Wie is hier nou de snackbar. Jij of ik?! Whahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee keer dezelfde plaat in 1 programma
Ze bedoelden het vast niet zoquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar om daarover zo arrogant te gaan doen, nee.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:47 schreef 3FMaster het volgende:
Terug van werk
[..]
Natuurlijk wel op den Broabantse manier hè
Ik ben voor. Al was het alleen al om een massa volk met broodjes bakpao voor het GH te zien dansen, uiteraard tot afgrijzen van de bewoners.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
broodje bakpao hadden ze anthem moeten maken![]()
![]()
Ik woon in Gouda, kom maar x wat eten.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda![]()
![]()
![]()
ik hoop dat er wat voor ons bij zit *duim duim*
Ah, okayquote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel vergeven hoor.
dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor. Al was het alleen al om een massa volk met broodjes bakpao voor het GH te zien dansen, uiteraard tot afgrijzen van de bewoners.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor. Al was het alleen al om een massa volk met broodjes bakpao voor het GH te zien dansen, uiteraard tot afgrijzen van de bewoners.
leuk! tegen die tijd laat ik het wetenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda, kom maar x wat eten.
(Werk in lunchcafé)
euh...welke temperatuur...die van jou? van je huis? de badkamer?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo heb stilletjes het gevoel dat het de goede kant opgaat hier![]()
Net lekker gedouched en de temperatuur ligt nu onder de 37,5 graden, hopelijk blijft dit zo.
Ik heb dat serieus nog nooit op. Is het lekker?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik vind het een droog en kleverig broodje met een bloedhete inhoudquote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit op. Is het lekker?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
Oja het is vrijdag, best logisch dat dat de laatste toets vd week is dat. NVM.
Van mijzelfquote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh...welke temperatuur...die van jou? van je huis? de badkamer?
De mijne is 40 inchquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ze dan midden op de vloer bevalt. Ze wil een sony , dan bepaal ik wel welke 42inch het wordt. Ik denk dezelfde die Roel ook heeft.
Als je gezopen hebt is het haast godenvoedsel.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit op. Is het lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |