41 schreef Baltar het volgende:
Oja, enorm.
't is morgen weer B. on tour, deze keer naar het Amsterdamse
*it's the season full of joy, tralalalala*quote:Op maandag 7 december 2009 08:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Happy, happy, joy, joy!
Zo, ik ga werken nu
dan zit je dus om 6.00 uur al in de auto, of mag je treinen ?quote:Op maandag 7 december 2009 08:41 schreef Baltar het volgende:
Oja, enorm.
't is morgen weer B. on tour, deze keer naar het Amsterdamse
Nee, ga treinen, 1ste klas. Rij met de trein dan bijna het kantoor binnenquote:Op maandag 7 december 2009 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zit je dus om 6.00 uur al in de auto, of mag je treinen ?
Goed geregeldquote:Op maandag 7 december 2009 09:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, ga treinen, 1ste klas. Rij met de trein dan bijna het kantoor binnen
Mijn moeder heeft voor Sinterklaas een Nespressoapparaat gekregenquote:Op maandag 7 december 2009 08:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve niet meer reageert vanmorgen
Wat kan koffie trouwens goddelijk zijn als het goed gemaakt is. Geen Senseo prut dus
Maar heb je dan wel iets leuks gekregen van Sinterklaas?quote:Op maandag 7 december 2009 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik in de afgelopen twee nachten niet meer dan 4 uur geslapen. Happy joy.
wist niet dat jij zulke grote schoenen hadquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel, een cd-drive voor mijn lapjetopje, een jasen van mijn oma ¤15,- (omdat ze niks wist maar dit vind ik geniaal
) en een sjaal.
Baltar had jij ook nog wat in je schoen gevonden ?quote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel iets leuks gekregen van Sinterklaas?
Kijk aan, kijk aanquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Jawel, een cd-drive voor mijn lapjetopje, een jasen van mijn oma ¤15,- (omdat ze niks wist maar dit vind ik geniaal
) en een sjaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |