Oh ja, dan ben je meteen een sukkel..quote:Op donderdag 3 december 2009 01:49 schreef synnath het volgende:
Leer eens fatsoenlijke regels met punten te maken voordat je gaat klagen. Sukkel.
Zeg ik dat dan? Ik vind je gewoon een sukkel. Dat staat los van het feit dat je Nederlands belabberd is.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben je meteen een sukkel..
Ik snap het echt niet, zoiets als de temperatuur van de aarde moet toch bekend zijn ?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Overheden gaan gewoon niet samen met onafhankelijke wetenschappelijke instanties![]()
als je dit 80 jaar geleden had gezegd als timmerman had iedereen je "gewoon" geloofd.
nou en, jij bent een neger, en als je meerdere zeg ik HOUD JE BEKquote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef synnath het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik vind je gewoon een sukkel. Dat staat los van het feit dat je Nederlands belabberd is.
Dus zeg je hetquote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef synnath het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik vind je gewoon een sukkel. Dat staat los van het feit dat je Nederlands belabberd is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dus zeg je hetrot lekker op uit dit topic dan, taalnazi.
is het ook wel, de gemiddelde temperatuur van de aarde is globaal 18 graden celcius.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, zoiets als de temperatuur van de aarde moet toch bekend zijn ?
Reageer ff on topic a.u.b of reageer nietquote:Op donderdag 3 december 2009 01:53 schreef synnath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You stop it right there, mister.
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef synnath het volgende:
Ga toch slapen joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |