Ik was dus zo lekker wezen kickboksen, zat ik in de metro lekker van mijn muziek te genieten..
Komen er op gegeven moment 2 negers en een whiteboy aanzetten.
Och wat hadden ze een lol

. Toen keek zo'n neger mij aan en zei hij iets. Dus ik deed netjes mijn koptelefoon af en vroeg hem beleefd: wa?
Toen brabbelde hij wat naar zijn "matties" en allemaal lachen. Dus ik mijn koptelefoon weer op en dacht: laat ze lekker

Toen ging die whiteboy dus allemaal tegen mij praten, ik weer mijn koptelefoon af en vroeg hem beleefd: wa?!
Ging ie allemaal stoer lopen te doen

.. Dus ik zeg tegen hem: wil je het uitvechten in een rapbattle of in de ring. Moet ie zo lachen en zegt ie: whahahaha doe maar ring, dan is de metro wel de ring, want ik heb vaardigheden op het gebied van krav maga, muay thai, blablabla en heb op verschillende vechtkampen gezeten en maak je af.
Dus ik moest kei hard lachen en dacht bij mezelf: whehe is dit serieus of is het een Michielos wannabe, dus ik vroeg hem of ie op fok zat. Hij begon te koken joh

Uiteraard was ik nog scherp van mijn training en gaf hem direct een links hoek, rechtse opstoot, een lowkick, gevolgd door nog een rechtse en een linkse op zijn lever.
Moest ie huilen en zijn negermatties zeiden: eeej swa, wa doe jij nou, jij hebt geluk dat je niet in onze hood bent mattie!!
Dus ik zo: nee we zijn in de metro.
Toen stapten die negermatties uit, terwijl ze Michielos meesleepte

Klacht: Michielos (wannabe) ging stoer doen en ik klapte hem.
Samenvatting: Michielos (wannabe) ging stoer doen en ik klapte hem.