^datquote:Op donderdag 3 december 2009 20:33 schreef Bomil het volgende:
Ken ik niet maar toch post ik whehhehe
Hij is dood door mensen als TSquote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Roi het volgende:
Wat een gezwel van een programma is dat toch, totaal niet grappige Amerikaanse 'humor'.
Hopelijk dumpen ze deze serie naar een nachtelijk tijdstip zoals ze ook met Becker gedaan hebben...
Check die kop, krijg er acuut last van maagzuur van...
[ afbeelding ]
De acteur is tijdens het maken van de serie plotseling overleden, daarom moesten ze er een paar anderen in halen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef t1m0k het volgende:
Uiteindelijk nokt die vent 'm toch ook in die serie, en in plaats daarvan komt die melige kerel van Just Shoot Me er wonen... tenminste, een tijd geleden zag ik afleveringen waar ze gescheiden waren.
Omdat ie echt dood ging jaquote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad, hij gaat in de serie dood.
Omdat hij in het echte leven gestorven was....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Inderdaad, hij gaat in de serie dood.
quote:
Beter kijk je voor haar The Big Bang Theory, is ze net even wat volwassener en lekkerderquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef Jonkowise het volgende:
Echt een grafserie inderdaad, alleen die bridget is wel chill dus soms blijf je daardoor even kijken.
Ja dat wel, eindelijk is een 'mooi meisje' in een serie wat ook echt mooi is!quote:
Ja Katey Sagal heet ze geloof ik,.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Dat wijf van die dooie (in die Serie) is toch Peggy? van "Married with Childeren" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |