Hoe kom je er trouwens bij dat Perez geschorst is?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef insan3 het volgende:
Hmm wordt volgende week een nieuw middenveld voor twente.
Jansen mag nog niet, Perez en Brama geschorst, Akram geblesseerd, Tiote zit nog in Afrika....
dus:
Ruiz op 10 zetten (parker dus rechtsvoor), dan rechts Vujicevic en links ehm... Jansen terughalen? of snel ergens een speler vandaan halen. Of is wat proberen uit de jeugd
en dat gaat ook niet gebeuren, heeft McClaren vandaag gezegd...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bedoel je hier Theo? Dat zou volstrekt belachelijk zijn
De Zeeuw heeft voor de 5e keer geel gepakt, dus geschorst tegen AZquote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_miljoen_lenen.htmlquote:FC Twente wil 8 miljoen euro lenen van de gemeente Enschede om de capaciteit van het stadion uit te breiden van 24.000 naar 32.000 plaatsen, staat te lezen op de website van de Twentsche Courant Tubantia.
FC Twente leende eerder al een bedrag van 20 miljoen euro van de gemeente toen de club in grote financiële problemen verkeerde. Die lening werd later verhoogd toen de club het stadion ging uitbouwen.
quote:LONDEN - Arsenal-talent Jack Wilshere, die in de media gelinkt wordt aan FC Twente, mag van manager Arsène Wenger niet verhuurd worden aan een buitenlandse club. De trainer van Arsenal ziet de 18-jarige middenvelder liever rijpen bij een club in Engeland.
''Ik heb gehoord dat Twente interesse heeft, maar ik zie hem liever ergens in de Premier League spelen'', zei de Fransman op de website van de Londense club.
''Dan kan ik hem makkelijker observeren en bepalen of hij klaar is om volgend seizoen voor ons te spelen.''
Wat kom je hier doen als je toch alleen maar zoiets sneus typt?quote:
Obvious troll is obvious, niet op reageren dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen als je toch alleen maar zoiets sneus typt?
Kijk eens naar de laatste zin van dat berichtquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Dat is toch al geweest?
http://fctwente.nl/nieuws/archief/index.php?item=9504
En die Deen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
Wilshere niet naar FC Twente: http://www.nusport.nl/ere(...)ger-niet-twente.html
[..]
slecht nagedacht bij het fotoshoppenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Als ik het eerste plaatje bekijk gaan ze dus over het spoor heen? Op die tweede zie je de trein namelijk wel weer bovengronds.
dat moet ook wel, want als je een 2e ring op de 'oude' hoofdtribune wilt plaatsen kom je in het nauw met het spoor... dat ligt er namelijk veels te dichtbij, dus integreren is een goed optie ;Yquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slecht nagedacht bij het fotoshoppenmaar het was geloof ik wel de bedoeling dat het station in het complex komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |