Lul niet. Drammierge, zeikerige kutfilm waarin amper wat gebeurt. Voor de ware horrorfan één groot misbaksel.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Seksgod het volgende:
puike film
En wat maakt jou een waar horrorfan dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lul niet. Drammierge, zeikerige kutfilm waarin amper wat gebeurt. Voor de ware horrorfan één groot misbaksel.
Waar draait ie? Ik wil Antichrist zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Seksgod het volgende:
Oke verder dus puike film, alleen een scene is wel zo ranzig, ik bedoel de scene in het begin waarin ze liggen te knuffelen in bed
kan het nog zoetsappiger?
![]()
Klacht: Zoetsappigheid in redelijke films.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar draait ie? Ik wil Antichrist zien.
Gezien de enorme hoeveelheid horrorfilms die ik gezien heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef Seksgod het volgende:
[..]
En wat maakt jou een waar horrorfan dan?
Dus je bent ook een hondendrollen fan?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gezien de enorme hoeveelheid horrorfilms die ik gezien heb.
Horror is dan ook geen synoniem voor eng of grappig. horror heeft een ruimere definitie, bijv. het oproepen van afschrikwekkende beelden. Dat hoeft niet persé 'gore' te zijn; psychologische horrors als Funny Games behoren ook tot het horrorgenre.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef Siniti het volgende:
Horror is sowieso een inferieur genre. Deze film was ook niet eng, alleen grappig, zoals 99% van alle horrorfilms.
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Dus je bent ook een hondendrollen fan?
En The Shining zeker ook? Wat dat is echt een puur psychologische thriller.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Horror is dan ook geen synoniem voor eng of grappig. horror heeft een ruimere definitie, bijv. het oproepen van afschrikwekkende beelden. Dat hoeft niet persé 'gore' te zijn; psychologische horrors als Funny Games behoren ook tot het horrorgenre.
Bijvoorbeeld ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef Siniti het volgende:
En The Shining zeker ook? Wat dat is echt een puur psychologische thriller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |