Doen ze niet, ze hebben er sowieso stukken bijgeschreven om er twee delen van te kunnen maken en om personages uit LOTR in de films te kunnen planten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef truedestiny het volgende:
Kan haast alleen maar een goede film worden als ze het verhaal aanhouden!
Misschien is het wel gewoon 1 shot van Bilbo die ergens loopt en dan het logo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Kirov het volgende:
Return to Middle-earth on Tuesday, December 20th, with the worldwide debut of "The Hobbit: An Unexpected Journey" announcement trailer at 7pm PST!
Morgenochtend om 4 uur als het goed is.
nee trailer duurt ruim 2 minutenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef splendor het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon 1 shot van Bilbo die ergens loopt en dan het logo.
apple.com/trailers had je al wel, machtige 480p kwaliteit!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ten tijde van ROTK was er nog geen Youtube en zat je met honderduizenden tegelijk op theonering.net op brakke camlinkjes te klikken.
Overbelast op de dag dat die trailer uitkwam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef thettes het volgende:
[..]
apple.com/trailers had je al wel, machtige 480p kwaliteit!
dat beeld je je niet inquote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef Breuls het volgende:
De drie trollen. Die zag ik ook ja.
Zaten die ook niet in LOTR in versteende vorm? Of beeld ik me dat nou in?
Oh, je bent zo iemand die het in het Nederlands leest?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:39 schreef ThaTim het volgende:
Aanhangsels is soort van encyclopedie van In de Ban van de Ring
Verwend nestquote:Op woensdag 21 december 2011 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
de slechte geluid en beeldkwaliteit die je nu voorgeschoteld krijgt in de de normale zalen.
Haha nee hoor. Thuis een blu-ray kijken is kwalitatief veel beter dan een film in de bios kijken in een normale zaal. Dat vind ik niet meer kunnen. Gelukkig komen er steeds meer films in IMAXquote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Verwend nest
De trailer ziet er inderdaad magisch en veelbelovend uit! Ik kan niet wachten, maar toch moet het! En inderdaad,3D
Supervet!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kan niet wachten, altijd al van LOTR gehouden, dus dit zal zeker goed worden. Grappig tho, broertje van mijn buurvrouw was op vakantie in NZ toen LOTR werd opgenomen, hij mocht figurant zijn in de eerste twee delen als orc, in het derde deel is hij zelfs vol in beeld geweest en een bepaalde 'rol' mogen doen.
Ik doelde ook niet op alleen maar actie, ik doelde op enige actie.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Imaxquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is precies Imax of wat houd dat in ten opzichte van Blueray of 3d?
trollen trollen is idd een potentiele meme :pquote:Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef ThaTim het volgende:
Ik verwacht nu al dat Gandalf met de trollen 'n nieuwe internetmeme wordt.
Immers, Gandalf 'trollt' de trollen toch wel gigantisch he.
Is toch veel leuker om te wachten op de film en daarna het boek te gaan lezen (in verband met het spoilen van het verhaal).quote:Op woensdag 21 december 2011 10:01 schreef Breuls het volgende:
The Hobbit al gelezen? In het Engels doen! En voordat je de film ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |