Nu kan ik echt niet meer wachtenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:02 schreef IedeK. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)41884481557&comments
Nieuwe productiedagboek van Peter Jackson.
Met oa Gollum en Bilbo, de dwergen in actie in Bag End en gevecht met trollen, Galadriel.
En als laatste verrassing: Christopher Lee als Saruman.
Mensen die dvd's kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:04 schreef Klipnap het volgende:
Pech voor al die mensen die net een special-editionbox hebben gekocht, binnenkort moeten ze weer een speciale hebben van alle 5 delen.
Ik betaal wel voor film-entertainment maar niet voor dvd'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:16 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Mensen die niet betalen voor hun film-entertainment
LOTR != The Hobbit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:04 schreef Klipnap het volgende:
Pech voor al die mensen die net een special-editionbox hebben gekocht, binnenkort moeten ze weer een speciale hebben van alle 5 delen.
Ik ben er ooit aan begonnen en heb door het grootste deel een beetje heen en weer gebrowsed. Wat was dat een ongelofelijk faalproject. Ik bedoel, leuk dat het allemaal fans waren die hun centjes bij elkaar gesprokkeld hebben voor een passie-project, maar het was gewoon niet om aan te zien...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef Poemgirl het volgende:
En zijn er trouwens ook andere mensen die "Born in Hope" hebben gezien? Het is gebaseerd op de boeken van Tolkien, zo'n 80 jaar voor de grote oorlog om de ring ofzo. Wel best amateuristisch, je kunt het zo op youtube vindenZie je ook nog een stukje geschiedenis van Aragorn.
Het was wel dramatisch slecht inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Ik ben er ooit aan begonnen en heb door het grootste deel een beetje heen en weer gebrowsed. Wat was dat een ongelofelijk faalproject. Ik bedoel, leuk dat het allemaal fans waren die hun centjes bij elkaar gesprokkeld hebben voor een passie-project, maar het was gewoon niet om aan te zien...
O wat een tof filmpje! Die oranje-harige dwerg (sorry is een eeuw geleden dat ik het boek heb gelezen, Bombur volgens onderstaande foto) die Metallica doet heerst.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:02 schreef IedeK. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)41884481557&comments
Nieuwe productiedagboek van Peter Jackson.
Met oa Gollum en Bilbo, de dwergen in actie in Bag End en gevecht met trollen, Galadriel.
En als laatste verrassing: Christopher Lee als Saruman.
Volgens mij ook. Dat wordt nog meer Bond sets afrennen voor hem.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:03 schreef Haunter het volgende:
Ligt het aan mij of is Jackson weer behoorlijk aan het aankomen? Desalniettemin; ik heb er nu al veel zin in!
Dat zal vast nog wel mee gaan vallen, aangezien PJ een ekte baas isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef Dagonet het volgende:
Op zich heb ik er wel zin in, alleen verdomd klote dat ze er zelf zoveel bij willen verzinnen. Gaat nergens over.
ja, want dat komt echt al op korte termijn uit....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:04 schreef Klipnap het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |