abonnement Unibet Coolblue
pi_252857
SEKI HEEFT TOT HAAR GESPROKEN.

En zijde dat hij ten aller tijde zichzelf zal blijven in zijn 40 dagen en nachten in de bus. De profetie spreekt van een wederopstanding, waarbij hij de Filistijnen (Den Haag supporters) met een botte bijl te lijf zal gaan. Hierbij zal Den Haag in 2en splijten en zullen matjes in de toekomst verboden worden.

De Farao (Burgemeester) mag ten aller tijden ingrijpen maar zal hij zich kunnen weren tegen het woords Seki?!

Grtz,

Meerhoerman.
Nieuwe plaatjes komen, maar vandaag een druk dagje. Gezien de andere topic nu toch echt wel vol is kunnen volgers van Seki nu hier hun ei kwijt.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 10:19:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252858
En de almachtige sprak tot zijn zoon Seki…………

SEKI !!!!
Ja vader......
IK HEB U LIEF !!!
Hoeveel vader ??
EEN HELE BERG!
Een hele berg met wat vader ?

EEN HELE BERG MET DRIE KRUISJES ER BOVENOP.

pi_252859
Krijg ik bij aankoop van het Nieuwe en/of het Oude Sekiment ook het boekenweek geschenk?
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  dinsdag 14 maart 2000 @ 13:56:00 #4
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_252860

Mijn Seki! Ik zie het allemaal ineens veel duidelijker!
In de naam van Seki zal ik vrouwen slaan, vuilspuien, deserteren en onschuldige kinderen en vrouwen de angst om het hart doen slaan.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 14:34:00 #5
2545 De Profeet
En boodschapper tegelijk
pi_252861
Ho ho, er is hier maar1 profeet en dat ben ik!!
Gij zult niet op 2 poten wippen.


  dinsdag 14 maart 2000 @ 14:47:00 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252862
Maar Seki is de boodschapper van de enige waarheid, jij zondaar!
pi_252863
Wat een brok nagatievisme, die Seki zeg. Jesus.
Kan die man nou echt nix anders dan schelden, kankeren, schelden, kankeren, grof zijn en anderen afzeiken. Ik heb nog helemaal nix positiefs van die jongen gezien of gehoord. Behalve dat ie zelf zwaar hypocriet is. In zijn geval is dat een voordeel.
Hij drukt een zwaar depressief stempel op de hele busop6.
Seki sux.

Gemel.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 19:37:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252864
Zeg VRIEND, wat zijn dat voor een vreemde uitspraken! Tering! Nu zijn de poppetjes los....

pi_252865
PENOSE VAN NEDERLAND VERENIGT U!

Ik, Meerhoerman, Dominee in de orde van de Seki-Profetie roep iedereen in penose Nederland op om deze prachtige Seki-Sticker achterop de Opel Manta te plakken om daarmee te zeggen: 'Ik is pooier in de orde van de Seki-profetie en ik schaam mij er niet voor.'

De prachtige sticker zegt meer dan dat, net zoals de normale gereformeerde kerkemens een visje op de auto hebt, hebben wij een Seki-visje en zeggen hiermee:

Ja, ik ga op zondag naar de chinees en ik hebt een gevaarlijke vechthond achter in de auto zitten, ja ik fok als een konijn met mijn Anita maar ik geneer me niet.

Ik rook op zaterdagavond een jointje en zit s'ochtends vroeg met hoofdpijn aan mn pils, maar ik is fan van Seki en ben trots op mijn bordeel!

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 20:18:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252866
Vind je het ook goed als ik hem achter op m'n bakfiets plak.....

  dinsdag 14 maart 2000 @ 20:36:00 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_252867
Is goed
Maar alleen als je gevaarlijke vechthond voor in het bakkie mag...met zonnebril!En als je plechtig belooft iedereen te snijden die in je weg rijdt. vergezeld van de volgende kreet:

oprotten stelletje pest pleuris pokkelijers!!!!


Grtz,
Puckzzz & Meerhoerman

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 20:57:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_252868

Voor mijn volgenlingen www.seki.nl

  dinsdag 14 maart 2000 @ 21:20:00 #13
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_252869
Ik vroeg mij vanavond tijdens het kijken anaar de uitzending iets af:

Heeft Seki geen andere bandjes bij zich?

fake a dream
  dinsdag 14 maart 2000 @ 22:25:00 #14
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252870
quote:
op 03-14-2000 om 08:36 PM schreef Puckzzz het volgende:
Is goed
Maar alleen als je gevaarlijke vechthond voor in het bakkie mag...met zonnebril!En als je plechtig belooft iedereen te snijden die in je weg rijdt. vergezeld van de volgende kreet:

oprotten stelletje pest pleuris pokkelijers!!!!



Dank u wel, uwe doorluchtige hoogheid !!
Ik ga gelijk de hoektanden van m'n Doberman slijpen.....

pi_252871
quote:
op 03-14-2000 om 08:12 PM schreef MiRRoRMaN het volgende: Ik, Meerhoerman, Dominee in de orde van de Seki-Profetie roep iedereen in penose Nederland op om deze prachtige Seki-Sticker achterop de Opel Manta te plakken om daarmee te zeggen: 'Ik is pooier in de orde van de Seki-profetie en ik schaam mij er niet voor.'

De prachtige sticker zegt meer dan dat, net zoals de normale gereformeerde kerkemens een visje op de auto hebt, hebben wij een Seki-visje en zeggen hiermee:


Grtz,Meerhoerman.



Zeer geachte meerhoerman,

Al eerder heb ik mij laten bekeren tot het Seki-geloof.
Geniaal die Seki-sticker!
Ik ga meteen een opeltje aanschaffen!!


Freestyle
pi_252872
quote:
op 03-14-2000 om 10:42 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
Zeer geachte meerhoerman,
Al eerder heb ik mij laten bekeren tot het Seki-geloof.
Geniaal die Seki-sticker!
Ik ga meteen een opeltje aanschaffen!!

Heb uw Opel lief als geen ander, en bevestig er tijdens het W of E.K. ener oranje-bal op den antenne.

quote:
op 03-14-2000 om 10:25 PM schreef THE BORG het volgende: Dank u wel, uwe doorluchtige hoogheid !!
Ik ga gelijk de hoektanden van m'n Doberman slijpen.....

Mag ik de 'rattestaart' ronde vijl aanbevelen?

Grtz,

Meerhoerman.

  woensdag 15 maart 2000 @ 12:29:00 #17
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_252873
Oeps, deel IV was al vol. (Sorry!) Nou dan post ik hem hier nog maar een keer! Mijn gebed, iedere avond:


Onze Seki die in de BUS zijdt
Uw naam worde geheiligd
Uw miljoen kome
Uw wil geschiede in de BUS zoals in de haven
Geef ons heden onze dagelijkse grote bek
en vergeef anderen hun schuld (niet echt, na lang zeiken)
en geef anderen de schuld
en leidt ons tot de bekoring
maar verlok ons tot het kwade

Samen.(afkorting van "Seki's amen")

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_252874
Oh meerhoerman, ik aanbid u....IK BEN UW VOLGELING!!!!!!
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_252875
quote:
op 03-15-2000 om 01:03 PM schreef De Parasiet het volgende:
Oh meerhoerman, ik aanbid u....IK BEN UW VOLGELING!!!!!!

Ik verkondig slechts het woord, mijn kind, Seki is waarlijk onze leider. Hij zal de penoze dichter tot het volk brengen in het Busmageddon.

quote:
op 03-15-2000 om 12:29 PM schreef ks_choice het volgende:
Onze Seki die in de BUS zijdt
Uw naam worde geheiligd
Uw miljoen kome
Uw wil geschiede in de BUS zoals in de haven
Geef ons heden onze dagelijkse grote bek
en vergeef anderen hun schuld (niet echt, na lang zeiken)
en geef anderen de schuld
en leidt ons tot de bekoring
maar verlok ons tot het kwade
Samen.(afkorting van "Seki's amen")

Gek genoeg komt (plaatsvervangend) schAMEN ook wel eens in me op bij het zien van de Bus.

Grtz,

Meerhoerman.
Hallo s'Neerlands penoze, waar zijn wij nou helemaal mee bezig? Breek een been, neemt een Pitbull!

  woensdag 15 maart 2000 @ 13:23:00 #20
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252876
quote:
op 03-15-2000 om 01:16 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Gek genoeg komt (plaatsvervangend) schAMEN ook wel eens in me op bij het zien van de Bus.




O machtige prins der duisternis, wat kunt U het allemaal weer mooi zeggen.........

pi_252877
Soms, opperpooier, denk ik dat ik j(ulli)e ken.............slik...
.....Weet iemand hoe ik de "hallo, ik ben.."'s uit de BB-tijd te vooschijn kan,oops, kEn toveren???????

  woensdag 15 maart 2000 @ 16:02:00 #22
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_252878
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_252879
Seki spreekt tot ons:

IK VOEL HET TOT MIJN NOODZAAK (LEES: DIGITALE ROEPING) OM ALLE PENOZE IN DEZE TOPIC PERSOONLIJK AAN TE VALLEN.

(echo echo echo)

quote:
op 03-15-2000 om 04:02 PM schreef misterM het volgende:

MisterM, geniaal. Zo lijkt ik nog breder!

quote:
op 03-15-2000 om 01:23 PM schreef THE BORG het volgende:
O machtige prins der duisternis, wat kunt U het allemaal weer mooi zeggen.........

MEERHOERMAN IS DAN MISSCHIEN DE PRINS DER DUISTERNIS, IN DE BUS BENT IK HET LICHT, LATEN WE DAT VOORAL NIET VERGETEN VRIEND!!!!

(echo echo echo)

quote:
op 03-15-2000 om 03:28 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Soms, opperpooier, denk ik dat ik j(ulli)e ken.............slik...
.....Weet iemand hoe ik de "hallo, ik ben.."'s uit de BB-tijd te vooschijn kan,oops, kEn toveren???????

WAT MEERHOERMAN VOOR DE BUS DEED IS NIET MEER RELEVANT, ZIJN BB-TIJD EN TARALOGIE WAREN SLECHTS VOORBEREIDINGEN VOOR -MIJN- KOMST!!!!

(echo echo echo)

SEKI HEEFT GESPROKEN.

Ach ja, ik hebt inderdaad wat gefreubeld in het BB tijdperk, zie ook http://bigmother.tsx.org en wilde ook nog veel meer voor 'de Tram' aan de slag, echter ik moet binnenkort een tijdje het ziekenhuis in daarna kan wat mij betreft de lol beginnen.... Zit te denken aan een heuse Sekologie page....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252880
Het ziekenhuis in...???Hoezo, heeft Seki vanuit het hotel een afspraakje met je geregeld voor vanavond

slik....nou beterschap dan maar

Ben bijna overtuigd van de krachten van de heilige Sek, tijdens de avonduitzending vanavond zo rond en tijdens het groepsgesprek had ik mystieke waarnemingen zodra Seki in beeld kwam of zijn naam genoemd werd! Een drukkend gevoel op de borst, rillingen, droge mond, misselijk gevoel en kramp in m'n buik. Ook kreeg ik de neiging hard in een kussen te knijpen en mijn rug in de bank te verbergen. Zouden dit TEKENS zijn?????Wordt ik straks misschien de nieuwe Bernadette???Komt Willeke straks tot mij in een visioen????Verkopen wij straks maas-water met Seki-logo aan de seki-bedevaart-volgelingen??? Ik houd jullie op de hoogte van Nieuwe Sekologische gewaarwordingen!

pi_252881
quote:
op 03-15-2000 om 08:00 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Het ziekenhuis in...???Hoezo, heeft Seki vanuit het hotel een afspraakje met je geregeld voor vanavond
slik....nou beterschap dan maar
Ben bijna overtuigd van de krachten van de heilige Sek, tijdens de avonduitzending vanavond zo rond en tijdens het groepsgesprek had ik mystieke waarnemingen zodra Seki in beeld kwam of zijn naam genoemd werd! Een drukkend gevoel op de borst, rillingen, droge mond, misselijk gevoel en kramp in m'n buik. Ook kreeg ik de neiging hard in een kussen te knijpen en mijn rug in de bank te verbergen. Zouden dit TEKENS zijn?????Wordt ik straks misschien de nieuwe Bernadette???Komt Willeke straks tot mij in een visioen????Verkopen wij straks maas-water met Seki-logo aan de seki-bedevaart-volgelingen??? Ik houd jullie op de hoogte van Nieuwe Sekologische gewaarwordingen!

Plastische chirurgie!!!!

IK WIL OP SEKI LIJKEN!

Nee zonder dollen, galblaas moet eruit kleine ingreep dus maak u allen geen zorgen Onkruid vergaat niet dus die goeie ouwe Meerhoerman komt wel weer terug

Over de vraag of Willeke in een visioen tot jou zou verschijnen kan ik alleen maar 'Ja' antwoorden. Ik spreek ook dagelijks met de Seki poster op mijn kamer, en soms ga ik even het park in om verder met hem te discuzeuren. Sommige mensen belden al over geluidsoverlast wel 40 dagen en 40 nachten lang. (zo'n 2000 keer in de regio Eelde.)

Hoe dan ook, vecht er niet langer tegen en accepteer Willeke als jouw signaal van wijsheid. Wees ook blij dat het niet Esmeralda is want dan zou men je niet zo serieus nemen!

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')