Ben jij ook zo'n moeder die van zulke plaatjes krabbeltquote:
Nee, mijn moeder daarentegen wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n moeder die van zulke plaatjes krabbelt
Moeders moeten sowieso van het internet geschopt worden, tenzij ze zwaar MILF zijn en op video staan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder daarentegen wel.
Dat dus!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mensen die mij krabbelplaatjes toesturen wordt direct verwijderd, net als diegene die die kut doorstuurmailtjes stuurt.
quote:
Helaas. Het is er een uit eigen werk. Els masturbeert genoeg, maar geen man die haar liefde voor honden begrijpt. Gelukkig is er hyves.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:01 schreef wazoomie het volgende:
Els en de dieren. Dan stel ik me zo'n 40+-er voor met een kort en vlot kapsel die in haar vrije tijd aan nordic walking doet. Daarnaast zijn katten haar grootste vrienden en vindt ze het gek dat ze geen nieuwe man kan krijgen.
Peter Andre toch?quote:
Waarom?quote:
Mensen die krabbelplaatjes toegestuurd krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mensen die mij krabbelplaatjes toesturen wordt direct verwijderd, net als diegene die die kut doorstuurmailtjes stuurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |