abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76516493
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef Thetallguy het volgende:
Edinburgh ligt dichter bij Glasgow dan dat Oslo bij een van de 'Oslo' vliegvelden ligt waar Ryanair op vliegt (Torp en Ryyge)
Klopt daar was ik achtergekomen. Ryyge ligt vele malen dichterbij dan Torp. Torp is meen ik bijna 2 uur in de bus. Maar dat probleem heb je ook bij Skavsta in Stockholm, zit je ook nog anderhalf uur in de bus.
Oslo lijkt me ook mooi, vooral in een winterse sfeer. Maar de vraag is natuurlijk, is daar ook een beetje iets te beleven?
pi_76516535
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Professional het volgende:
Dillema dus, is Oslo dan een "dure" stad?
Glasgow lijkt me op zich ook aardig, ook voor mijn vriendin die dan weer goed kan shoppen heb ik gehoord. Glasgow schijnt ontzettend veel winkels te hebben. Maar beetje cultuur lijkt me ook wat. Hoever ligt Edinburgh van Glasgow?
Edinburgh ben je zo. Prachtige stad; mooie gebouwen, leuke pubs. In maart paar dagen met collega's/vrienden geweest. Toen vanuit Edinburgh een voetbalwedstrijd in Glasgow bezocht (Rangers vs Hearts). Je kunt vanuit Edinburgh (en Glasgow ook ongetwijfeld) mooie bustours door Schotland maken. Hebben we toen ook gedaan: van 8:00 uur 's ochtends tot 20:00 uur 's avonds onderweg geweest. Bijna 550 kilometer afgelegd en véél gezien. En veel info gehoord van de gids/chauffeur. Aanrader.
pi_76562609
Ryanair blijft toch binnenlands vliegen in Italië: http://business.timesonli(...)t/article6979828.ece
pi_76562735
Ik las het ja, vind dat ze het al vroeg bekend maken, had pas op 22 januari zoiets verwacht
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_76563619
Haha ja idd aan de andere kant kan er nu wel weer lekker geboekt gaan worden
pi_76597248
Heb wel het topic doorgelezen maar het is mij toch niet helemaal duidelijk met wat voor kaart je nou die extra creditcardkosten niet hoeft te betalen.

Wij organiseren een uitje voor 30 man en we vliegen met Ryanair, dus als we die kaart hebben zou dat zo 300 euro kunnen besparen, dat lijkt me wel de moeite waard. Kan iemand mij dus meer duidelijkheid over geven wat voor kaart je nodig hebt?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_76599267
Ik heb vandaag mijn Neteller Prepaid Mastercard ontvangen en na activatie eens uitgeprobeerd op de site van Ryanair. Ik had geen saldo op mijn account gestort, dus om die reden werd mijn betaling geweigerd. Maar de (mislukte) betaling staat nu wel vermeldt in mijn transactie-overzicht, dus het principe werkt wel.

De gehele aanvraag, inclusief het aanleveren van een kopie rijbewijs en het voeren van het telefonisch verificatiegesprek, is vrij snel verlopen met 10 werkdagen. Let er wel op dat het alleen werkt met de fysieke Neteller-kaart en niet met de virtuele kaart die Neteller eveneens aanbiedt.

De kosten van het aanhouden van de kaart zijn nihil, evenals de aansluitkosten. Ideaal dus om de vijf euro per enkele reis, per persoon te kunnen omzeilen.
pi_76638868
Iemand ervaring met vliegen naar memmingen? Is munchen vanaf daar nog een beetje te doen? Rijden er voldoende bussen / treinen naar Munchen en hoe duur is een retourtje naar het centrum van munchen ongeveer?
pi_76639079
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:35 schreef MaxC het volgende:
Heb wel het topic doorgelezen maar het is mij toch niet helemaal duidelijk met wat voor kaart je nou die extra creditcardkosten niet hoeft te betalen.

Wij organiseren een uitje voor 30 man en we vliegen met Ryanair, dus als we die kaart hebben zou dat zo 300 euro kunnen besparen, dat lijkt me wel de moeite waard. Kan iemand mij dus meer duidelijkheid over geven wat voor kaart je nodig hebt?
Alleen de echte prepaid card van neteller kan je gebruiken. Virtuele werkt niet en zo te horen is het wel aan te raden om er een te nemen als je 300 euro kan besparen!
pi_76668420
Heb mijn Entropay+ card ook binnen. Wat een fancy kaartje zeg. Nog even een vraagje; de kaart staat toch gelijk aan een gewone CC (staat ook mastercard op) dus als ik er geld op zet kan ik hem gewoon gebruiken als een normale CC. Dit ivm hostels waar je vaak met CC moet betalen
pi_76668648
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef littlefrankie het volgende:
Heb mijn Entropay+ card ook binnen. Wat een fancy kaartje zeg. Nog even een vraagje; de kaart staat toch gelijk aan een gewone CC (staat ook mastercard op) dus als ik er geld op zet kan ik hem gewoon gebruiken als een normale CC. Dit ivm hostels waar je vaak met CC moet betalen
Ik denk het niet aangezien het geen Credit maar een Debit card is...
pi_76668773
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:53 schreef sjorti het volgende:

[..]

Als er een Mastercard logo op staat, moet ie gewoon geaccepteerd worden. Zolang je er maar krediet op hebt staan.
pi_76678031
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:53 schreef sjorti het volgende:

[..]

Dan kan je 'm wel gebruiken als er dus genoeg geld op staat Zelfde dus als de NT kaart. No problem!
pi_76679441
Ik had het blijkbaar nog niet goed gedaan

Ik heb hem nu definitief aangevraagd en moest dus me rijbewijs mailen.
Nu maar afwachten op hun reactie en daarna een telefoon gesprek.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 01:44:43 #215
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_76707541
Ik wil dus ook een Neteller kaart aanragen, echter vragen ze zowel om een ID alsi een bankafschrift Aangezien ik internetbankier en dus geen afschriftten ontvang nog een probleem. Deze week dan maar naar de bank gaan om te vragen of ze me iets kunnen sturen.
The best firms advertise the least...
pi_76707631
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:44 schreef edcetera het volgende:
Ik wil dus ook een Neteller kaart aanragen, echter vragen ze zowel om een ID alsi een bankafschrift Aangezien ik internetbankier en dus geen afschriftten ontvang nog een probleem. Deze week dan maar naar de bank gaan om te vragen of ze me iets kunnen sturen.
Vreemd, ik heb me aangemeld en moest alleen een mail sturen met me rijbewijs.
Daarna moet ik nog telefoon gesprek voeren met een van die gasten en dan is het klaar denk ik
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_76710056
quote:
Klopt heb ik ook gehad. Alleen vroegen ze bij mij om een bankafschrift om mijn adres te controleren. Ik heb toen gewoon een formulier van IB-groep opgestuurd, omdat hier ook mijn adres opstaat. Dit kan je dus ook doen, accepteren ze gewoon. Of van de belastingdienst o.i.d.
pi_76728005
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik heb met Entropay wel vaker gehad dat de bevestiging wat op zich liet wachten, als je het bericht hebt gezien dat je geboekt hebt dan hoort ie over het algemeen ook geboekt te zijn. Hoop dat je nu geen twee stoelen hebt.

Ik zag echt geen andere mogelijkheid om op tijd op Weeze te komen omdat de eerste trein Deventer-0Nijmegen pas om 6.44 gaat; wel gaat er een veel eerdere trein uit Zutphen, dus fiets vannacht naar Zutphen en ga dan vanaf daar.
Reis is uiteindelijk uitstekend verlopen, zeker gezien de weersomstandigheden. Ben die dag om 5 uur 's morgens uit Deventer vertrokken met de racefiets. Was rond 5.40 al in Zutphen. Eerste trein gepakt naar Nijmegen, daar even wat gegeten, vervolgens het busje naar Weeze. Was natuurlijk veel te veel op tijd. Ik was bang voor problemen met mijn iets te grote rugzak maar had daar geen problemen mee.

Later nog vanuit Krakow de trein naar Warschau gepakt, week later de trein naar Berlijn, vervolgens het vliegtuig naar Weeze. In Berlijn stonden ze te controleren bij de security check op te grote handbagage en zweette peentjes maar ze vroegen mij niets. Later vanuit Weeze de trein gepakt naar Aken, daar rondgewandeld, bus naar Maastricht, vervolgens naar België, daar 4 dagen geweest en toen met de Eurostar terug naar London.

Van het weer geen last gehad!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:39:03 #219
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76728523
Heb je de iets te grote rugzak in een mandje proberen te duwen? Zul je zien dat de rugzak er mooi inzinkt.
Confidence through competence
pi_76728581
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je de iets te grote rugzak in een mandje proberen te duwen? Zul je zien dat de rugzak er mooi inzinkt.
Ja heb ik geprobeerd, paste voor geen meter. Hij is volgens mij 56 bij 42 bij 32 als ik hem echt goed vol stouw. (En dan zit er ook geen bewegingsruimte meer in)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:57:40 #221
55709 Stereotomy
pi_76731687
Ja, dan is ie net iets te dik. Die van mij is ook zoiets maar kan nog prima bewegen. En die zakte makkelijk door het mandje. De opening van zo'n Ryanair mandje heb ik met mijn hand ook opgemeten: gespreid met mijn vingers is het 20cm, maar daar zat makkelijk nog 5 cm speling bij.
pi_76732101
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dan is ie net iets te dik. Die van mij is ook zoiets maar kan nog prima bewegen. En die zakte makkelijk door het mandje. De opening van zo'n Ryanair mandje heb ik met mijn hand ook opgemeten: gespreid met mijn vingers is het 20cm, maar daar zat makkelijk nog 5 cm speling bij.
wat bedoel je daarmee, 5cm speling? dat ie iets "uitzet" als je goed drukt? of dat je tas 5cm in te drukken is?

mijn tas paste er echt niet in hoor, hij zat echt bomvol (had er 2 paar schoenen, t-shirts, broek, pyjama, paar sokken, toilettas, kabeltjes e.d. inzitten)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:13:17 #223
55709 Stereotomy
pi_76732478
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee, 5cm speling? dat ie iets "uitzet" als je goed drukt? of dat je tas 5cm in te drukken is?

mijn tas paste er echt niet in hoor, hij zat echt bomvol (had er 2 paar schoenen, t-shirts, broek, pyjama, paar sokken, toilettas, kabeltjes e.d. inzitten)
Nee, dat het mandje 25 cm breed is, ipv 20 cm zoals in de voorschriften staat.
pi_76803863
Ik neem dus een Neteller prepaid card, moet ik gewoon euro kiezen als currency? We gaan naar Birmingham of zou die het weigeren omdat het geen ponden zijn?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_76804246
Gewoon de euro als valuta-eenheid aanhouden; het afrekenen bij de Ryanair-site gebeurt namelijk ook in euro's.

Je kunt uiteraard in Birmingham ook in de winkel de lokale ponden afrekenen met de Neteller kaart. Echter, dan krijg je te maken met een kleine omwisseltoeslag (2.95%).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')