Lekker egaal in 1 kleur manquote:Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef Turquaz52 het volgende:
En qua spoiler wil ik maar een lipje van de M5 of M3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart omdat ik de bovenste gedeelte (icm. dak) zwart wil..
Ik wil geen nep carbonnen dak, echte kan ik me ook veroorloven, maar het gedachten alleen al dat het versplintert als je een ongeluk hebt maakt me zo bang.quote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker egaal in 1 kleur manJij wil een nep-carbonnen dak en da's dus gewoon folie. TE zonde toch? Dan liever echt carbonnen details iin het interieur ofzo.
En als je een zuinige auto wil moet je niet met een zwart dak in de zomer met een automaat met airco gaan rijden... naar Turkije
Is een straight swap, ouwe dr uit en nieuwe dr in alsof het er in hoort.quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
Weet waar je aan begint met dat blok
wel natuurlijk incl. cardan as en kabelboom voor de motor & bak + ECU'squote:There is absolutely no need to change the interior loom. I haven't.
My current upgrade is from a 316 to a 325.
As steve said, you will probably need the entire prop shaft, as theyre all slightly different for some reason, but if you've read you only need half the shaft, try it, you've read it.
Use the mounts that come with the donor engine, these will fit on the front beam mounts in your existing car.
Die gele heeft te veel gelopen, dus mag gelijk alles reviseren..quote:Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef green_power het volgende:
En nog steeds snap ik niet waarom de gele niet als basis gaat dienen... Die is al 6 cilinder heeft een M3 kit, de juiste remmen, etc. etc.
Wie wilt je sponsoren dan?quote:Op maandag 28 december 2009 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Remmen en S/C wordt mij gesponsord dus daar heb ik geen kijken na
He was jij er ook weer?quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef rival het volgende:
[..]
1 van onze dailys is ook een 325!![]()
rot eens op met je gezeik altijd
Dan komen er wel anderen op als die dood zijn..quote:Op maandag 28 december 2009 07:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
He was jij er ook weer?![]()
Je Turk je weet dat als je je auto gaat verlagen meer dan 4cm met alleen veren dat je dempers dan naar de palestijnen gaan
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh je hebt nu niet genoeg geld om het ineens te doen natuurlijk. Ok!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:16 schreef invine het volgende:
Let the flame war begin (again)
Ziet er imo niet uit. Beter de wagen in 1 kleur spuiten en ook een normaal uitlaat systeem.quote:Op maandag 28 december 2009 03:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben geen photoshopper maar heb wat geprobeerd...?:
[ afbeelding ]
Zo wil ik hem dus zien als ie af is
De auto maakt in dit soort gevallen niet veel uit. 70mm verlagen met de standaard dempers gaat mis op welke auto dan ook, helemaal een 4cyl E36 waar de dempers er al helemaal niet voor zijn gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Ik rij geen scheve galant waar niks anders aan is gedaan motorisch, maar alles er buitenom
Ze gaan toch stuk, kun je gelijk beter in 1 x vervangen, hoef je maar 1 x onder de auto te hangen en heb je gelijk de goede wegligging.. zoveel extra moeite om dat gelijk mee te nemen is dat niet. En schijnbaar heb je het geld er ook wel voor, dus wat houdt je tegen?quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Omdat je huidige dempers gewend zijn in een bepaald gebied te werken. Als dat ineens 70mm veranderd gaan ze stuk ook al zijn ze nu goed. Nieuwe zijn meteen al gewend om dieper te werken. Dacht dat jij motorvoertuigkunde had gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
waarom zou ik hem nu gelijk doen als de mijne nu goed genoeg zijn?
Jawel, dure schroefsets als KW zijn een stuk comfortabeler dan als V-Maxx, daarnaast als je hem 70 mm wilt verlagen wordt die hoe dan ook stug(ger).. Maar als je zo veel mogelijk de comfortabel wilt houden zul je toch diep in het buideltje moeten tasten.quote:Op maandag 28 december 2009 00:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
mwa, dat weet ik niet zo zeker..
Wat versta jij onder comfortabel? Ik wil geen steentjes of putjes voelen in me rug of kont als ik er overheen rij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |