Wat hadden ze moeten zeggen dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Evil_Jur het volgende:
Een Nederlandse gast maar geen woord over haar land, jammer
Ik vond het ook een rare gewaarwording, alsof het twee verschillende talen waren maar wel beide Engels. Terwijl ik wel vaker Nederlanders Engels heb horen praten met Amerikanen, maar het klonk toch bizar dit keer.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Bizar om haar Nederlandse accent en Jon Stewart's New Yorks accent door elkaar te horen. Alsof ik heen en weer zit te zappen tussen Comedy Central en NovaNieuwsuur.
O'Reilly heeft wel gelijk over de uitgaven van Obama vs Bush.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten zeggen dan?![]()
Nog even over O'Reilly, Bill Maher was wel prachtig pas .
Haha, ik vrees dat ik Eurofiel was geweest als ik in Amerika was geboren. Gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 05:15 schreef popolon het volgende:
Haha, tja niet onverwacht.
EJ zit er bovenop. Je bent in het verkeerde land geboren.
quote:Leuk ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Rally4Sanity het volgende:
voor iedereen die de tijd heeft, we organiseren morgen in Amsterdam een satellite rally waar we de rally van stewart en colbert live uitzenden.
www.rallytorestoresanity.nl
quote:Dit vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik hekel de veramerikanisering van Europa en Nederland in het bijzonder. Wat zij doen hoeven wij allemaal niet te doen. Dat ze daar op zoek gaan naar sanity heeft niks met ons te maken en gelukkig maar. Als ze het niet vinden ben ik even blij. Het is een kut land en ik kijk alleen naar de Daily Show omdat het zo leuk is om het domste volk op Aarde uit te lachen. Dit vind ik even belachelijk als wanneer bij hun presidentsverkiezingen zijn en hier overal bijeenkomsten worden gehoudenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Rally4Sanity het volgende:
voor iedereen die de tijd heeft, we organiseren morgen in Amsterdam een satellite rally waar we de rally van stewart en colbert live uitzenden.
www.rallytorestoresanity.nl
quote:Eens. Gister op het Ned.1 journaal een heel item over een of andere honkbalwedstrijd in de VS. Wat boeit ons dat nou?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer ontzettend jammer. Ik hekel de veramerikanisering van Europa en Nederland in het bijzonder. Wat zij doen hoeven wij allemaal niet te doen. Dat ze daar op zoek gaan naar sanity heeft niks met ons te maken en gelukkig maar. Als ze het niet vinden ben ik even blij. Het is een kut land en ik kijk alleen naar de Daily Show omdat het zo leuk is om het domste volk op Aarde uit te lachen. Dit vind ik even belachelijk als wanneer bij hun presidentsverkiezingen zijn en hier overal bijeenkomsten worden gehouden
quote:daarom heet het ook Uitgesproken Vara.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal gekleurd stukje over Stewart op Uitgesproken Vara nu.
quote:Wat zeggen ze?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Nogal gekleurd stukje over Stewart op Uitgesproken Vara nu.
quote:Bijvoorbeeld dat de Rally to Restore Sanity gericht was tegen de 'verrechtsing', terwijl Stewart bij zijn introductie ook duidelijk voorbeelden van linkse gekte noemde. De rally is voor de gematigden; links, centrum én rechts.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
daarom heet het ook Uitgesproken Vara.
wie dat concept met Uitgesproken Vara/EO/WNL heeft bedacht ...
overigens vond ik het item nogal meevallen, wat vond je precies gekleurd?
quote:DitOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
daarom heet het ook Uitgesproken Vara.
wie dat concept met Uitgesproken Vara/EO/WNL heeft bedacht ...
overigens vond ik het item nogal meevallen, wat vond je precies gekleurd?
quote:ok dat is wel gekleurd idd, ik had het niet gehoord, viel er later inOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat de Rally to Restore Sanity gericht was tegen de 'verrechtsing', terwijl Stewart bij zijn introductie ook duidelijk voorbeelden van linkse gekte noemde. De rally is voor de gematigden; links, centrum én rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |