abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75396711
Ik heb nu de model 1887 akimbo unlocked.

En ik dacht dat de range groot was, maar de range is echt ABNORMAAL GIGANTISCH.
In afghan heb je zo'n jeep (bij vlag A van domination) en zo'n dude liep een paar meter achter die jeep en ik kwam net dat bergpaadje af rennen en schoot hem vanaf daar dood met een schot van beide guns.
Ook bij vlag C, heb je zo'n bergpad en een trapje die dezelfde hoek om moeten, ik daar gaan zitten terwijl de vijanden telkens voorbij kwamen. Totdat ze met z'n 3en tegelijk kwamen en dan merk je toch echt wel het grootste minpunt van het wapen, die gigantisch laad tijd tussendoor.
pi_75397253
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb nu de model 1887 akimbo unlocked.

En ik dacht dat de range groot was, maar de range is echt ABNORMAAL GIGANTISCH.
In afghan heb je zo'n jeep (bij vlag A van domination) en zo'n dude liep een paar meter achter die jeep en ik kwam net dat bergpaadje af rennen en schoot hem vanaf daar dood met een schot van beide guns.
Ook bij vlag C, heb je zo'n bergpad en een trapje die dezelfde hoek om moeten, ik daar gaan zitten terwijl de vijanden telkens voorbij kwamen. Totdat ze met z'n 3en tegelijk kwamen en dan merk je toch echt wel het grootste minpunt van het wapen, die gigantisch laad tijd tussendoor.
model 1887 akimbo

jammer dat ik die weer kwijt ben door prestige
pi_75398819
gister ook voor het eerst een avond met Akimbo 1887 gespeeld. De tering

Ik eindigde in 3 opeenvolgende potjes bovenaan, en ik na afloop "HAIL TO THE KING BABY" roepen. Die tegenstanders helemaal flippen
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:47:12 #204
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75399056
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:20 schreef Parvus het volgende:
gister ook voor het eerst een avond met Akimbo 1887 gespeeld. De tering

Ik eindigde in 3 opeenvolgende potjes bovenaan, en ik na afloop "HAIL TO THE KING BABY" roepen. Die tegenstanders helemaal flippen
Pas unlocked ergens rond level 67 toch? Dat gaat voor mij nog wel even duren, als ik het ooit haal
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75399179
Slaat inderdaad helemaal nergens op die range van die shotguns; zelf ook regelmatig af moeten leggen met een een assualt rifle tegen die dingen. Best jammer.

Gisteren had ik erg last van het feit dat ook al schiet ik zes kogels op het hoofd van de tegenstander, hij mij daarna alsnog doodschiet, maar dat zou natuurlijk goed door lag kunnen komen...
pi_75399272
1887 akimbo Dat ding is echt te sterk En dat noemen ze dan Modern Warfare met een wapen uit 1887
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:04:50 #207
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_75399292
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:56 schreef zatoichi het volgende:
Slaat inderdaad helemaal nergens op die range van die shotguns; zelf ook regelmatig af moeten leggen met een een assualt rifle tegen die dingen. Best jammer.

Gisteren had ik erg last van het feit dat ook al schiet ik zes kogels op het hoofd van de tegenstander, hij mij daarna alsnog doodschiet, maar dat zou natuurlijk goed door lag kunnen komen...
Dit had ik laatst ook, was inderdaad lag Hoe vaak ik ook niet door die last stand gasten alsnog wordt neergeschoten
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_75399359
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef mash_ het volgende:
1887 akimbo Dat ding is echt te sterk En dat noemen ze dan Modern Warfare met een wapen uit 1887
Hehe ja hij is echt te ziek overpowered
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:33:44 #209
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_75399750
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

model 1887 akimbo

jammer dat ik die weer kwijt ben door prestige
Kut ben jij alweer prestige?!?! dan moet ik toch meer spelen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_75400056
Ik ben ook van plan MW2 aan te schaffen voor de ps3.
Maar ik vraag me af of het aimen niet ongelovelijk irritant is met het pookje?

Had iets gehoord van een autoaim maar heb niet echt een idee van wat dat inhoud
Zou iemand me wat meer er van kunnen vertellen.

Thx!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:57:21 #211
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75400213
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef StevanoH het volgende:

Had iets gehoord van een autoaim maar heb niet echt een idee van wat dat inhoud
Zou iemand me wat meer er van kunnen vertellen.

Thx!
ik speel sinds een maand op een xbox, en het is even een week wenne maar daarna is het echt relaxx
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:47:12 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75401617
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef StevanoH het volgende:
Ja, het aimen is ongelooflijk irritant.
Went dat snel? nee!

Wel een voordeel is dat iedereen met dat stomme pookie zit te aimen dus wat dat betreft maakt het weinig uit. Zelf kan ik het na 3 delen Call of Duty nog steeds voor geen meter maar iemand met 1 game-cel meer in zijn bloed dan ik zal het waarschijnlijk snel onder de knie krijgen .

En zeg nou zelf, het is toch heerlijk om achter je belachelijk dikke LCD/plasma te liggen met een controller in je hand genietend van dikke graphics!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75401858
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, het aimen is ongelooflijk irritant.
Went dat snel? nee!

Wel een voordeel is dat iedereen met dat stomme pookie zit te aimen dus wat dat betreft maakt het weinig uit. Zelf kan ik het na 3 delen Call of Duty nog steeds voor geen meter maar iemand met 1 game-cel meer in zijn bloed dan ik zal het waarschijnlijk snel onder de knie krijgen .

En zeg nou zelf, het is toch heerlijk om achter je belachelijk dikke LCD/plasma te liggen met een controller in je hand genietend van dikke graphics!
Dat het niet went ligt gewoon aan jou want het schiet gewoon prima ben echt niet veel langerzamer dan met een muis. Ik heb het spel op zowel pc als ps3 (pc heeft me broer gekocht ik zelf voor op de ps3) En ik doe het op alle2 eigenlijk even goed
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:10:32 #214
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75402327
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dat het niet went ligt gewoon aan jou
Dat gaf ik zelf aan aan ja...

Met wat voor wapen schieten jullie over het algemeen? Heb nu wat gespeeld met de P90 en die bevalt me in sommigen mappen toch best weer goed. Redelijk steady en een belachelijk aantal kogels ramt dat ding er uit
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75402455
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef jackson het volgende:

Met wat voor wapen schieten jullie over het algemeen?
Scar-H of P90.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75402553
De M16

Ben bijna bij level 70 maar en twijfel bijna of ik wel Prestige wil gaan doen omdat ik dan de M16 verlies
pi_75402797
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Met wat voor wapen schieten jullie over het algemeen?

M16A4 met Stopping Power Pro. Bijna altijd met 1 burst een kill. Zo niet dan mag hij/zij nog lood vreten van mij M1014 Shotgun. In maps waar er kogels gespammed moeten worden doet de ACR met red dot sight verdienstelijke zaken. Vergeet niet Scavanger Pro met claymores

Wat spelen jullie eigenlijk het meest? Ik kan geen genoeg krijgen van Capture the Flag. ZO GENIAAL dat ze die mode er eindelijk in hebben gestopt! In SOF2 en COD2 was dat ook het enigste wat ik deed. Altijd lekker voorspelbaar waar ze vandaan komen en geen gezeik dat ze ineens in je rug spawnen. Beetje noobish maar wel leuk
pi_75403217
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

voorspelbaar waar ze vandaan komen en geen gezeik dat ze ineens in je rug spawnen. Beetje noobish maar wel leuk
C4 naast de vlag plakken
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_75403248
Ik speel alleen maar free for all. en nog steeds met mijn ump45. zeer binnenkort stap ik over naar de p90 omdat ik van mijn ump al bijna alle challenges heb
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:42:26 #220
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75403300
Speel zelf het liefst S&D eigenlijk met wat vrienden via skype. Niet extreem intensief want als je kapot bent kan je lekker rustig kijken, dan blijft het voor mij wat langer speelbaar.

Daarnaast speel ik regelmatig team deathmatch en wat minder sabotage maar ook nog wel.

Capture the "fag" vind ik niet geweldig eigenlijk, dat was het met unreal tournament wel altijd
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75403431
Ik speel het liefste Domination.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75403776
S&D en Hardcore TDM voornamelijk. Voor de afwisseling meestal domination of CTF.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:00:50 #223
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75403936
domination, demlition, CTF, sabotage, S&D het meeste, soms ga ik ook gwn mosh pit leuke afwisseling
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:01:16 #224
280427 WitAchterLicht
Want het rood doet het niet!
pi_75403953
ik speel eigenlijk altijd en overal Ground war!

lekker de afwisseling tussen TDM en Domination is heerlijk!

soms ( als ik challanges nodig heb) ga ik even FFA doen, maar dat vind ik zo stil daar
GT: Cagystorm
pi_75405035
Harcore alleen eigenlijk
CTF is zeer cool
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')