apple.com/trailers had je al wel, machtige 480p kwaliteit!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ten tijde van ROTK was er nog geen Youtube en zat je met honderduizenden tegelijk op theonering.net op brakke camlinkjes te klikken.
Overbelast op de dag dat die trailer uitkwam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef thettes het volgende:
[..]
apple.com/trailers had je al wel, machtige 480p kwaliteit!
dat beeld je je niet inquote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef Breuls het volgende:
De drie trollen. Die zag ik ook ja.
Zaten die ook niet in LOTR in versteende vorm? Of beeld ik me dat nou in?
Oh, je bent zo iemand die het in het Nederlands leest?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:39 schreef ThaTim het volgende:
Aanhangsels is soort van encyclopedie van In de Ban van de Ring
Verwend nestquote:Op woensdag 21 december 2011 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
de slechte geluid en beeldkwaliteit die je nu voorgeschoteld krijgt in de de normale zalen.
Haha nee hoor. Thuis een blu-ray kijken is kwalitatief veel beter dan een film in de bios kijken in een normale zaal. Dat vind ik niet meer kunnen. Gelukkig komen er steeds meer films in IMAXquote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Verwend nest
De trailer ziet er inderdaad magisch en veelbelovend uit! Ik kan niet wachten, maar toch moet het! En inderdaad,3D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |