abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 december 2009 @ 22:57:24 #176
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76122377
Anders ik wel. En Turq, niet volgende week opeens met een 316i blok aankomen he
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76122469
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
Anders ik wel. En Turq, niet volgende week opeens met een 316i blok aankomen he
Dan steek ik hem persoonlijk in fik en post een filmpje hier
Als er 2 dingen zijn waar ik niet tegen kan @ BMW zal dat de 316 zijn en de TI (Compact).
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76122574
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

325 Vanos it is!
325i Vanos it is indeed

Heb al verschillende mails gehad dit en dat, en kan een complete e36 325i Vanos kopen voor 600 euro. Beetje onderhandelen denk ik en moet zo rond de 500 euro mee te nemen zijn..
Hopelijk is het een ZF bak, want anders laat ik hem liggen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 27 december 2009 @ 23:01:47 #179
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76122628
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dan steek ik hem persoonlijk in fik en post een filmpje hier
Als er 2 dingen zijn waar ik niet tegen kan @ BMW zal dat de 316 zijn en de TI (Compact).
QFT, je weet maar nooit.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76122700
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
NOu ben benieuwd!
Ben ook benieuwd Ik wil de Sol er wel eens tegen racen als hij klaar is met de Beamer tijdens één of ander nog nader te plannen FOK!PTA meet 2010 (ergens in juli / augustus ofzo?). ^^
Calm down, please!
pi_76123031
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd Ik wil de Sol er wel eens tegen racen als hij klaar is met de Beamer tijdens één of ander nog nader te plannen FOK!PTA meet 2010 (ergens in juli / augustus ofzo?). ^^
Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters

En de beemer is ook nog eens automaat (wat ook zo zal blijven, dat ik TipTronic dan heb wilt niet zeggen dat ik er 24/7 mee ga schakelen). Dus optrekken in de 1 is zowieso een eeuwigheid..

Eenmaal jouw VTEC ingeslagen en mijn VANOS denk ik wel dat ik op hogere snelheid (70+) je wel onderuit trek..
Denk ik?

Maar eenmaal Compressor dan weet ik het niet Durf ik niks over te zeggen, een ding is zeker. Een Sol is en blijft een snel wagen waar ik altijd wel een oogje op heb gehad
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76123077
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

QFT, je weet maar nooit.
Voor mij part nog een screenshot er bij
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76123264
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

QFT, je weet maar nooit.
Alsof ie wat nakomt
pi_76123396
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters
Zo'n vaart loopt 't niet. Zo'n VTI heeft toch 160pk op 1080 kg? Mijn E30 loopt minimaal uit op een E36 325i, en die weegt 1165 (vergelijkbaar met de sol dus).
pi_76123399
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Kan je nu alvast vertellen dat ik de mooie kontje van je sol kan bekijken dan..
Een sol is niet langzaam, en vooral een VTI zijn monsters

En de beemer is ook nog eens automaat (wat ook zo zal blijven, dat ik TipTronic dan heb wilt niet zeggen dat ik er 24/7 mee ga schakelen). Dus optrekken in de 1 is zowieso een eeuwigheid..

Eenmaal jouw VTEC ingeslagen en mijn VANOS denk ik wel dat ik op hogere snelheid (70+) je wel onderuit trek..
Denk ik?

Maar eenmaal Compressor dan weet ik het niet Durf ik niks over te zeggen, een ding is zeker. Een Sol is en blijft een snel wagen waar ik altijd wel een oogje op heb gehad
M'n Solletje wil ik nou niet bepaald snel noemen. Het is vooral een fun-mobiel maar het blijft een 1.6je van 1100 kilo (wel met rond de 200 pk tegen de zomer, hoop ik maar dan nog maar 150 - 160 Nm koppel) en voorwielaandrijving.

Als je je basis-plannen uitvoert denk ik dat 't gelijk op gaat ... met je charger erop kan ik het realistisch gezien natuurlijk vergeten. Komen er echter bochten aan te pas weet ik het zonet nog niet wegligging van m'n gebakkie is heerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 27-12-2009 23:22:52 ]
Calm down, please!
pi_76125096
En effe eerlijk te zijn: ik sprintte eerst met mijn1.8 8v (115PK) tegen een slOpel Astma 1.6 74PK, tot de 50/60 was hij een auto lengte voor, daarna vloog ik er langs..

Een automaat is echt geen sprinter, geen wheelspin of hoge toeren tijdens het optrekken (tis geen cvt)..

Ik zeg het gewoon eerlijk, hij zal niet snel van zijn plaats afgaan, maar eenmaal rollend in de S en ik geef plankgas (dus incl. Kickdown) dan kun je me echt niet bijhouden denk ik.

En met S/C er op zal ik nogsteeds qua stilstand niet zo bijster snel zijn, maar eenmaal koppelomvormer in geblokkeerd toestand (dus geen geslip) dan......
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76125108
Me beemer krijgt de maximale verlaging qua veren (dus geen schroefset oid) Wil nog enigzins comfort behouden. Achter is ie al tot op zijn max, en voor gaat ie nog 70mm af:
Voor:


Na (zonder blok & max verlaging):




Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76125355
Hij is wel een stukje stugger, dus kan toch wel wat harder door de bocht dan eerst.
Hoop dat ik nog wat comfort overhoud, anders toch denken aan Airride..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76125609
Een goede schroefset is sportief maar ook comfortabel.
  zondag 27 december 2009 @ 23:59:22 #190
182073 invine
blablabla etc.
pi_76125755
Ga je het interieur van die gele overzetten op die van de witte?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_76125781
Zet Camber-setje voor+achter ook maar alvast op je verlanglijstje
Calm down, please!
pi_76125969
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef bietelboer het volgende:
Een goede schroefset is sportief maar ook comfortabel.
mwa, dat weet ik niet zo zeker..
Wat versta jij onder comfortabel? Ik wil geen steentjes of putjes voelen in me rug of kont als ik er overheen rij..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76126256
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef invine het volgende:
Ga je het interieur van die gele overzetten op die van de witte?
Nope, ik wil eerlijk gezegd deze auto voor de vakantie van 2010 af hebben en er mee na turkije Cruisen via Italie, in Turkije wil ik me de complete interieur laten bekleden.
Een heel stuk goedkoper en en na mijn mening ook een stuk beter kwaliteit ipv dat afgesleten stoellen waar mensen in schijten of brandgaten inzitten..

En de auto krijgt dan ook een nieuw kleurtje en de deukje achter wordt weggehaald..
Nieuw kleur wordt van de Prius

Pearl White Metalic met halve zwarte achterklep&zwarte dak+geblindeerde achterramen + zijramen voor tot max. toegestaan..:





En?

Auto laten spuiten in Turkije is al voor 500 euro geklaard.. incl. alles. maar omdat de binnenkant niet gespoten hoeft te worden (is toch wit), kan het ook goedkoper
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76126381
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nope, ik wil eerlijk gezegd deze auto voor de vakantie van 2010 af hebben en er mee na turkije Cruisen via Italie, in Turkije wil ik me de complete interieur laten bekleden.
Een heel stuk goedkoper en en na mijn mening ook een stuk beter kwaliteit ipv dat afgesleten stoellen waar mensen in schijten of brandgaten inzitten..

En de auto krijgt dan ook een nieuw kleurtje en de deukje achter wordt weggehaald..
Nieuw kleur wordt van de Prius

Pearl White Metalic met halve zwarte achterklep&zwarte dak+geblindeerde achterramen + zijramen voor tot max. toegestaan..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En?

Auto laten spuiten in Turkije is al voor 500 euro geklaard.. incl. alles. maar omdat de binnenkant niet gespoten hoeft te worden (is toch wit), kan het ook goedkoper
Mooie kleur Binnenkant lekker mee laten spuiten voor dat geld.
Calm down, please!
pi_76126478
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mooie kleur Binnenkant lekker mee laten spuiten voor dat geld.
Vind je? 't is toch wit?
En zo houdt ik ook wat geld aan de kant voor de front en andere zaken..
het wordt iig een E36 met waar een bedrag aan is uitgegeven van 4 nullen
maar dan krijg ik er iets voor terug
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76126672
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Vind je? 't is toch wit?
En zo houdt ik ook wat geld aan de kant voor de front en andere zaken..
het wordt iig een E36 met waar een bedrag aan is uitgegeven van 4 nullen
maar dan krijg ik er iets voor terug
4 nullen? en dan niet helemaal laten spuiten als dat al voor 500 kan?

Als ik zo de prijzen in Turkije lees van je zou ik de hele carrosserie daar laten doen ... goed.
Dus strippem, stralen, lassen, schuren, plamuren, primen en spuiten ... ook het chassis.

Heb je een basis om te zoenen voor een prijs waar je in NL volgens mij niet eens alleen de buitenkant kan laten spuiten.
Calm down, please!
pi_76126767
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

BMW 325i als daily?

Suzuki Alto is een daily
1 van onze dailys is ook een 325!

rot eens op met je gezeik altijd
pi_76126982
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef rival het volgende:

[..]

1 van onze dailys is ook een 325!

rot eens op met je gezeik altijd
Vriendin van vroeger had een Mini Cooper met 400 pk als daily en een GT2 en Gallardo als fun cars ... plus een of andere superbike. Haar neef erfde een leuk bedrag (rond de 9 nullen) en in het wagenpark waren een witte en een zwarte RR Phantom als daily.

Alles is relatief ... probleem op FOK! is alleen dat elke uitspraak meteen een pik-meting wordt.
Calm down, please!
pi_76127051
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef Googolplexian het volgende:

Alles is relatief ... probleem op FOK! is alleen dat elke uitspraak meteen een pik-meting wordt.
sommige mensen beseffen niet dat je geen sloeber hoeft te zijn om hier te komen
pi_76127122
En qua spoiler wil ik maar een lipje van de M5 of M3:


Maar dan zwart omdat ik de bovenste gedeelte (icm. dak) zwart wil..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')