Als je een iro hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Kekaa het volgende:
Je kunt zelf ook op zoek naar een reintegratiebedrijf...
Ik ben nu al 4 maanden op zoek zonder resultaat. Het is zo dat ik het werk wat ik deed niet meer kan doen vanwege een beperking en ik ben al aan het omscholen en probeer werk te vinden dat een middenweg is tussen wat ik heb gedaan en waarvoor ik aan het leren ben maar tot nu toe zonder resultaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
Uwv.
Meisje, echt, doe jezelf een lol en ga gewoon zelf op zoek naar een baan. Op die ambtenaren kun je echt, echt, echt, ECHT niet rekenen.
Afhankelijk van het reintegratie bedrijf waar ze mee op de proppen komen kunnen ze je daar wel verder helpen.
Wat voor werk zoek je nu?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
ADHD
Ik raakte steeds overspannen/overwerkt (3 keer in 2 jaar) en besloot om het uit te laten zoeken omdat ik het wel gek vond dat ik mijn werk steeds niet volhield. Toen bleek dat de combi ADHD en secretaressewerk me steeds nekte. Als secretaresse moet je steeds heel alert zijn op alles wat er om je heen gebeurt, dat zorgt bij mij voor een system overload omdat ik prikkels minder snel verwerk. Daarnaast is het werk niet inhoudelijk waardoor ik mijn aandacht er moeilijk bij kan houden.
Ik was juridisch secretaresse en met mijn opleiding wordt ik HBO jurist.quote:
De stuiteritis verdwijnt gelukkig vaak grotendeels bij het volwassen worden. Bij mij dus ook, er zit alleen nog een stuiterbal in mijn hoofdquote:
Als je "wordt ik" schrijft word je inderdaad niet serieus genomen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik was juridisch secretaresse en met mijn opleiding wordt ik HBO jurist.
Ik zoek nu juridisch werk op MBO-niveau. Daar zoek ik ook meestal op, wat ik het meest tegenkom zijn vacatures voor incasso medewerker en sociaal juridische functies. Daar reageer ik ook op natuurlijk, maar er zijn weinig vacatures en ik kom meestal niet verder dan een bedankmailtje.
Bij het UWV verwacht men juist dat je actief op zoek gaat naar een baan. Maar de arbeidsmarkt is gewoon kut op dit momentquote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
Uwv.
Meisje, echt, doe jezelf een lol en ga gewoon zelf op zoek naar een baan. Op die ambtenaren kun je echt, echt, echt, ECHT niet rekenen.
Afhankelijk van het reintegratie bedrijf waar ze mee op de proppen komen kunnen ze je daar wel verder helpen.
wajong is toch arbeidsongeschikt? hoe kun je daar uit komen door te studeren? of belazer je de boel en heb je helemaal geen pijn in je rug?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef LesStroud het volgende:
Ik zit met hetzelfde probleem. Mij was Wajong toegezegd maar ik heb nog steeds geen bevestigingsbrief gehad.. en het is nu al 2 weken geleden..
Ik hoop niet dat dit een slecht teken is..![]()
Voor alle Internethelden hier, Ik ga proberen om alsnog mijn studie af te ronden zodat ik meer kans op een baan heb en z.s.m uit de Wajong kan.
En juridisch werk is niet stressvol en hoef je niet alert voor te zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
De stuiteritis verdwijnt gelukkig vaak grotendeels bij het volwassen worden. Bij mij dus ook, er zit alleen nog een stuiterbal in mijn hoofd
Of ik kan er mijn leven lag in blijven en steun trekken.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
wajong is toch arbeidsongeschikt? hoe kun je daar uit komen door te studeren? of belazer je de boel en heb je helemaal geen pijn in je rug?
Het gaat er bij secretaressewerk om dat er elke 5 minuten een advocaat aan je bureau staat te hijgen dat je het dictaatje gisteren af had moeten hebben terwijl je ook nog 36 telefoontjes moet afhandelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Andiamo het volgende:
[..]
En juridisch werk is niet stressvol en hoef je niet alert voor te zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |