Dankjewel.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, maar Do mag soms echt z'n bek houden. Helemaal in dit geval.
Baggerlayout gebruiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah maar wat doet tEn hoe doe ik t
![]()
Wat?!quote:
Heb je wel gelezen wat ik schreef?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Want vaders moeten altijd lief zijn.
bij profiel en instellingen en dan even quick quote zoeken en aanzetten. en dan zie je t allemaal vanzelf wel in de topics bij reacties enzoquote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah maar wat doet tEn hoe doe ik t
![]()
NEEHEEE RenRen- sloot hem! dat zie je togquote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, maar Do mag soms echt z'n bek houden. Helemaal in dit geval.
Niet lief, maar op een normale manier met je omgaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Want vaders moeten altijd lief zijn.
Thxquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Plums het volgende:
[..]
bij profiel en instellingen en dan even quick quote zoeken en aanzetten. en dan zie je t allemaal vanzelf wel in de topics bij reacties enzo
jaquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij blijft bezig met die kuttopics om z'n postcount op te krikken?
Niet waaaarquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik schreef?
snellere manier van quoten en handig als je meer dan 1 persoon wilt quoten dusquote:
Ja. Want wij kinderen gaan ook altijd normaal met onze ouders om.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet lief, maar op een normale manier met je omgaan.
Het gaat al drie weken zo. Op z'n minst. En verder gaan mijn vader en ik (ja ik ook, wauw ik geef toe dat ik een kutwijf kan zijn) sowieso nooit goed met elkaar om en ELKE fucking keer als ik probeer normaal te doen krijg ik alsnog enorm gezeik dus hij kan echt optyfen wat dat betreft. En ja, het blijft mijn vader, maar nu ben ik pissig en nu mag ik zeiken. Godverdomme.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Maar kijk. Jij hebt soms een klote dag en dan voel je je gewoon niet goed. En dan ga je dat afreageren op anderen. En je vader kan ook wel eens zo'n dag hebben.Niet iedereen is altijd te genieten.
En als jij je soms zo achterlijk mag gedragen mag je pa dat ook.
beetje?quote:
Wie is Ansswa ?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef x3ro het volgende:
Dr is nieuws over Ansswa
Jasper.. >> zegt:
*ansswa zit 10jaar vast
Martijn aka Fid // You will be assimilated Resistance is futile // Sjiek is miech dat! (ff naar school) zegt:
*LOL
*enne?
Jasper.. >> zegt:
*Maikel Ik zie u graag ! zegt:
nee > was net @ editie nl
*@ tv werd dat gezegd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |