FOK!forum / Klaagbaak / Klant belde
Goofischdonderdag 3 december 2009 @ 19:31
Bent er een klant van mij met wat vragen nu net, ver na kantooruren op mijn 06.

Op zich niet heel veel problemen mee, echter zit ik voetbal te kijken wat het toch wel even irritant maakt. Maar ach.

vervolgens zegt die:

Heeft u een momentje? Ik pak even de juiste rapporten erbij

Ok ok prima. Had je van te voren kunnen regelen maar ok.


Ik heb 8 min in de fucking wacht gestaan!!!


Dus ik krijg hem terug aan de telefoon, hij bied zijn excuses voor het het lange wachten "sorry" en begint zijn verhaal.

Klacht: workaholics die denken dat mijn leven ook alleen om kantoor draait.

zo, en nu weer pesvee kijken dag!
hugecoolldonderdag 3 december 2009 @ 19:33
Ik belde vanmiddag met de klantenservice van Sony. Hij zou me een mailtje met instructies sturen...ik wacht nu nog

(Dat is dan dus weer een ander uiterste)
Pieter-utddonderdag 3 december 2009 @ 19:36
PSV
Splutjedonderdag 3 december 2009 @ 19:41
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Pieter-utd het volgende:
PSV
Joran-Jorandonderdag 3 december 2009 @ 19:48
Je moet ook niet je prive 06 nummer aan klanten geven halftamme Bosniër.
Gewoon zakelijk nummer afsluiten, en die om 5 uur uitzetten. Morgen weer een dag.
Zo is dat decennia lang goed gegaan
deepartdonderdag 3 december 2009 @ 19:50
06 nummer aan je klanten geven
woadsdonderdag 3 december 2009 @ 19:52
Iedereen moet mij 1 euro geven.
gebrokenglasdonderdag 3 december 2009 @ 19:54
Tsja, de klant is koning, hè?
deepartdonderdag 3 december 2009 @ 19:55
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, de klant is koning, hè?
Klant is koning, ik ben baas
Goofischdonderdag 3 december 2009 @ 19:56
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Je moet ook niet je prive 06 nummer aan klanten geven halftamme Bosniër.
Gewoon zakelijk nummer afsluiten, en die om 5 uur uitzetten. Morgen weer een dag.
Zo is dat decennia lang goed gegaan
heb is een foon van de zaak + prive gebruik.

Drinkydonderdag 3 december 2009 @ 19:59
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef Pieter-utd het volgende:
PSV
Ranja_Ranjadonderdag 3 december 2009 @ 20:07

zeg dan gewoon dat je niet aan het werk bent en dat je morgenochtend beschikbaar bent!
oogedonderdag 3 december 2009 @ 20:14
te gierig zijn om zelf een telefoon abonnement te nemen en dan gaan zeiken over dit

als je zo graag op kosten van je baas wil bellen met je dit accepteren of een dual sim nemen met 2e ander nummer.
Goofischdonderdag 3 december 2009 @ 23:02
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef ooge het volgende:
te gierig zijn om zelf een telefoon abonnement te nemen en dan gaan zeiken over dit

als je zo graag op kosten van je baas wil bellen met je dit accepteren of een dual sim nemen met 2e ander nummer.
Als ik het krijg en kan onbeperkt bellen zonder dat ik het geëist heb,waarom zou ik dan een eigen telefoon nemen?

waarom zou ik met 2 telefoons gaan rondlopen, weet je hoe onhandig
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:

zeg dan gewoon dat je niet aan het werk bent en dat je morgenochtend beschikbaar bent!
Nee want geld
Palomardonderdag 3 december 2009 @ 23:20
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]

Nee want geld
wat zeur je dan?
de_boswachterdonderdag 3 december 2009 @ 23:22
Waarom heb je je werktelefoon dan nog aanstaan.
thingamajigdonderdag 3 december 2009 @ 23:25
TS heeft bljikbaar zelf voor deze situatie gekozen, dus hij moet niet zeiken!
thingamajigdonderdag 3 december 2009 @ 23:25
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Als ik het krijg en kan onbeperkt bellen zonder dat ik het geëist heb,waarom zou ik dan een eigen telefoon nemen?

waarom zou ik met 2 telefoons gaan rondlopen, weet je hoe onhandig
[..]

Nee want geld
zeik dan niet zo!!!!! for the love of god... gheez
Mikkievrijdag 4 december 2009 @ 01:05
Die zou ik zeggen dat 'ie morgen tijdens kantoortijden terug kan bellen. Prima als het iets dringends is, maar nog je rapporten uitzoeken terwijl je iemand in eigen tijd belt, dan is het dus niet heel dringend (anders weet 'ie de vraag wel uit z'n hoofd) en bovendien zeer respectloos. Ajuus!
FCZwolleZuidvrijdag 4 december 2009 @ 01:08
Daarom nummerherkenning! Alleen de telefoontjes van familie, vrienden en kennissen aannemen
L-ISvrijdag 4 december 2009 @ 01:15
Wat een ballen

Niet dringend? Morgen even terugbellen, hebben ze vaak geen problemen mee tenzij je een contactgestoorde lul bent die niet weet te communiceren met een klant.
Joran-Joranvrijdag 4 december 2009 @ 02:30
TS is accountant.
MakuMakuvrijdag 4 december 2009 @ 13:27
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 02:30 schreef Joran-Joran het volgende:
TS is accountant.
Accountants....
Repeatvrijdag 4 december 2009 @ 14:09
Geef klanten dan ook geen mobiel nummer...