Doen ze niet, ze hebben er sowieso stukken bijgeschreven om er twee delen van te kunnen maken en om personages uit LOTR in de films te kunnen planten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef truedestiny het volgende:
Kan haast alleen maar een goede film worden als ze het verhaal aanhouden!
Misschien is het wel gewoon 1 shot van Bilbo die ergens loopt en dan het logo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Kirov het volgende:
Return to Middle-earth on Tuesday, December 20th, with the worldwide debut of "The Hobbit: An Unexpected Journey" announcement trailer at 7pm PST!
Morgenochtend om 4 uur als het goed is.
nee trailer duurt ruim 2 minutenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon 1 shot van Bilbo die ergens loopt en dan het logo.
apple.com/trailers had je al wel, machtige 480p kwaliteit!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ten tijde van ROTK was er nog geen Youtube en zat je met honderduizenden tegelijk op theonering.net op brakke camlinkjes te klikken.
Overbelast op de dag dat die trailer uitkwam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef thettes het volgende:
[..]
apple.com/trailers had je al wel, machtige 480p kwaliteit!
dat beeld je je niet inquote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef Breuls het volgende:
De drie trollen. Die zag ik ook ja.
Zaten die ook niet in LOTR in versteende vorm? Of beeld ik me dat nou in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |