wist tilly nietquote:Op donderdag 3 december 2009 20:57 schreef Roi het volgende:
DOORSSSS
Ik kom uit 88 en wist het al bij de eerste nootquote:
Ik zag het al aan het groene hoesje, maar ik kom dan ook uit 82quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik kom uit 88 en wist het al bij de eerste noot!
Heeft het niet alleen mee te maken denk ik, vooral met het feit dat radio 2 de top 2000 uitzendt, met een doelgroep geboren in de jaren 50 en 60 die vooral nonstalgische jeugdherinneringen ophaalt met stemmen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met het feit dat er in die tijd gewoon heel erg veel nieuwe muziekstromingen kwamen die ook algemeen erg goed gevonden werden en de basis hebben gelegd voor de moderne muziek. Als je ziet we de mens al een paar duizend jaar muziek maakt en pas in de laatste 70 jaar pas ECHT goed spul maakt..dan is het niet zo gek dat er veel behandeld wordt uit die begin periode.
schrijf je het nu steeds expres verkeerd?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef Ritmo het volgende:
nonstalgische
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Roi het volgende:
Een van de weinige nummers die ik wel te pruimen vind van Pearl Jam
Geen idee, op Fok ga ik niet letten op m'n spelling.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef starla het volgende:
[..]
schrijf je het nu steeds expres verkeerd?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Roi het volgende:
Een van de weinige nummers die ik wel te pruimen vind van Pearl Jam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |