hehequote:
goeie slaperquote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef SpeCulaes het volgende:
Politiewagens, er word geschoten en ik word er niet wakker door...
waar woon jij dan? want dit is dus echt voor, onder en achter mijn appartement gebeurd...quote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef SpeCulaes het volgende:
Politiewagens, er word geschoten en ik word er niet wakker door...
Zijstraat van de Hesperenstraat, dus nog geen 100m hemelsbreed.quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
waar woon jij dan? want dit is dus echt voor, onder en achter mijn appartement gebeurd...
Ja owkee, maar dan is het nog wel eindje wegquote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zijstraat van de Hesperenstraat, dus nog geen 100m hemelsbreed.
Normaal word ik gestoord van het verkeer op de Korvel dus wat betreft!quote:Op maandag 7 december 2009 15:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja owkee, maar dan is het nog wel eindje weg
Ow nou dat hoor ik echt allang niet meer, alleen in de zomer op het balkon is wel eens lastig met brommertjes die een teringherrie maken.quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Normaal word ik gestoord van het verkeer op de Korvel dus wat betreft!
Ik doelde eigenlijk ook meer op de ambulances/politie etc. Het gewone verkeer hoor je inderdaad niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ow nou dat hoor ik echt allang niet meer, alleen in de zomer op het balkon is wel eens lastig met brommertjes die een teringherrie maken.
Ik hoor de treinen ook niet meer en ik woon er heeeel dichtbij, haha.quote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk ook meer op de ambulances/politie etc. Het gewone verkeer hoor je inderdaad niet.
In Utrecht liep er een spoorlijn op 100 meter van m'n kamer af. Reed niet zo heel vaak een trein, maar als er één reed dan maakte dat wel een pokkelawaai. Op gegeven moment hoor je die dingen inderdaad niet meer.
ik woon hemelsbreed 100 meter van brandweerkazerne vossenberg. De oude tonen hoor ik niet meer. De nieuwe sirenes die klinken net of ze naast me rijden. die gaan echt hard haha.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoor de treinen ook niet meer en ik woon er heeeel dichtbij, haha.
Maar wanneer er een ambulance o.i.d. over de snelweg rijdt (= veel verder weg), dan hoor ik het wel.
Hehequote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef theKiD het volgende:
Degene die alles horen, zijn gewoon sensatiezoekers![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Guard het volgende:
vandaag fietssleutel kwijt geraakt... ikweenie hoe of waar, maar weg is ie wel...
Lekker naar huis kunnen lopen...
Sja, an sich had je ook gelijk natuurlijk...quote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef styliste het volgende:
Korvelseweg is nog steeds afgesloten... Waarom dacht ik niet verder na toen ik bedacht dat van de stad naar de appie het kortst is via de korvelseweg?
lekker..quote:Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Guard het volgende:vandaag fietssleutel kwijt geraakt... ikweenie hoe of waar, maar weg is ie wel...
Lekker naar huis kunnen lopen...
Yup staat ergens op slot, morgen met de reservesleutel op pad.quote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En je fiets staat nu dus ergens op slot? Heb je een reservesleutel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |