vies mang!quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah! Dat heb ik al een flinke tijd niet meer gehad gelukkig. Ik doe altijd expres er aan zitten enzo.
Zout erop doen. Doen even pijn, maar dan voel je 't niet meer.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Vraag: Weet iemand hier een oplossing voor dit?
En daarna even je system32 map verwijderenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zout erop doen. Doen even pijn, maar dan voel je 't niet meer.
Gewoon water met zout drinken en dan iets van fruit eten doet wel erg pijn maar dan gaat de afte sneller weg en word de pijn ook minderquote:
Drugs are bad mmmkayquote:Op donderdag 3 december 2009 19:08 schreef J.Stalin het volgende:
En daarna even je system32 map verwijderen?
Ja, afterburner gebruiken! Is 'ie zo wegquote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Klacht: Aften
Vraag: Weet iemand hier een oplossing voor dit?
Lees het hier en je weet alles: http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz02.htmlquote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef ehqo. het volgende:
Komt dit trouwens niet door een tekort aan vitamine C ofzo? Of is dat een fabeltje van de pers om mij meer fruit te laten eten?
optie 2quote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef ehqo. het volgende:
Komt dit trouwens niet door een tekort aan vitamine C ofzo? Of is dat een fabeltje van de pers om mij meer fruit te laten eten?
quote:Aanbevolen wordt ten eerste een optimale mondhygiëne (poetsen gecombineerd met een antimicrobiele mondspoeling) na te streven.[1] Er zijn zeer veel huismiddeltjes en behandelingen die worden gepropageerd voor aften, wat meestal een zeker teken is dat er geen een goed werkt. Met grote regelmaat verschijnen er overzichtsartikelen in medische en tandheelkundige tijdschriften die melden dat de oorzaak nog steeds onbekend en de behandeling nog steeds onbevredigend is
quote:Bewezen is dat er geen direct verband bestaat tussen vitamine C en aften[bron?]. Het eten van voldoende vitamine C zal aften niet voorkomen en de genezing ervan niet versnellen. Ook andere 'geneesmiddelen' als pure chocola, laurierdrop, kamille, mirre, silicium (bevindt zich onder meer in brood), madeliefjes en zwarte thee zouden werken. Ook hier is echter geen enkel bewijs voor.
Die meuk werkte bij mij echt voor geen meter: ik smeer 't op de aft, de tranen stonden me in de ogen en 2 weken later zat ie der nog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |