abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76094539
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:24 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wat rijd je nu eigenlijk WEL? Een behoorlijke auto-ambulance kon je je namelijk NIET veroorloven (nog geen week ofzo geleden).
[..]

Reality check (veels te laat, maar toch);

Die gele was jouw luxe bak toen je 'm kocht met ik geloof een Golf als "Daily" om de gele helemaal na(ar) jouw wensen te kunnen maken. Nu is de gele de daily want dat kun je je veroorloven maar een paar posts hoger pollen we nog over het verschil in zuinigheid. En kennelijk is buitenlands qua betrouwbaarheid achteraf TOCH WEL reden genoeg om TOCH MAAR niet als daily te dienen ... en dat binnen een pagina aan posts, zowat.

En die street-cred van je .... gaat niet de goede kant op als ik zo "Ik wil die witte precies na mijn wensen maken" vergelijk met eerdere uitspraken.

Kratje bier op dat jij in 2010 geen behoorlijke project auto in elkaar weet te schroeven en NOG een kratje bier op dat jij die witte Beamer weg doet voor íe weer rijdt (zoals geplanned ... dus ik bedoel niet het oude blok erin en als "zo goed als nieuw" doorverkopen ... omdat je je dat kunt veroorloven).

Invine ... kom er maar in met je "negeer die Hagenees" en Xer0 met je "negeer de haters"

godver dat lucht wel op, hoor
Ik wissel vaak van gedachtes en van plannen, so what? Tis toch mijn auto?
En ik lust geen bier, behalve mexicaanse Corona.. Dus als je dat durft in te zetten ga ik akkoord met jou

En tja, laat ik het zeggen dat ik het finacieel heel erg goed heb gekregen dat zuinigheid me niet meer veel intresseert

ende golf gti edition ging toch net niet door, al kan ik hem nog steeds kopen voor 50 euro
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_76094546
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef tevebe het volgende:

[..]

Bekend of berucht?

Verder wat Googol zegt
Bekend op straat en door de politie, maar berucht? Nee..
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq op welke school deed je trouwens opleiding? Venlo of Blerick.
ROC Eindhoven

en jij
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_76094561
die gele is in mijn ogen niet veel, is wel leuk en aardig, maar om open kaart te spelen:
Ik heb sinds niet zo lang geleden me huisje gekocht in Turkije en ben nu aan het sparen voor een Z4 2.5L..

Ik ben net de weervoorspellingen, ik verander ook elke ogenblik

Maar geloof mij, mijn posts worden weer boven water gehaald, omdat ik me zelf bewijs. Wacht maar, ik ben nu misschien maar 19.. 2010 is EN mijn witte beemer klaar EN er gaat een Z4 voor de deur staan

Punt.
Quote van Tjabbo:
  zondag 27 december 2009 @ 04:27:16 #154
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76094582
Een z4 is boklelijk?

Koop dan een M5 replica E60 dikke diesel.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_76094611
Ja ik ben een turk en moet gelijk aan de diesel

Echt niet, geef mij maar zo iets:

(toevallig zelfde velgen als me M-Tech)

Of zo iets:

Quote van Tjabbo:
  zondag 27 december 2009 @ 05:05:03 #156
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76094647
Picca's van je osso in turkije? Wat doet een huis daar?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_76094770
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik wissel vaak van gedachtes en van plannen, so what? Tis toch mijn auto?
En ik lust geen bier, behalve mexicaanse Corona.. Dus als je dat durft in te zetten ga ik akkoord met jou

En tja, laat ik het zeggen dat ik het finacieel heel erg goed heb gekregen dat zuinigheid me niet meer veel intresseert

ende golf gti edition ging toch net niet door, al kan ik hem nog steeds kopen voor 50 euro
Probleem is dat je zo vaak van plannen wisselt dat niets wordt uitgevoerd. O ja ... en dat de plannen vaak zich in een realm van logica bevinden waar de Dodo volgens mij ook nog leeft. En kapitein Haak.

Als jij het om Corona wilt doen ... mij best. Ik wil ook wel voor een flesje 5-sterren Metaxa gaan maar da's Grieks en gaat er bij jou denk ik dus niet in.

editted to PS.: Financiële meevallers zijn geen garantie voor de toekomst. Ik heb ook wel eens een half miljoen gulden geërft en het is echt zo op, heur. Helemaal met jouw "planning" en "street-cred-wensen", lijkt me

investeer in je toekomst en koop wat moois en blijvends. Als je je het kunt veroorloven.

[ Bericht 13% gewijzigd door Googolplexian op 27-12-2009 06:29:24 ]
Calm down, please!
pi_76095300
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:19 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Bekend op straat en door de politie, maar berucht? Nee..
[..]

ROC Eindhoven

en jij
Ik ben allang afgestudeerd knul. Ik bevind me al bij het werkende volk

Maar goed we houden je beloftes in de gaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door OxygeneFRL op 27-12-2009 10:29:13 ]
  zondag 27 december 2009 @ 10:12:28 #159
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76095522
Dit topic wordt steeds mooier !!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76095911
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik ben allang afgestudeerd knul. Ik bevind me al bij het werkende volk

Maar goed we houden je beloftes in de gaten.
Nou ik "werk" ook
Quote van Tjabbo:
pi_76095985
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:05 schreef DoimeN het volgende:
Picca's van je osso in turkije? Wat doet een huis daar?
Foto van mijn huis in TR? Heb ik liggen ja, moet ik wel ff een extern case vinden voor een laptop HDD (mijn Pavillion DV9700 is dood, zit op me nieuwe HDX16 )

Met een kk groot voor tuin.. en aan zee
Quote van Tjabbo:
pi_76096881
Kunnen we de privégegevens van Turq achterwege laten?
Heeft namelijk niks met PTA te maken.

Graag ontopic blijven.
  zondag 27 december 2009 @ 13:26:35 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76100290
- weg, want volgens mij was ik duidelijk -

[ Bericht 87% gewijzigd door Anne op 27-12-2009 15:29:24 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_76100945
- offtopic -

Jij doet altijd wel stoer maar je hebt eerder een aantal keer vermeld dat je 1 op 8/9 iets teveel van het goede vond en dat je daarom een 318 kocht.

Dat maakt jouw verhalen een beetje ongeloofwaardig vind je niet?

[ Bericht 30% gewijzigd door Anne op 27-12-2009 15:34:19 ]
  zondag 27 december 2009 @ 13:42:50 #165
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_76100969
quote:
Op zondag 27 december 2009 04:21 schreef Turquaz52 het volgende:
die gele is in mijn ogen niet veel, is wel leuk en aardig, maar om open kaart te spelen:
Ik heb sinds niet zo lang geleden me huisje gekocht in Turkije en ben nu aan het sparen voor een Z4 2.5L..

Ik ben net de weervoorspellingen, ik verander ook elke ogenblik

Maar geloof mij, mijn posts worden weer boven water gehaald, omdat ik me zelf bewijs. Wacht maar, ik ben nu misschien maar 19.. 2010 is EN mijn witte beemer klaar EN er gaat een Z4 voor de deur staan

Punt.
Als ik jouw weervoorspellingen mag geloven staat de witte in 2010 weg te rotten en heb jij geen z4 voor de deur
pi_76102346
Dat geeft allemaal niks Turq, ik roep ook al meer dan een jaar dat mijn Coupé EN mijn track bitch dit jaar nog klaar zijn
pi_76114357
Turquaz die 3 maanden geleden een luchtfilter voor zijn Fiat Uno niet kon betalen.
En 1 maand geleden een gele/gare BMW uit Polen geïmporteerd.
Weer weggedaan omdat hij veel verbruikte.
En nu bezig met een BMW 318 omdat het zuiniger was. En wilt hij een supercharger voor dik 200+ pk.
Dat gaat nu ook niet door, omdat hij een villa aan de kust heeft met daarachter een groot tuin.
En nu zijn de plannen gewijzigd om in 2010 een Z4 te kopen met alles erop en eraan.

En de gast in kwestie is 19. Sorry, je verzinsels waren nog vermakelijk, ook al was die villa over the top. Maar hey, je blijft een zielige kneus. .
pi_76115299
En dan krijg ik op me flikker als ik negatief over Turk ben
pi_76116624
Godverdomme, wat kan je toch heerlijk lullen! Je verzint elke week weer wat anders! Beste topic ooit.. (Hoop voor je dat het je ooit nog lukt allemaal)
We are red, we are white, we are like fucking dynamite!
pi_76120195
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Heurts het volgende:
Turquaz die 3 maanden geleden een luchtfilter voor zijn Fiat Uno niet kon betalen.
En nu bezig met een BMW 318 omdat het zuiniger was. En wilt hij een supercharger voor dik 200+ pk.
Dat gaat nu ook niet door, omdat hij een villa aan de kust heeft met daarachter een groot tuin.
En nu zijn de plannen gewijzigd om in 2010 een Z4 te kopen met alles erop en eraan.

En de gast in kwestie is 19. Sorry, je verzinsels waren nog vermakelijk, ook al was die villa over the top. Maar hey, je blijft een zielige kneus. .
Ik heb geen villa maar een Bungalow achtig huisje. Met 1 verdieping, open keuken, 2 slaap kamers, en veranda.

En anne, ik heb eigenlijk geen problemen met de reacties hier, dus gaarne niet zo veel modden in mijn topic
Quote van Tjabbo:
pi_76120520
Ik heb wel problemen met jouw postgedrag in andere topics waar je meer van dit soort reacties uitlokt.
Als je daar eens mee kapt, laat ik dit topic voor wat het is.
pi_76120813
quote:
Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Heurts het volgende:

Wat ik kon geen openluchtfilter betalen voor mijn uno
Ik had er zelfs Xenon in en DVD speler + audio twv 500 euro (okee niet veel maar was leuk).

Mensen kunnen ook een keer een doorslag hebben en goed geld verdienen, ik ben nu geen studentje meer dat ik geen tijd heb om te werken

En foto's komen er nog wel aan, ik heb ze zoals gezegd op me andere laptop staan... Maar die is kapot
Quote van Tjabbo:
pi_76121707
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]
... Maar die is kapot
Net als de rest.

Maaruh...weet je al de uitkomst van je poll?
pi_76121932
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Als er tot zondag 325 vanos voorop ligt, dan ga ik daar even achteraan
325 Vanos it is!
Calm down, please!
pi_76122099
NOu ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: