abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2000 @ 00:51:00 #1
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_252812
De Telegraaf-i schrijft om 23:45 uur:

De Bus opnieuw belaagd
DEN HAAG - De politie heeft maandagavond in Den Haag opnieuw de bus van het gelijknamige tv-programma van SBS6 moeten beschermen tegen belagers. Volgens de politie ging het om 250 tot 300 mensen die probeerden onder meer met lawinepijlen en stenen de bus te lijf te gaan. Drie jongens en een meisje werden opgepakt.

Tja... wat moet ik zeggen? Gaan we nu iedere dag de BUS bekogelen. Sjonge jonge. Nope, sorry - hier kan ik geen respect voor tonen.

pi_252813
Uit de Telegraaf

[quote]

De Bus bestookt met lawinepijlen

DEN HAAG - De politie heeft gisteravond in Den Haag opnieuw de bus van het gelijknamige tv-programma van SBS6 moeten beschermen tegen belagers. Volgens de politie ging het om 250 tot 300 mensen die probeerden onder meer met lawinepijlen en stenen de bus te lijf te gaan. Drie jongens en een meisje werden opgepakt.

De bus staat op het dak van de in aanbouw zijnde Megastore in Laakhaven. Het werd daar zondag onder grote belangstelling opgetakeld. Toen gooiden supporters van ADO Den Haag al met bouwmaterialen naar het voertuig en bedreigden de bewoners. Daarbij werden overigens geen aanhoudingen verricht. Gisteren zette de politie enkele tientallen agenten in om een oogje in het zeil te houden en de directe omgeving af te zetten.

Een woordvoerder van SBS noemt de gang van zaken "uitermate jammer". "We zijn nu vier weken onderweg en hebben al veel plaatsen aangedaan. Overal werden we met veel vreugde onthaald, maar hier is dat kennelijk niet mogelijk." Of de zender in de ongeregeldheden aanleiding ziet om de bus uit Den Haag weg te halen, wil de woordvoerder niet zeggen.

Van tevoren zijn er nauwgezette afspraken gemaakt tussen SBS en de politie in de plaatsen waar de bus staat. Volgens de politie in Den Haag is er constant overleg met de gemeente en SBS. Burgemeester Deetman kan ingrijpen op het moment dat hij vindt dat de openbare orde in gevaar komt, aldus een woordvoerster.

[\quote]

Het zal wel weer een protest tegen de combikaart zijn geweest, dus dan is het wel OK.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 07:30:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_252814
Op Radio West(lokale nieuwszender) wordt zelfs gesproken over een vroegtijdig vertrek van de bus uit Den Haag.
De kans is zeer groot dat de lokatie Scheveningen niet zal doorgaan.

Ik moet nog ff kwijt dat ik op dit moment niet erg trots bent op het feit dat ik hagenees ben!

  dinsdag 14 maart 2000 @ 07:35:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252815
Het is weer diep en diep triest. En uiteraard ligt het weer aan de politie die er weer te snel en fanatiek op losmept.

Ja dan zou ik ook lawinepijlen gebruiken. Daar heb ik ook altijd een paar van bij me.

Ik begin mij steeds meer in dat combi-kaart gedoe te verdiepen. Het lijkt mij een heel slimme uitvinding. Mocht dit niet willen dan schaf je voetbal gewoon af.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 07:51:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_252816
En nu maar hopen dat de AZ-supporters hier in Alkmaar zich een beetje gedragen
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 07:51:00 #6
521 ruby
Hell yeah!
pi_252817
Echt verdomd zielig allemaal!

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 08:11:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_252818
Net nog even snel toegevoegd aan mijn site een mp3 van een telefoongesprek met de politie haaglanden op Radio 3 om 1/2 8 bij Edwin Evers.

mp3 is 0.3mb

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 09:12:00 #8
1542 Ludo
Still YF&S
pi_252819
wederom wéér???
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_252820
Ik was al bang dat dat zou gebeuren, alleen dacht ik dat het op de openbare weg zou gebeuren. Ik vindt het echt heel zielig, ik bedoel waarom moet dit soort dingen nou? De Bus is juist eindelijk weer eens een leuk programma op T.V. (laten we eerlijk zijn) en dan krijgen we dit soort gezeik.

Het is hetzelfde als voetbal, ik hou er niet van, maar voor mensen die het leuk vinden wordt zoiets in en in verpest. Laat ze die lui maar de zwaarste straf geven die ze kunnen vinden om een voorbeeld te stellen.

Zielige figuren zijn het.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252821
leuk om straks je winkeltje te hebben in die megastore
heerlijk zo'n criminele buurt ,dat zal wel proletarisch shoppen worden, plunderen dus
  dinsdag 14 maart 2000 @ 11:28:00 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_252822
quote:
op 03-14-2000 om 07:35 AM schreef THE BORG het volgende:
Het is weer diep en diep triest. En uiteraard ligt het weer aan de politie die er weer te snel en fanatiek op losmept.

Ja dan zou ik ook lawinepijlen gebruiken. Daar heb ik ook altijd een paar van bij me.

Ik begin mij steeds meer in dat combi-kaart gedoe te verdiepen. Het lijkt mij een heel slimme uitvinding. Mocht dit niet willen dan schaf je voetbal gewoon af.




Ik snap niet wat dit nou weer met het voetbal te maken heeft!!!! wat een onzin om dat overal de schuld van te geven..

Ach wat maak ik me druk..... Laat ook maar ook ik moet hiervan en nie zon beetje ook

Tis ook overal hetzelfde. diegenen die niet weten waar het over gaat hebben de grootste mond!!!!!!

wees gegroet!

Frenkie

  dinsdag 14 maart 2000 @ 11:45:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252823
quote:
op 03-14-2000 om 11:28 AM schreef Frenkie het volgende:

Ik snap niet wat dit nou weer met het voetbal te maken heeft!!!! wat een onzin om dat overal de schuld van te geven..

Ach wat maak ik me druk..... Laat ook maar ook ik moet hiervan en nie zon beetje ook

Tis ook overal hetzelfde. diegenen die niet weten waar het over gaat hebben de grootste mond!!!!!!

wees gegroet!

Frenkie
[/quote]

?????

  dinsdag 14 maart 2000 @ 12:00:00 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_252824
quote:
op 03-14-2000 om 11:45 AM schreef THE BORG het volgende:
?????


sorry liet me gaan, maar wordt het een beetje zat dat alles wat er hier in dit landje fout gaat wordt geschoven op de voetbalsupporters, of op voetbal in het algemeen.

Daar zijn een aantal oorzaken van en een daarvan is de telegraaf... en andere media..
die geven geen goed beeld van de werkelijkheid en da's best frustrerend.
(netwerk zend bij ieder nieuws dat iets met voetbal te maken heeft een docu over hooligans uit)

kan ik na elke rel mijn moeder weer gerust gaan stellen dat er niks aan de hand is en dat er niks gebeurt als ik een keer naar FC Utreg ga..

Supporters zijn 99,9% gewone mensen en willen ook zodanig aangesproken worden en behandeld.

Nu zijn er politici die niet eens weten dat de bal rond is en die bedenken regels, wetten en zeuren.. ook frusti.. (nee geen yokidrink)..

la..ma...

ik hou het hierbij..

dus nogmaals borg nie boos op jou.. gewoon licht geirriteerd...

bedankt en gegroet

Frenkie

  dinsdag 14 maart 2000 @ 12:01:00 #14
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_252825
quote:
Het zal wel weer een protest tegen de combikaart zijn geweest, dus dan is het wel OK.

Je moet jezelf horen: "Dus dan is het wel OK." Dus, als ik het niet eens ben met jou mening, dan bekogel ik de BUS? Dat is in wezen wat jij zegt. Nope, sorry voor het 'wederom wéér', maar ik blijf erbij dat ik hier geen respect voor kan hebben.

Laatste nieuws: de BUS zoekt een andere locatie... En de streams liggen en blijven tot die tijd plat. Nee, bedankt jongens van ADO! Je hebt ons een groot plezier gedaan met deze lawine-acties. Zie vooor meer info: http://www.debusop6.nl/

  dinsdag 14 maart 2000 @ 13:00:00 #15
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252826
quote:
op 03-14-2000 om 12:00 PM schreef Frenkie het volgende:

dus nogmaals borg nie boos op jou.. gewoon licht geirriteerd...



kusje........
over.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 13:26:00 #16
1169 BigDick
size DOES matter
pi_252827
dit is precies wat SBS6 wil!

al dat gejammer om die stenengooiers, daar is het toch allemaal om begonnen! Je gebruikt een bus - ook nog eens lekker herkenbaar - zodat onderweg spannende dingen gebeuren en op lokatie er een lekkere volksoploop ontstaat. Als dat zo bedoeld is door Sensatie & Borsten & Sex dan is het alleen maar leuk dat hagenezen zo bereidwillig zijn hieraan mee te werken.

Persoonlijk hoop ik nog steeds dat die bus nog een keer wordt omgegooid.

Laat je niet in de maling nemen!

[Dit bericht is gewijzigd door BigDick (Datum 14 Maart 2000).]

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_252828
Is gewoon door SBS ZELF geregeld !!!
NU is er publiciteit, en dat is toch wat ze willen!!!
Niet alles is wat het lijkt !!!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 14:27:00 #18
2465 De Parasiet
How about no?
pi_252829
wederom weer= is dat geen eufemisme of hoe het ook heten mag?
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_252830
Het zal wel om een combikaart zijn en dan is het wel oke: Nuoby. ik denk dat dit dus hatelijk bedoeld was.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 21:08:00 #20
2705 cynix
is verdwaald
pi_252831
Wederom weer is volgens mij een pleonasme, dat je dus twee keer hetzelfde zegt

Dus net zoiets als:
Het groene gras, de witte sneeuw
De Klote bus, het ranzige SBS, etc

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')