Koekz is een conciergequote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef Koekz het volgende:
Ga eerst eens leren over het beroep "Huismeester" voor je je gal spuwt over mensen die gewoon een eerlijk beroep hebben
Hier stopte ik met lezen en plaatste een tvp voor het filmpje.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Drinky het volgende:
Echt, de volgende keer schijt ik in z'n bek, sla ik z'n hoofd op de tafel en pis ik over zijn moeder.
quote:anders was je niet voortijdig gestopt met je educatie.
Dat dus.quote:
Nee hoorquote:
Waar komt die g vandaanquote:
haha beveiligersquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nee hoorKoekz is beveiliger
Maar dat staat los van het feit dat TS een kutpuber is die zijn troep niet opruimt
Lees dan verdomme!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nee hoorKoekz is beveiliger
Maar dat staat los van het feit dat TS een kutpuber is die zijn troep niet opruimt
Dan zijn die stagiaires niet echt geschikt voor het beroep lijkt mequote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
haha beveiligers
die stagebeveiligers bij mij op school moeten altijd zooi opruimen.
Boekz is een opruim-beveiliger.
Uit je TT. (en uit je OP die je gewijzigd hebt)quote:
niks, behalve dat het het saaiste beroep ter wereld is?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dan zijn die stagiaires niet echt geschikt voor het beroep lijkt meje gaat toch niet iemand anders z'n troep opruimen
En wat is er trouwens mis met beveiligers? (ik ben bang dat dit leuk gaat worden)
Sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 17:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lees dan verdomme!
Ik ruim mijn zooi wel op, maar de rest van het groepje wat aan tafel zit niet, en daar ben ik dan weer de dupe van
Daar geef ik je volkomen gelijk in! Hoewel het er natuurlijk aan ligt waar je werktquote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
niks, behalve dat het het saaiste beroep ter wereld is?
wat doe jij dan in de beveiliging nu?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Koekz het volgende:
[..]
Daar geef ik je volkomen gelijk in! Hoewel het er natuurlijk aan ligt waar je werkt
Trouwens. Koekz gaat heel snel weg bij de beveiligingIets meer uitdagend doen waarbij je wel zelf mag nadenken
Het leger?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Koekz het volgende:
Iets meer uitdagend doen waarbij je wel zelf mag nadenken
Ja dat snap ik, maar waarom heb ik verdomme een "g" ipv een "c" gebruiktquote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uit je TT. (en uit je OP die je gewijzigd hebt)
Ik las: ejaculatie....quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Drinky het volgende:
Jawel pauper, anders was je niet voortijdig gestopt met je educatie.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Koekz het volgende:
[..]
Iets meer uitdagend doen waarbij je wel zelf mag nadenken
Waar het hoofd vol van is ..quote:
En de trollerigheid en treurigheid straalt er vanaf.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:08 schreef feelsgoodman het volgende:
Over educatie praten en dan als individu zo een grove fout maken.
Dit topic valt mij persoonlijk een beetje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |