Ah dank je, dan klopt mijn wereldbeeld weer. Alle reclame is gelogen of op z'n minst misleidend.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef LXIV het volgende:
Maak je niet druk, het is gewoon een leugen. Bij Agis werken voornamelijk mensen die ergens anders dan vanuit de zorg komen.
reclame is niet gelogen, reclame wordt aantrekkelijk gemaakt. Je mag niet liegen in reclames, en je mag niet zeggen dat jij de enige bent die die service aanbied enz enz...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ah dank je, dan klopt mijn wereldbeeld weer. Alle reclame is gelogen of op z'n minst misleidend.
Naief inderdaad, dat ik er vanuit ging dat dit wel waar was
Oh really?!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef Lauwra het volgende:
[..]
reclame is niet gelogen, reclame wordt aantrekkelijk gemaakt. Je mag niet liegen in reclames, en je mag niet zeggen dat jij de enige bent die die service aanbied enz enz...
Je bent toch geen amerikaan of wel????quote:Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Oh really?!
Even je stelling onderuit halen met 1 enkel (al jarenlang gebruikt!) voorbeeld: "Red Bull geeft je vleugels"
in pyjama hahaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:28 schreef tho_Omas het volgende:
Hoho, flexwerkplekken. Klantencontact in pyjama enzo. Helemaal 2009.
ja maar hij heeft niet in de zorg gewerkt!!:P hij zit zelf in de zorg! hahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werkt voor Agis?
jaquote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
Is dat met die homo die ineens witvis adviseert??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |