Neuk jij überhaupt?quote:
Wat ga je laten doen? Of gewoon stuk eraf?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde gister gaan. Maar stel nou dat het nieuwe kapsel me niet zou bevallen zou ik me irriteren tijdens mn rijexamen! Dus dat leek me niet slim.
En vandaag wilde ik gelijk naar huis aangezien ik dan mee kon eten en mn examen verhaal kon doen.
Ik denk dat ik morgen ga.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal eens even een paar nieuwe zoeken dan.
Pics op Fok daarnaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.
Ik wilde gister gaan. Maar stel nou dat het nieuwe kapsel me niet zou bevallen zou ik me irriteren tijdens mn rijexamen! Dus dat leek me niet slim.
En vandaag wilde ik gelijk naar huis aangezien ik dan mee kon eten en mn examen verhaal kon doen.
Licht uit, sokken aan en zak over de kopquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Maar ik luisterde een liedje van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grad damenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dat plaatje van die blonde chick, alleen dan niet blond.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ga je laten doen? Of gewoon stuk eraf?
?quote:
Ik was speciaalquote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Licht uit, sokken aan en zak over de kop
Altijd vaste prik
Zit wat in iddquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.
Dat gevlochten stukquote:
Volgens mij kan jij wel een neukbeurt gebruiken, misschien zeur je dan wat minderquote:
Ik dacht dat je gisteren ging?quote:
Met jezelfquote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Altijd vaste prik
die inhammen bij dr ribbenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef tliciouz het volgende:
Hoi
Kijk wat ik vond.
[ afbeelding ]
Ik moest hem met jullie delen!
Ik twijfel of ze real zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef tliciouz het volgende:
Hoi
Kijk wat ik vond.
[ afbeelding ]
Ik moest hem met jullie delen!
Says who?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij wel een neukbeurt gebruiken, misschien zeur je dan wat minder..
Ik neuk nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Altijd vaste prik
Sssst hoeft niet iedereen te wetenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat ga je laten doen? Of gewoon stuk eraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |