Dit is dus niet de bedoeling van KLB hè, de TS afzeiken. Klaag over de aangeklaagde.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:53 schreef BlackLining het volgende:
TS zat achter iemand aan, kreeg hoop door de relatie status op Hyves en is nu de waarheid boven tafel komt depressief
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 01:52 schreef Leonidas82 het volgende:
Op Hyves dus
Zie je soms bij relatiestatus: onbekend, terwijl ze al jarengelang een relatie hebben. Dan is mijn vraag: heb je iets te verbergen, of mag de buitenwereld niet weten dat je een relatie hebt? Beetje zielig![]()
Klacht: ja dit dus
Contactgestoordquote:Op donderdag 3 december 2009 01:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar als je hyves heb ben je sowieso zielig
Niet waar.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r staat een fout in je sig.
Dat kloptquote:Op donderdag 3 december 2009 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r stond een fout in je sig.
Kwaliteitspostquote:
Van mij, gegarandeerd.quote:
Mensen die naar de Sultan in Breda gaanquote:
Dat dus. Niet iedereen steekt tijd en energie om zijn Hyves aan te passen en te voorzien van de meest achterlijke achtergronden waardoor je de tekst niet meer kunt lezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef Choad het volgende:
Volgens mij is onbekend gewoon de standaardinstelling, sommige mensen doen geen moeite om dat aan te passen. Spijtig genoeg voor jou is de chick die je al 4 weken aan het krabbelen bent met lieve krabbels al bezet
Haha dat is pas klachtwaardig inderdaad, vraag me altijd af of die mongolen zelf niet inzien dat iedereen control+a moet doen om de tekst te kunnen lezenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dus. Niet iedereen steekt tijd en energie om zijn Hyves aan te passen en te voorzien van de meest achterlijke achtergronden waardoor je de tekst niet meer kunt lezen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/724461/83e38682/trouwen_.htmlquote:Op donderdag 3 december 2009 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dus. Niet iedereen steekt tijd en energie om zijn Hyves aan te passen en te voorzien van de meest achterlijke achtergronden waardoor je de tekst niet meer kunt lezen.
Dat, waar blijft mijn standbeeld?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:46 schreef Choad het volgende:
[..]
Mensen die naar de Sultan in Breda gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |