Smartengeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef fespo het volgende:
ah oke.
ik dacht meer dat ze het over een vergoeding voor de vervelende omstandigheden hebben.
ff serieus he.....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef fespo het volgende:
ah oke.
ik dacht meer dat ze het over een vergoeding voor de vervelende omstandigheden hebben.
Geef maar toe, je zag de miljoenen al binnenstromen op je (niet-DSB) bankrekening.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef fespo het volgende:
ah oke.
oh ja, omdat jij dom genoeg was je geld bij een onbetrouwbare bank te zetten, moeten mensen die hun geld bij betrouwbare banken gezet hebben je ook nog een extra vergoeding gevenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef fespo het volgende:
ah oke.
Jouw geld is weggevlogen, wat je kreeg was een vergoeding daarvoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef fespo het volgende:
ja dat is toch een vergoeding.
vergoeding = compensatie.
en dan je eigen geld terug krijgen
Bedoel je onder andere die banken die geld hebben moeten lenen van de Staat om überhaupt overeind te blijven? Die banken?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Telates het volgende:
[..]
oh ja, omdat jij dom genoeg was je geld bij een onbetrouwbare bank te zetten, moeten mensen die hun geld bij betrouwbare banken gezet hebben je ook nog een extra vergoeding gevenHet is al erg genoeg dat die banken jouw spaargeld moeten vergoeden...
Nee hoor, ik zit bij Rabobank. geen cent geleend van de staat.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bedoel je onder andere die banken die geld hebben moeten lenen van de Staat om überhaupt overeind te blijven? Die banken?
Dezelfde problemen als DSB had, dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:51 schreef Telates het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit bij Rabobank. geen cent geleend van de staat.
Dan nog, uit het feit dat een groot deel van die leningen alweer wordt terugbetaald blijkt dat het vooral liquiditeitsproblemen waren.
DSB had naast liquiditeitsproblemen ook zware solvabilitietsproblemen. dat is een van de redenen dat DSB geen enkele steun kreeg en alle overnamepogingen strandden.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dezelfde problemen als DSB had, dus.(de redenen van die liquiditeitsproblemen zijn feitelijk hetzelfde)
Er zit wel íets meer achter dan dat, maar het feit blijft dat onze o zo betrouwbare banken in de problemen zijn gekomen, mede door flink in risicovolle beleggingen te zijn gegaan (en uiteraard nog wel meer zaken) en dat ze o zo betrouwbaar waren dat ze zonder de hulp van de Staat ook ten onder zouden zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:12 schreef Telates het volgende:
[..]
DSB had naast liquiditeitsproblemen ook zware solvabilitietsproblemen. dat is een van de redenen dat DSB geen enkele steun kreeg en alle overnamepogingen strandden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef Katinkat het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd emt DigiD mijn geld terug te krijgen (3 euro), lukt niet , moet ik eerst een SMSfunktie aanvragen bij DigiD. Of ik moet via de DNB een code aanvragen, van alles kopieren en alles opsturen. Wat een werk voor die paar euro; ze mogen het houden van mij.
Had nog niks gehad, dit is het.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Had je al iets gehad? Anders win ik
Ik krijg 1,32 terug, waarvan ik 0,78 al ontvangen heb
Het was maar een wilde gok he, ik heb echt geen idee wrom 't maar de helft is.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Apart, hier ook een en/of en toch heb ik alles gekregen
Jij hebt toch alles zeg je.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
De andere helft zit in:
A) AZ
B) Museum
C) Schaatsploeg
D) Groot huis met een hek
Althans, dat moet dan wel
Oh is dat 't.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, ik heb gezegd dat ik voor FC Utreg ben natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |