abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75242336
3 weken geleden heb ik een mailtje gehad van mijn werkcoach dat ze een reintegratiebedrijf zoekt. Daar heb ik direct op gereageerd met dat ik dat fijn vond en graag hulp wil bij het vinden van werk. Daarna heb ik niks meer gehoord.
1 week geleden heb ik nog maar een mail gestuurd met een vraag. Geen reactie.
Sinds gistermorgen heb ik al 5 keer gebeld maar steeds krijg ik te horen dat ze niet bereikbaar is, en ze belt ook niet terug. En ik ben al een beetje chagrijnig omdat er bijna geen banen te vinden zijn.

Klacht: mijn werkcoach reageert niet op mail en telefoon.
Subklacht: kredietcrisis die alle banen doet verdwijnen.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:14:30 #2
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_75242433
Ze zoeken nog schoonmakers:

klik
heitieh
pi_75242498
Uwv .
Meisje, echt, doe jezelf een lol en ga gewoon zelf op zoek naar een baan. Op die ambtenaren kun je echt, echt, echt, ECHT niet rekenen.

Afhankelijk van het reintegratie bedrijf waar ze mee op de proppen komen kunnen ze je daar wel verder helpen.
pi_75242589
Je kunt zelf ook op zoek naar een reintegratiebedrijf...
pi_75242661
werkcoach
pi_75242684
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Kekaa het volgende:
Je kunt zelf ook op zoek naar een reintegratiebedrijf...
Als je een iro hebt.
pi_75242755
UWV
Zoek zelf werk, man.

[ Bericht 11% gewijzigd door o.us op 03-12-2009 12:24:27 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_75242789
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
Uwv .
Meisje, echt, doe jezelf een lol en ga gewoon zelf op zoek naar een baan. Op die ambtenaren kun je echt, echt, echt, ECHT niet rekenen.

Afhankelijk van het reintegratie bedrijf waar ze mee op de proppen komen kunnen ze je daar wel verder helpen.
Ik ben nu al 4 maanden op zoek zonder resultaat. Het is zo dat ik het werk wat ik deed niet meer kan doen vanwege een beperking en ik ben al aan het omscholen en probeer werk te vinden dat een middenweg is tussen wat ik heb gedaan en waarvoor ik aan het leren ben maar tot nu toe zonder resultaat.

Ik had al eens gevraagd of ik dan vrijwilligerswerk kon gaan doen, dan doe ik ook nog wat nuttigs maar daar kreeg ik geen reactie op, vorige week heb ik het nog maar eens gevraagd en weer niks gehoord. Ik heb zo'n hekel aan zinloos thuiszitten.
pi_75242816
wat voor beperking?
pi_75243005
ADHD

Ik raakte steeds overspannen/overwerkt (3 keer in 2 jaar) en besloot om het uit te laten zoeken omdat ik het wel gek vond dat ik mijn werk steeds niet volhield. Toen bleek dat de combi ADHD en secretaressewerk me steeds nekte. Als secretaresse moet je steeds heel alert zijn op alles wat er om je heen gebeurt, dat zorgt bij mij voor een system overload omdat ik prikkels minder snel verwerk. Daarnaast is het werk niet inhoudelijk waardoor ik mijn aandacht er moeilijk bij kan houden.
pi_75243045
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
ADHD

Ik raakte steeds overspannen/overwerkt (3 keer in 2 jaar) en besloot om het uit te laten zoeken omdat ik het wel gek vond dat ik mijn werk steeds niet volhield. Toen bleek dat de combi ADHD en secretaressewerk me steeds nekte. Als secretaresse moet je steeds heel alert zijn op alles wat er om je heen gebeurt, dat zorgt bij mij voor een system overload omdat ik prikkels minder snel verwerk. Daarnaast is het werk niet inhoudelijk waardoor ik mijn aandacht er moeilijk bij kan houden.
Wat voor werk zoek je nu?
pi_75243103
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Stuiterbal
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_75243130
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Stuiterbal
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA .
pi_75243191
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik was juridisch secretaresse en met mijn opleiding wordt ik HBO jurist.
Ik zoek nu juridisch werk op MBO-niveau. Daar zoek ik ook meestal op, wat ik het meest tegenkom zijn vacatures voor incasso medewerker en sociaal juridische functies. Daar reageer ik ook op natuurlijk, maar er zijn weinig vacatures en ik kom meestal niet verder dan een bedankmailtje.
pi_75243307
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Stuiterbal
De stuiteritis verdwijnt gelukkig vaak grotendeels bij het volwassen worden. Bij mij dus ook, er zit alleen nog een stuiterbal in mijn hoofd
  donderdag 3 december 2009 @ 12:47:45 #16
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75243621
Ga werken als werkcoach!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75243818
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef error_404 het volgende:
Ga werken als werkcoach!
Ik denk dat ik gek zou worden van het soort mensen dat daar werkt. :S
  donderdag 3 december 2009 @ 16:38:34 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75251422
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik was juridisch secretaresse en met mijn opleiding wordt ik HBO jurist.
Ik zoek nu juridisch werk op MBO-niveau. Daar zoek ik ook meestal op, wat ik het meest tegenkom zijn vacatures voor incasso medewerker en sociaal juridische functies. Daar reageer ik ook op natuurlijk, maar er zijn weinig vacatures en ik kom meestal niet verder dan een bedankmailtje.
Als je "wordt ik" schrijft word je inderdaad niet serieus genomen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75251689
Ik zit met hetzelfde probleem. Mij was Wajong toegezegd maar ik heb nog steeds geen bevestigingsbrief gehad.. en het is nu al 2 weken geleden..

Ik hoop niet dat dit een slecht teken is..

Voor alle Internethelden hier, Ik ga proberen om alsnog mijn studie af te ronden zodat ik meer kans op een baan heb en z.s.m uit de Wajong kan.
When it comes to survival..
  donderdag 3 december 2009 @ 17:09:58 #20
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_75252461
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
Uwv .

Bij het UWV verwacht men juist dat je actief op zoek gaat naar een baan. Maar de arbeidsmarkt is gewoon kut op dit moment
  donderdag 3 december 2009 @ 17:17:54 #21
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75252709
Als startende met relatief weinig ervaring (stage ofzo) kan je heel lang zoeken op dit moment.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:26:33 #22
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_75252930
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef LesStroud het volgende:
Ik zit met hetzelfde probleem. Mij was Wajong toegezegd maar ik heb nog steeds geen bevestigingsbrief gehad.. en het is nu al 2 weken geleden..

Ik hoop niet dat dit een slecht teken is..

Voor alle Internethelden hier, Ik ga proberen om alsnog mijn studie af te ronden zodat ik meer kans op een baan heb en z.s.m uit de Wajong kan.

wajong is toch arbeidsongeschikt? hoe kun je daar uit komen door te studeren? of belazer je de boel en heb je helemaal geen pijn in je rug?
  donderdag 3 december 2009 @ 17:27:56 #23
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_75252968
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

De stuiteritis verdwijnt gelukkig vaak grotendeels bij het volwassen worden. Bij mij dus ook, er zit alleen nog een stuiterbal in mijn hoofd
En juridisch werk is niet stressvol en hoef je niet alert voor te zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Andiamo op 03-12-2009 17:46:17 ]
pi_75253690
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

wajong is toch arbeidsongeschikt? hoe kun je daar uit komen door te studeren? of belazer je de boel en heb je helemaal geen pijn in je rug?
Of ik kan er mijn leven lag in blijven en steun trekken.

Ik ben autistisch en kan slecht met mensen om gaan. Zet mij maar lekker in een hok acteraf met een lastig probleem, dan loop ik tenminste niet vast.

Probleem is zulk werk is er niet of veel minder voor mensen die hun studie niet hebben af gemaakt. Ik hoop door af te studeren alsnog werk te kunnen vinden, ondanks mijn arbeidsongeschiktheid.
When it comes to survival..
pi_75261614
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Andiamo het volgende:

[..]

En juridisch werk is niet stressvol en hoef je niet alert voor te zijn?
Het gaat er bij secretaressewerk om dat er elke 5 minuten een advocaat aan je bureau staat te hijgen dat je het dictaatje gisteren af had moeten hebben terwijl je ook nog 36 telefoontjes moet afhandelen.

Ik kan wel tegen werkdruk, maar niet tegen steeds in mijn werk gestoord worden. Dat vernaggelt mijn concentratie. 5 dingen tegelijk in de gaten houden dat houd ik niet vol. Ik moet me op 1 ding tegelijk kunnen focussen, omdat ik dan regelmatig ook in hyperfocus ga presteer ik als ik ongestoord kan werken vaak juist heel erg goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')