Tja, ik gebruik ook gewoon de namen die het publiek geeft, anders begrijpen ze me niet.('hondekop, koploper en dubbeldekker'). Ik vind het zelf ook wel een stuk leukerquote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het sowieso gewoon 'Trein' zal noemen
De bediening in de cabine is nog gewoon aanwezig, ook de drukknopen aan bij de deur zijn nog aanwezig.quote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
De bediening is uit de cabine gehaald, maar met de noodbediening in de kop zelf schijnt het nog te kunnen heb ik gelezen ergens
Hetzelfde hier!quote:Op zondag 6 december 2009 18:53 schreef IntercityAPT het volgende:
Ik zou de doorloopkop nog wel eens één keer open willen zien, maar als het aan NS ligt gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Ik heb eigenlijk nooit fatsoenlijk afscheid kunnen nemen...
Nee, is ook nog niet vast gelegd hoe duur het wordt.quote:Op zondag 6 december 2009 19:00 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand waar ik kan zien hoeveel een enkeltje met de OV-chipkaart me kost?
Was dat op Rotterdam CS ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:39 schreef KapiteinT het volgende:
Uitgerekend op de dag dat de SLT's niet erg positef in het nieuws waren heb ik er voor het eerst een ritje mee mogen maken. Een mooie gelegenheid om mijn nieuwe camera uit te proberen!
[ afbeelding ]
Ik mocht plaatsnemen in de 2606.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa, een snelheidsmeter![]()
[ afbeelding ]
Zelfs de prullenbakken zijn hip!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nieuwekerk a/d IJssel is blijkbaar toch moeilijk om helemaal goed te schrijven.
Ook viel mij op dat de 'goedemiddag' heel anders klonk dan de rest van het omroepbericht. Klinkt toch wel vreemd als er middenin een omroepbericht opeens heel anders 'goedemiddag' wordt gezegd.
Verder een prima trein!
En tot slot nog even een ICM. (A)
[ afbeelding ]
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, Maar ik snap t niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouAch soooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan
Mooi bordje heb je daar op de foto gezet. Heb je er meerdere op de foto gezet vandaag (of waneer je die foto ook hebt gemaakt) of was dat de enige?
Me.. me.. me.. Me too
Nog wel een paar andere nieuwe gescoord ja. Maar dit was de belangrijkstequote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ach sooooo
Zeg dat dan
Mooi bordje heb je daar op de foto gezet. Heb je er meerdere op de foto gezet vandaag (of waneer je die foto ook hebt gemaakt) of was dat de enige?
Oke , leukquote:Op zondag 6 december 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wel een paar andere nieuwe gescoord ja. Maar dit was de belangrijkste
Of nul tussen vrijdagmiddag en maandagochtendquote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Yreal het volgende:
De dienst regeling in belgië is in somigge gevallen idd te debiel voor worden
Stations waar 5 treinen per dag komen door de weeks![]()
_ !
Dat zal ik eens doen na dat ik de tv heb uitgezetquote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mocht het je interesseren, kun je om te beginnen hier eens een kijkje nemen![]()
http://www.pbase.com/dr_flash/bordjes
quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Yreal het volgende:
_ !
Doen ze goed danquote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of nul tussen vrijdagmiddag en maandagochtend
Ach ja, we praten dan vooral over wallonië , en daar is sowieso niksquote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat zal ik eens doen na dat ik de tv heb uitgezet
Ben benieuwt
[..]
[..]
Doen ze goed dan![]()
En dan maar klagen over dat hier in NL een trein te laat komt
Voor reizen met de trein ga je naar NS.nl, dan staat het in de reisplanner bij het uitgebreid prijsadvies. Voor het overig vervoer heeft 9292ov.nl deze calculator.quote:Op zondag 6 december 2009 19:00 schreef Christiaan het volgende:
Weet iemand waar ik kan zien hoeveel een enkeltje met de OV-chipkaart me kost?
Ook geen friet kraam?quote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach ja, we praten dan vooral over wallonië , en daar is sowieso niks
* Ofyles2 straks een kijkje neemt bij de NMBS.quote:Op zondag 6 december 2009 20:42 schreef Yreal het volgende:
_ !
Friet hebben ze ook niet echt, alleen zompige gefrietuurde aardappelquote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ook geen friet kraam?
Zit nu een paar bordjes te kijken van Dr_Flash
Mooi gedaanVooral met een paar treinen er tussen en die tekst op t reclame bord: Hier op eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |