ja, inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
Als die vriend trouwens denkt dat 'zebra' het laatste woord in het woordenboek is, mag hij weleens iets aan zijn woordenschat gaan doen.
zzzz kent Van Dale niet als woord, vind het ook wel apart om dat in een woordenboek te zetten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
Zymose is het laatste woord hier. Tenminste, echte woord.
Het allerlaatste is zzzz: Persoon slaapt
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
zzzz kent Van Dale niet als woord, vind het ook wel apart om dat in een woordenboek te zetten.
Dat is de Van Dale dan neem ik aan? De online versie kent het niet (had het zo moeten zeggen, ik heb zelf geen Van Dale hier in huis).quote:
Nee, dit is een Wolters handwoordenboek. Maar ik vond het toch leuk genoeg om een fotootje te makenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is de Van Dale dan neem ik aan? De online versie kent het niet (had het zo moeten zeggen, ik heb zelf geen Van Dale hier in huis).
best zuurquote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Zuiker - Oud afrikaanse benaming voor de hedendaagse suiker.
Zonder te kijken; ZZP'er ?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Hallo,
ik had gisteren een discussie. Mn vriend weet zeker dat het laatste woord van het woordenboek 'Zebra' is.
Ik ben dus van mening van niet, ik kon niet veel woorden bedenen maar zombie en Zoom zitten sowieso later dan Zebra.
Dus iemand die het op kan zoeken?
Zebra zou wellicht ook het laatste beginwoord van de bladzijde kunnen zijn, maar dat maakt het dan dus nog niethet laatste woord.
Thanks.
Het was denk ik gewoon een kwestie van betweretigheid... Best achterlijk inderdaad, want het was iets van de Simpsons hoe we er over in gesprek raakten en ik was het er niet mee eens, dus ging hij tegendraads lopen doen. Hij is best slim hoor, was gewoon een kwestie van mij niet mn gelijk willen laten hebben. Hij kan het niet hebben als iets beter weet dan hijquote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
Als die vriend trouwens denkt dat 'zebra' het laatste woord in het woordenboek is, mag hij weleens iets aan zijn woordenschat gaan doen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef Hydrogeny het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan woordenboek. Heb hier het grote muziek woordenboek (ooit gekregen met surprise) ZZ TOP
Ga na de winkel, koop een flesje Bavaria, zet dit voor hem op tafel , kijk hem veelbetekenend aan en zeg: Zo...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef LaFemmeFatale het volgende:
ik had gisteren een discussie. Mn vriend weet zeker dat het laatste woord van het woordenboek 'Zebra' is.
Even zuchten zodra je gaat zitten, doet ook al wonderen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef isogram het volgende:
[..]
Ga na de winkel, koop een flesje Bavaria, zet dit voor hem op tafel , kijk hem veelbetekenend aan en zeg: Zo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |