Klopt daar was ik achtergekomen. Ryyge ligt vele malen dichterbij dan Torp. Torp is meen ik bijna 2 uur in de bus. Maar dat probleem heb je ook bij Skavsta in Stockholm, zit je ook nog anderhalf uur in de bus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Thetallguy het volgende:
Edinburgh ligt dichter bij Glasgow dan dat Oslo bij een van de 'Oslo' vliegvelden ligt waar Ryanair op vliegt(Torp en Ryyge)
Edinburgh ben je zo. Prachtige stad; mooie gebouwen, leuke pubs. In maart paar dagen met collega's/vrienden geweest. Toen vanuit Edinburgh een voetbalwedstrijd in Glasgow bezocht (Rangers vs Hearts). Je kunt vanuit Edinburgh (en Glasgow ook ongetwijfeld) mooie bustours door Schotland maken. Hebben we toen ook gedaan: van 8:00 uur 's ochtends tot 20:00 uur 's avonds onderweg geweest. Bijna 550 kilometer afgelegd en véél gezien. En veel info gehoord van de gids/chauffeur. Aanrader.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Professional het volgende:
Dillema dus, is Oslo dan een "dure" stad?
Glasgow lijkt me op zich ook aardig, ook voor mijn vriendin die dan weer goed kan shoppen heb ik gehoord. Glasgow schijnt ontzettend veel winkels te hebben. Maar beetje cultuur lijkt me ook wat. Hoever ligt Edinburgh van Glasgow?
Alleen de echte prepaid card van neteller kan je gebruiken. Virtuele werkt niet en zo te horen is het wel aan te raden om er een te nemen als je 300 euro kan besparen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:35 schreef MaxC het volgende:
Heb wel het topic doorgelezen maar het is mij toch niet helemaal duidelijk met wat voor kaart je nou die extra creditcardkosten niet hoeft te betalen.
Wij organiseren een uitje voor 30 man en we vliegen met Ryanair, dus als we die kaart hebben zou dat zo 300 euro kunnen besparen, dat lijkt me wel de moeite waard. Kan iemand mij dus meer duidelijkheid over geven wat voor kaart je nodig hebt?
Ik denk het niet aangezien het geen Credit maar een Debit card is...quote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef littlefrankie het volgende:
Heb mijn Entropay+ card ook binnen. Wat een fancy kaartje zeg. Nog even een vraagje; de kaart staat toch gelijk aan een gewone CC (staat ook mastercard op) dus als ik er geld op zet kan ik hem gewoon gebruiken als een normale CC. Dit ivm hostels waar je vaak met CC moet betalen
Als er een Mastercard logo op staat, moet ie gewoon geaccepteerd worden. Zolang je er maar krediet op hebt staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:53 schreef sjorti het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien het geen Credit maar een Debit card is...
Dan kan je 'm wel gebruiken als er dus genoeg geld op staatquote:Op maandag 11 januari 2010 09:53 schreef sjorti het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien het geen Credit maar een Debit card is...
Vreemd, ik heb me aangemeld en moest alleen een mail sturen met me rijbewijs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:44 schreef edcetera het volgende:
Ik wil dus ook een Neteller kaart aanragen, echter vragen ze zowel om een ID alsi een bankafschrift Aangezien ik internetbankier en dus geen afschriftten ontvang nog een probleem. Deze week dan maar naar de bank gaan om te vragen of ze me iets kunnen sturen.
Klopt heb ik ook gehad. Alleen vroegen ze bij mij om een bankafschrift om mijn adres te controleren. Ik heb toen gewoon een formulier van IB-groep opgestuurd, omdat hier ook mijn adres opstaat. Dit kan je dus ook doen, accepteren ze gewoon. Of van de belastingdienst o.i.d.quote:Ik wil dus ook een Neteller kaart aanragen, echter vragen ze zowel om een ID alsi een bankafschrift Aangezien ik internetbankier en dus geen afschriftten ontvang nog een probleem. Deze week dan maar naar de bank gaan om te vragen of ze me iets kunnen sturen.
Reis is uiteindelijk uitstekend verlopen, zeker gezien de weersomstandigheden. Ben die dag om 5 uur 's morgens uit Deventer vertrokken met de racefiets. Was rond 5.40 al in Zutphen. Eerste trein gepakt naar Nijmegen, daar even wat gegeten, vervolgens het busje naar Weeze. Was natuurlijk veel te veel op tijd. Ik was bang voor problemen met mijn iets te grote rugzak maar had daar geen problemen mee.quote:Op maandag 28 december 2009 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb met Entropay wel vaker gehad dat de bevestiging wat op zich liet wachten, als je het bericht hebt gezien dat je geboekt hebt dan hoort ie over het algemeen ook geboekt te zijn. Hoop dat je nu geen twee stoelen hebt.
Ik zag echt geen andere mogelijkheid om op tijd op Weeze te komen omdat de eerste trein Deventer-0Nijmegen pas om 6.44 gaat; wel gaat er een veel eerdere trein uit Zutphen, dus fiets vannacht naar Zutphen en ga dan vanaf daar.
Ja heb ik geprobeerd, paste voor geen meter. Hij is volgens mij 56 bij 42 bij 32 als ik hem echt goed vol stouw. (En dan zit er ook geen bewegingsruimte meer in)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je de iets te grote rugzak in een mandje proberen te duwen? Zul je zien dat de rugzak er mooi inzinkt.
wat bedoel je daarmee, 5cm speling? dat ie iets "uitzet" als je goed drukt? of dat je tas 5cm in te drukken is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dan is ie net iets te dik. Die van mij is ook zoiets maar kan nog prima bewegen. En die zakte makkelijk door het mandje. De opening van zo'n Ryanair mandje heb ik met mijn hand ook opgemeten: gespreid met mijn vingers is het 20cm, maar daar zat makkelijk nog 5 cm speling bij.
Nee, dat het mandje 25 cm breed is, ipv 20 cm zoals in de voorschriften staat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee, 5cm speling? dat ie iets "uitzet" als je goed drukt? of dat je tas 5cm in te drukken is?
mijn tas paste er echt niet in hoor, hij zat echt bomvol (had er 2 paar schoenen, t-shirts, broek, pyjama, paar sokken, toilettas, kabeltjes e.d. inzitten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |