model 1887 akimboquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb nu de model 1887 akimbo unlocked.
En ik dacht dat de range groot was, maar de range is echt ABNORMAAL GIGANTISCH.
In afghan heb je zo'n jeep (bij vlag A van domination) en zo'n dude liep een paar meter achter die jeep en ik kwam net dat bergpaadje af rennen en schoot hem vanaf daar dood met een schot van beide guns.
Ook bij vlag C, heb je zo'n bergpad en een trapje die dezelfde hoek om moeten, ik daar gaan zitten terwijl de vijanden telkens voorbij kwamen. Totdat ze met z'n 3en tegelijk kwamen en dan merk je toch echt wel het grootste minpunt van het wapen, die gigantisch laad tijd tussendoor.
Pas unlocked ergens rond level 67 toch? Dat gaat voor mij nog wel even duren, als ik het ooit haalquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:20 schreef Parvus het volgende:
gister ook voor het eerst een avond met Akimbo 1887 gespeeld. De tering
Ik eindigde in 3 opeenvolgende potjes bovenaan, en ik na afloop "HAIL TO THE KING BABY" roepen. Die tegenstanders helemaal flippen
Dit had ik laatst ook, was inderdaad lagquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:56 schreef zatoichi het volgende:
Slaat inderdaad helemaal nergens op die range van die shotguns; zelf ook regelmatig af moeten leggen met een een assualt rifle tegen die dingen. Best jammer.
Gisteren had ik erg last van het feit dat ook al schiet ik zes kogels op het hoofd van de tegenstander, hij mij daarna alsnog doodschiet, maar dat zou natuurlijk goed door lag kunnen komen...
Hehe ja hij is echt te ziek overpoweredquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef mash_ het volgende:
1887 akimboDat ding is echt te sterk
En dat noemen ze dan Modern Warfare met een wapen uit 1887
Kut ben jij alweer prestige?!?! dan moet ik toch meer spelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
model 1887 akimbo![]()
jammer dat ik die weer kwijt ben door prestige
ik speel sinds een maand op een xbox, en het is even een week wenne maar daarna is het echt relaxxquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef StevanoH het volgende:
Ik ben ook van plan MW2 aan te schaffen voor de ps3.
Maar ik vraag me af of het aimen niet ongelovelijk irritant is met het pookje?
Had iets gehoord van een autoaim maar heb niet echt een idee van wat dat inhoud
Zou iemand me wat meer er van kunnen vertellen.
Thx!
Ja, het aimen is ongelooflijk irritant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef StevanoH het volgende:
Ik ben ook van plan MW2 aan te schaffen voor de ps3.
Maar ik vraag me af of het aimen niet ongelovelijk irritant is met het pookje?
Dat het niet went ligt gewoon aan jouquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, het aimen is ongelooflijk irritant.
Went dat snel? nee!
Wel een voordeel is dat iedereen met dat stomme pookie zit te aimen dus wat dat betreft maakt het weinig uit. Zelf kan ik het na 3 delen Call of Duty nog steeds voor geen meter maar iemand met 1 game-cel meer in zijn bloed dan ik zal het waarschijnlijk snel onder de knie krijgen.
En zeg nou zelf, het is toch heerlijk om achter je belachelijk dikke LCD/plasma te liggen met een controller in je hand genietend van dikke graphics!
Dat gaf ik zelf aan aan ja...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat het niet went ligt gewoon aan jou![]()
Scar-H of P90.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef jackson het volgende:
Met wat voor wapen schieten jullie over het algemeen?
M16A4 met Stopping Power Pro. Bijna altijd met 1 burst een kill. Zo niet dan mag hij/zij nog lood vreten van mij M1014 Shotgun. In maps waar er kogels gespammed moeten worden doet de ACR met red dot sight verdienstelijke zaken. Vergeet niet Scavanger Pro met claymoresquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Met wat voor wapen schieten jullie over het algemeen?
C4 naast de vlag plakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
voorspelbaar waar ze vandaan komen en geen gezeik dat ze ineens in je rug spawnen. Beetje noobish maar wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |