quote:
Als je op google een plaatje klikt, dan krijg je eerst een preview te zien en dan kan je klikken op het origineel. In plaats daarvan kom je meteen op de photobucketsite terecht.quote:
Dat werkt lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef classpc het volgende:
Ik snap niet waarom er nog mensen zijn die photobucket, imageshack, imagevenue of imagebam uberhaupt nog gebruiken.
Er is TinyPic!!!
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef classpc het volgende:
Ik snap niet waarom er nog mensen zijn die photobucket, imageshack, imagevenue of imagebam uberhaupt nog gebruiken.
Er is TinyPic!!!
Tinypic is van Photobucket.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:18 schreef classpc het volgende:
Er is TinyPic!!!
Ik heb dat juist met een andere imagehost die ik ook eerder noemde.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tinypic is van Photobucket.
Tinypic is ook niet alles. Tenzij je misschien een account hebt, dat weet ik niet, maar vaak kom je in oude topics (of via Google) ineens plaatjes tegen die helemaal nergens op slaan en dat komt gewoon omdat een plaatje ineens is overschreven door iemand anders op die URL.
Mwa, niet zozeer oude topics op FOK! maar dan kom je bijvoorbeeld in een A/V forum waar iemand een foto heeft geplaatst van z'n HT opstelling en dan zie je ineens 2 meisjes met Mickey Mouse in Disney Land.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met een andere imagehost die ik ook eerder noemde.
Naar mijn ervaring blijven afbeeldingen die ik (zonder account) naar TinyPic upload vrij lang online.
Als ze er niet meer op staan betekent dat dat er enige tijd niemand meer naar gekeken heeft.
Besides, wat doe je eigenlijk in die oude topics? Alberto checkt de park is maar even leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |