Wat denk je, daar moeten kilo's overheen. Het verwonderde me dat die dikke negerin op een DVD'tje pastequote:
EINZEINZZZLMFAOROFLEINZZ!!!!!1111quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef EINZ het volgende:
[..]
Wat denk je, daar moeten kilo's overheen. Het verwonderde me dat die dikke negerin op een DVD'tje paste
WAAR BLIJVEN DE FOTO'S KLB-BAZEN?!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:39 schreef Herpert het volgende:
Negerinnentopic! *insert random ebony geilheid*
Hoe vaak moet ik het blijven zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:45 schreef Herpert het volgende:
[..]
WAAR BLIJVEN DE FOTO'S KLB-BAZEN?!
Tuurlijk wel. Hartstikke legaal, tenzij zwarte filmsquote:
Van binnen zijn we allemaal blankquote:Op donderdag 3 december 2009 08:42 schreef AnusCocainus het volgende:
En een dikke bukaki compilatie bestempel je als 'schoon'.
TS is een huilie die niet snapt dat aan de binnenkant iedereen roze is.
Godverdomme! Ik wil fappenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:59 schreef Herpert het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het blijven zeggen
HETE NEGERINNEN, NUUUUU!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef Tacobell het volgende:
TS, jij geeft nou het goede voorbeeld!![]()
Ja, jij komt er wel.![]()
Gast.
In bijna iedere film zit wel een excuus neger(in). Je bent gewoon hypocriet TS.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:00 schreef EINZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hartstikke legaal, tenzij zwarte films
En in de meeste gevallen gaan ze óf als eerste dood, omdat dat goed is, óf als laatste, omdat dat politiek correct is.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In bijna iedere film zit wel een excuus neger(in). Je bent gewoon hypocriet TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |