Je hebt een fles water uit de koelkast gehaald en toen? Over je laptop gegoten?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Aaargh!!! Mijn laptop is sinds vanmiddag kapot!![]()
Ik had gehoord over laptops die watergekoeld zijn.
Aangezien mijn laptop altijd superheet wordt voordat hij uitvalt kwam ik op het idee om mijn laptop ook watergekoeld te maken.
Had speciaal die fles uit de koelkast gehaald.... Vlak nadat ik begonnen was hoorde ik ineens 3 piepjes vlak achter elkaar en toen een blauw scherm!![]()
Is hier nog wat aan te doen? HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit is een serieus topic! Graag ook alleen serieuze reacties..
Ik moet namelijk nog documenten hebben die op de laptop stonden! Alvast bedankt...]
dit lijkt me de enige mogelijkheid om iets zinnigs te kunnen zeggen in dit topic...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef o.us het volgende:
Zowel een serieuze als een onserieuze post: ga naar de computershop.
Daar heb ik dus geen geld voor!quote:
Ga sparen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen geld voor!
Kan niet.. Ik kom al met heel veel pijn en moeite rond van mijn uitkering!quote:
Ga werken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kan niet.. Ik kom al met heel veel pijn en moeite rond van mijn uitkering!
Ja, dat komt misschien ook nog wel een keer...quote:
Nouja, ik had verder niet zo heel veel informatie opgezocht.. Maar ik dacht dat het met behulp van een trechter en koud water wel zou lukken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Adames het volgende:
Maar serieus .. wát heb je gedaan?
Heb sowieso nog nooit gehoord van waterkoeling voor laptops, aangezien waterkoeling een grote installatie nodig heeft.
Als die nat is geworden dan sowieso niet meer proberen aan te zetten en deze op een wat warmere plek te leggen (of een straalkacheltje op een klein eindje zodat deze ~40 graden word)
gast:, openschroeven en op de verwarmingquote:Op woensdag 2 december 2009 22:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, dat komt misschien ook nog wel een keer...
Maarrrrrrrrrrrrr het gaat nu om mijn laptop!! SERIEUZE REACTIES GRAAG!!!!
Dit kan je werkelijk waar toch niet menen ??!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb het schuin onder de spatiebalk gegoten zodat het bij de accu terecht zou komen..
Het schijnt. Waterkoeling is inderdaad niet je laptop in een zwembad gooien.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nouja, ik had verder niet zo heel veel informatie opgezocht..
Dat vond ik nou ook.quote:
vooraf gezien ook niet....quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nouja, ik had verder niet zo heel veel informatie opgezocht.. Maar ik dacht dat het met behulp van een trechter en koud water wel zou lukken.
Ik heb het schuin onder de spatiebalk gegoten zodat het bij de accu terecht zou komen..
(niet zo slim dus achteraf gezien)
Ik verwacht het ookquote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Adames het volgende:
Verder .. volgens mij ben ik nu enorm aan het happen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |