abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75350229
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Friet hebben ze ook niet echt, alleen zompige gefrituurde aardappel
Hmmm, dan is het echt niks wat ze daar hebben.
Wordt het dan niet eens tijd om een klacht in te dienen om er meer treinen te laten rijden op dat traject ?
Me.. me.. me.. Me too
  zondag 6 december 2009 @ 21:33:48 #277
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75350317
Of gewoon dat hele gedeelte af te steken en te laten zinken zodat we er een waterpretpark kunnen bouwen?
pi_75350396
Plat bombarderen, iedereen langs de grens zetten en gratis popcorn
pi_75350447
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:33 schreef James1988 het volgende:
Of gewoon dat hele gedeelte af te steken en te laten zinken zodat we er een waterpretpark kunnen bouwen?
Das ook een goed idee
Maar moeten we wel treinen in voor komen
I.p.v. Boomstammen op de wild water baan Wadlopers
Me.. me.. me.. Me too
pi_75354458
Laten we beginnen met het creeëren van de wallonische zee
  zondag 6 december 2009 @ 23:11:01 #281
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75354580


De SouthWest Chief.
Voorheen heette de SouthWest Chief de SouthWest Limited.
Het betreft hier om een passagierstrein, over een lengte van 3631 kilometer, door het Midwesten en Zuidwesten van de Verenigde Staten. De starthalte is Los Angeles Union Station, om 6:45 PM Pacific time. Je komt 2 dagen later, aan rond 3:20 PM Central Time in Chicago Union Station

De route loopt van Chicago, Illinois naar Los Angeles, California. De route loopt door Illinois, Iowa, Missouri, Kansas, Colorado, New Mexico, Arizona en Californië.

Momenteel bestaat de trein uit twee P42 locomotieven, bagagewagen, Superliner overgang slaapzaal, twee Superliner slaapwagons, een restauratiewagen en een salonrijtuig.

De reistijd voor het hele traject is meer dan 40 uur, waarbij op een aantal delen 145 km/h gereden mag worden. De totale gemiddelde snelheid van de trein is hierbij ongeveer 89 km/h.

De trein is volledig rookvrij, maar op een dag zijn er een paar haltes zijn de stops zo lang, dat er gerookt kan worden, door degene die wil. Er zijn tevens vele stops waar hooguit 5 minuten word gestopt.

De prijzen van eten liggen nogal hoog in de trein, maar vergeleken met de vliegtuigen is dit weer erg laag.

Meer informatie is Hier of Hier te vinden.


Dat lijkt me wel VET, om op zo'n trein te werken
Of er mee te reizen

[ Bericht 4% gewijzigd door greavy op 07-12-2009 07:03:32 ]
pi_75357359
Mooi treintje
  maandag 7 december 2009 @ 07:57:09 #283
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75360021
De kosten om van Los Angeles Union Station naar Chicago Union Station zijn $225,00 (ENKELTJE)
Wil je er een slaapkamer bij, is het goedkoopste $295,00.
Dit word opgeteld bij die $225,00 dus betaal je ongeveer $438,00.
De duurste kamer is $605,00.
Kost wel veel, zo'n trein, wat me ook wel logisch lijkt.

Een retourtje naar Chicago kost je met een goedkope slaapkamer ongeveer $876,00.
  Redactie Sport maandag 7 december 2009 @ 08:02:14 #284
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75360061
Zo, vandaag limburg eens onveilig maken met de 1732, 839, 32043, 32048, 6858, 32256, 3660, 31261 en 7061 (mogelijk een half uur eerder dan dit )
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 7 december 2009 @ 08:45:47 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_75360424
quote:
Op maandag 7 december 2009 07:57 schreef greavy het volgende:
De kosten om van Los Angeles Union Station naar Chicago Union Station zijn $225,00 (ENKELTJE)
Wil je er een slaapkamer bij, is het goedkoopste $295,00.
Dit word opgeteld bij die $225,00 dus betaal je ongeveer $438,00.
Kun je tellen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75360687
  maandag 7 december 2009 @ 09:30:19 #287
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75361070
quote:
Win een trein
Met 30 vrienden gratis naar Parijs? Doe dan snel mee met de speciale actie van NS Hispeed
Wat kunt u winnen?

- Eén dagretour voor 30 personen in Comfort 2 (2e klas) met Thalys naar Parijs
- ¤ 1.000 zakgeld

Hoe maakt u kans?

- Boek van 7 t/m 31 december 2009 online uw NS Hispeed-ticket. De reis wordt aan het einde van de actieperiode onder de deelnemers verloot.
Dus boek snel online uw treinticket en maak kans op deze unieke prijs.
link

Ik dacht even dat ze een V250 zouden weggeven voor de liefhebber ofzo
pi_75361196
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:30 schreef James1988 het volgende:

[..]

link

Ik dacht even dat ze een V250 zouden weggeven voor de liefhebber ofzo
liefhebbers van de V250
  maandag 7 december 2009 @ 09:50:20 #289
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75361556
NikkelCobalt dus
pi_75361650
ik ga nog eens koffie halen
  maandag 7 december 2009 @ 09:59:01 #291
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75361812
Mwehe @ Twitter

  • NSHispeed Boek een ticket en win een trein! Meer op: http://bit.ly/59PuUW
  • AlexMedia @NSHispeed Krijg ik 'm dan met een strikje eromheen?
  • NSHispeed @AlexMedia Jij wel.
  • pi_75362240
      maandag 7 december 2009 @ 10:23:09 #293
    235989 greavy
    Kritische VIRM-hater
    pi_75362531
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:

    [..]

    Kun je tellen?
    nee dat kan ik niet.. Die prijs komt door een korting, normaal duurder idd
    pi_75362805
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 07:57 schreef greavy het volgende:
    De kosten om van Los Angeles Union Station naar Chicago Union Station zijn $225,00 (ENKELTJE)
    Wil je er een slaapkamer bij, is het goedkoopste $295,00.
    Dit word opgeteld bij die $225,00 dus betaal je ongeveer $438,00.
    De duurste kamer is $605,00.
    Kost wel veel, zo'n trein, wat me ook wel logisch lijkt.

    Een retourtje naar Chicago kost je met een goedkope slaapkamer ongeveer $876,00.
    Je kan in de VS 'best goedkoop' met de trein, maar je zou een Railpas moeten nemen:

    8 segmenten in 15 dagen US$ 389 (260 EURO)
    12 segmenten in 30 dagen US$ 579 (388 EURO)
    18 segmenten in 45 dagen US$ 749 (503 EURO)

    1 segment is bijv. Los Angles - Chicago zonder overstap. Je zou voor 260 euro dus 2 weken lang op en neer kunnen pendelen tussen New York en de Westkust (dat doe je natuurlijk niet, je gaat ermee het land verkennen).

    Wie wat meer 'geregeld' wil hebben dan diverse all-ins krijgen die ook aantrekkelijk geprijsd zijn, bijv.

    Per Lake Shore Limited en California Zephyr van kust naar kust: twee dubbeldekkertreinen met uitstekend comfort. Keuze uit standaard slaap- en luxe rijtuigen. 3 dagen New York, treinreis naar Chicago (2 overnachtingen Chicago) Chicago – Denver (2 overnachtingen Denver), Denver – Salt Lake City - San Francisco (3 nachten San Francisco). Vertrek dagelijks 1 apr. t/m 31 okt. 2009.

    Reissom v.a. US$ 1629 p.p. Roomette (=1094 EURO)

    Inclusief - alle treintickets - Standard bedroom incl. maaltijden - genoemde hotelnachten.
    Exclusief - intercontinentale vluchten. Informeer naar de mogelijkheden.



    Komt dus overeen met de prijs van een redelijk hotel voor 2 weken (3 sterren ofzo), maar dan kom je nog eens ergens! Vergelijk dat maar eens met de Trans-Siberië expres: dan heb je nog niet eens een sta-plaats

    Er zijn nog veel meer mogelijkheden, wie nieuwsgierig is, kijkt maar eens hier.

    * nee, ik werk echt niet bij die organisatie
    Killing as few patients as possible.
      maandag 7 december 2009 @ 11:00:23 #295
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_75363660
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
    [ afbeelding ]

    566 down, 7 to go
    Mooie naam voor een station.
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_75363749
    quote:
    NS hervat proefritten Sprinters

    (Novum) - De NS heeft de proefritten met de nieuwe Sprinters hervat. Begin dit jaar leverde de invoering van de nieuwe computergestuurde treinen veel problemen op.

    In de testfase van de nieuwe treinen bleek de software van de Sprinters niet in orde te zijn, waardoor treinen op onverwachte ogenblikken op een traject tot stilstand kwamen. Het kostte dan telkens vijf tot tien minuten om de software te resetten, waarna de trein verder kon rijden.

    De leveranciers -Siemens en Bombardier- hebben na onderzoek de softwareproblemen weten te verhelpen. Sinds september rijden dertien van de 99 bestelde Sprinters zonder noemenswaardige problemen op verschillende trajecten.

    De NS heeft de moderne Sprinters aangeschaft omdat verouderd materieel aan vervanging toe is en hoopt zo spoedig mogelijk ook de overige 86 treinen in te kunnen zetten.
    Bron

    Dus eerst is groot in het nieuws dat NS stopt met de afname van de SLT, en 2 dagen later is alles opeens opgelost?
      Redactie Frontpage / Sport maandag 7 december 2009 @ 11:04:22 #297
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_75363788
    Vreemde verhalen allemaal. De vraag is of de storing rond Zoetermeer gevonden is.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_75363865
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Yreal het volgende:
    De dienst regeling in belgië is in somigge gevallen idd te debiel voor worden

    Stations waar 5 treinen per dag komen door de weeks _ !
    Wat dacht je van deze? Alleen een trein in het weekend.
    pi_75364775
    Nuttig

    We zijn al weer bijna aan de 300 trouwens
    pi_75364875
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:06 schreef KapiteinT het volgende:

    [..]

    Wat dacht je van deze? Alleen een trein in het weekend.
    Hoe handig.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')