beste fokkers, jullie kennen mij al een uitermate slim persoon die helemaal loco wordt van chicks die dom bezig zijn.
ik ken dus zo'n meisje, dit meisje gaat rond 4 januari haar rijbewijs voor haar scootertje halen.
helaas heeft zij hiervoor geen geld, wat haar idee dus was is om te stoppen met roken a 4euro per week en dan nog te gaan werken. dit meisje snapt niet dat een scooter rond de 1000 euro kost en het rijbewijs bij elkaar opgeteld rond de 50 euro en een scooter in zijn onderhoud verzekering en benzine zo rond de 70 euro per maand gaat kosten.
dit meisje verwacht dus dat ze rond 10 januarie al haar scooter kan gaan kopen

. echt dat er zulke mensen mogen bestaan en ze niet massaal afgemaakt worden snap ik dus niet.
probeer ik dit haar uit haar hoofd te praten, begint ze te zeiken dat ik toch niets weet

. hoe dom ben je dan....
klacht - meisje dat blut is denkt dat ze met legaal te werken a15jarig minimum loon binnen 1 maand een scooter te kopen met alle kosten van dien. en dan niet zomaar een scootertje geen chinees ding maar het liefst nog de aller nieuwste yamaha earox van 3000 euro
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?