Ja, maar jij bent gewoon een poedel.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wel? Ik weet niet hoe het bij jou thuis zit?
Ja nou, je vraagt toch of ik normaal doe?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon een poedel.
Dat kan ongetwijfeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar Lau, je weet een aantal dingen niet.
kan ik mn mapje weer uitbreiden?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
Is het tijd voor m'n jailbait-collectie?
Ga maar ff foksearchen op ansswaquote:
Nee, zeker niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t is hier een redelijk chill huishouden, alleen kan mijn moeder niet opvoeden. Ze is niet echt een moederlijk type, maar er zijn dus ook zelden tot nooit ruzies.quote:
Ik maakte het even extra duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doe je toch altijd al dus waarom zou iemand je dat verbieden
Niet dat ik weet. Maar nou ja. Ik weet niks van hem en hij niks van mij, dus wat dat betreft staan we gelijk. Maar kweetniet. Kan gewoon geen woord met hem wisselen zonder dat het ruzie wordt en dan ga ik woensdag nog met hem naar Paul McCartney en mijn zus is daar ook en dan gaat mijn zus heerlijk partij kiezen dus dat wordt ook een feestje.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Misschien is er iets op zn werk of whatever dat ie zo doet? Maar hoeft ie t niet op jou af te reageren nee.
Ben blij dat ik geen vader heb.
Dat haarquote:
Nogmaals. Wat jij doet is ook niet goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja nou, je vraagt toch of ik normaal doe?
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon een poedel.
Neuk jij met je ogen dicht?quote:
Ik heb jou idd daar nog nooit ruzie zien bouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Plums het volgende:
[..]
t is hier een redelijk chill huishouden, alleen kan mijn moeder niet opvoeden. Ze is niet echt een moederlijk type, maar er zijn dus ook zelden tot nooit ruzies.
Nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lau ben je al bij de kappert geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |