abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76127294
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef Turquaz52 het volgende:
En qua spoiler wil ik maar een lipje van de M5 of M3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart omdat ik de bovenste gedeelte (icm. dak) zwart wil..
Lekker egaal in 1 kleur man Jij wil een nep-carbonnen dak en da's dus gewoon folie. TE zonde toch? Dan liever echt carbonnen details iin het interieur ofzo.

En als je een zuinige auto wil moet je niet met een zwart dak in de zomer met een automaat met airco gaan rijden ... naar Turkije
Calm down, please!
pi_76127368
en qua kleur samenstelling dus zo'n kleur kofferbakklep:

Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76127518
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lekker egaal in 1 kleur man Jij wil een nep-carbonnen dak en da's dus gewoon folie. TE zonde toch? Dan liever echt carbonnen details iin het interieur ofzo.

En als je een zuinige auto wil moet je niet met een zwart dak in de zomer met een automaat met airco gaan rijden ... naar Turkije
Ik wil geen nep carbonnen dak, echte kan ik me ook veroorloven, maar het gedachten alleen al dat het versplintert als je een ongeluk hebt maakt me zo bang.
Dus gewoon zwart spuiten, geen folie of shit... dat ik een e46 front neem wilt niet zeggen dat ik zo nep ben dat ik dat doe.

Airco op een 318? Niet op de mijne iig.. maybe ooit later als ik iemand tegenkom die daar ervaring mee heeft..

Kleursamenstelling is gewoon Pearl White Metalic met zwarte dak en half zwarte kofferbak.
Front wordt E46 met de M5 bumper
Kont blijft origineel op de 4 uitlaten en M3CSL look achterkant na
Spoiler wordt M5 strip
Uitlaat wordt zonder kat & Zonder middendemper

Zo. beetje vooruit gepland, nu eerst een blok vinden
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76128078
quote:
Is een straight swap, ouwe dr uit en nieuwe dr in alsof het er in hoort.
quote:
There is absolutely no need to change the interior loom. I haven't.

My current upgrade is from a 316 to a 325.

As steve said, you will probably need the entire prop shaft, as theyre all slightly different for some reason, but if you've read you only need half the shaft, try it, you've read it.

Use the mounts that come with the donor engine, these will fit on the front beam mounts in your existing car.
wel natuurlijk incl. cardan as en kabelboom voor de motor & bak + ECU's
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76128139
En nog steeds snap ik niet waarom de gele niet als basis gaat dienen... Die is al 6 cilinder heeft een M3 kit, de juiste remmen, etc. etc.
pi_76128267
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef green_power het volgende:
En nog steeds snap ik niet waarom de gele niet als basis gaat dienen... Die is al 6 cilinder heeft een M3 kit, de juiste remmen, etc. etc.
Die gele heeft te veel gelopen, dus mag gelijk alles reviseren..
En het is een Import, die platen zijn dan zowieso lelijk. En hij staat ook te koop dus wil hem in zijn geheel weg doen.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76128274
Remmen en S/C wordt mij gesponsord dus daar heb ik geen kijken na
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76128687
quote:
Op maandag 28 december 2009 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Remmen en S/C wordt mij gesponsord dus daar heb ik geen kijken na
Wie wilt je sponsoren dan?
pi_76128832
Dat zien jullie dan wel, er komt alleen achterop de spatborden de sponsor te staan voor een bepaald duur.
En achterop

Heb ik er wel voor over
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76129794
Ik ben geen photoshopper maar heb wat geprobeerd...?:


Zo wil ik hem dus zien als ie af is
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76130380
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef rival het volgende:

[..]

1 van onze dailys is ook een 325!

rot eens op met je gezeik altijd
He was jij er ook weer?

Je Turk je weet dat als je je auto gaat verlagen meer dan 4cm met alleen veren dat je dempers dan naar de palestijnen gaan
pi_76132537
quote:
Op maandag 28 december 2009 07:32 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

He was jij er ook weer?

Je Turk je weet dat als je je auto gaat verlagen meer dan 4cm met alleen veren dat je dempers dan naar de palestijnen gaan
Dan komen er wel anderen op als die dood zijn..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76132697
Oh je hebt nu niet genoeg geld om het ineens te doen natuurlijk. Ok!
pi_76132926
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh je hebt nu niet genoeg geld om het ineens te doen natuurlijk. Ok!

waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?

Ik rij geen scheve galant waar niks anders aan is gedaan motorisch, maar alles er buitenom
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 28 december 2009 @ 11:16:48 #216
182073 invine
blablabla etc.
pi_76133521
Let the flame war begin (again)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_76133643
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:16 schreef invine het volgende:
Let the flame war begin (again)

Je bent een beetje een onruststokertje he.

Ik vraag alleen waarom hij niet meteen dempers ook doet omdat het bijna zeker is dat die binnen een half jaar ook gaan zweten. Dus om hem moeite te besparen vroeg ik het.
pi_76133983
Moeite besparen lijkt niet de prioriteit in dit project
Calm down, please!
pi_76134479
quote:
Op maandag 28 december 2009 03:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben geen photoshopper maar heb wat geprobeerd...?:
[ afbeelding ]

Zo wil ik hem dus zien als ie af is
Ziet er imo niet uit. Beter de wagen in 1 kleur spuiten en ook een normaal uitlaat systeem.
pi_76134622
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]


waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?

Ik rij geen scheve galant waar niks anders aan is gedaan motorisch, maar alles er buitenom
De auto maakt in dit soort gevallen niet veel uit. 70mm verlagen met de standaard dempers gaat mis op welke auto dan ook, helemaal een 4cyl E36 waar de dempers er al helemaal niet voor zijn gemaakt.

Volgens mij houden standaard dempers het niet eens een paar maanden uit met zo'n extreme verlaging.

Overigens is er bij -70mm niks comfortabels meer aan zo'n auto.
  maandag 28 december 2009 @ 11:53:45 #221
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_76134636
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Ze gaan toch stuk, kun je gelijk beter in 1 x vervangen, hoef je maar 1 x onder de auto te hangen en heb je gelijk de goede wegligging.. zoveel extra moeite om dat gelijk mee te nemen is dat niet. En schijnbaar heb je het geld er ook wel voor, dus wat houdt je tegen?
pi_76134686
Degelijk werk houdt hem blijkbaar tegen, al een hele tijd. Maar ja wie ben ik!
pi_76135124
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]


waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Omdat je huidige dempers gewend zijn in een bepaald gebied te werken. Als dat ineens 70mm veranderd gaan ze stuk ook al zijn ze nu goed. Nieuwe zijn meteen al gewend om dieper te werken. Dacht dat jij motorvoertuigkunde had gedaan
  maandag 28 december 2009 @ 12:30:28 #224
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_76135905
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:04 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

mwa, dat weet ik niet zo zeker..
Wat versta jij onder comfortabel? Ik wil geen steentjes of putjes voelen in me rug of kont als ik er overheen rij..
Jawel, dure schroefsets als KW zijn een stuk comfortabeler dan als V-Maxx, daarnaast als je hem 70 mm wilt verlagen wordt die hoe dan ook stug(ger).. Maar als je zo veel mogelijk de comfortabel wilt houden zul je toch diep in het buideltje moeten tasten.
pi_76136040
tvp voor de lulz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')