oeh...quote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef Ole het volgende:
Kwam vandaag bij mijn fietsenmaker, vraagt ie waar ik die koplamp (LED) vandaan heb.![]()
Hij vond het een goed ding voor die paar euro
Haha nee ik was naar de action in Drutenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar was jij, ik was er om half vijf
Jawel!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan heb je aardig je best gedaan
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:00 schreef ice_9 het volgende:
M´n ex was helemaal geshockeerd toen ik zei dat ik nog nooit van de Action gehoord had(Ze komt uit Gelderland, er is geen Action te bekennen hier in Zuid-Holland)
die grote fles ijsverwijderaar is ook super, werkt beter dan het halfords huismwerk dat ik ook in huis had. Ik krab niet eens meer, erop spuiten en ruitenwisser aan en klaarquote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef moussy het volgende:
Die preventieve ice-free gel is echt super! Ik kon gister en vandaag het ijs gewoon van mijn autoruiten afvegen
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef moussy het volgende:
Die preventieve ice-free gel is echt super! Ik kon gister en vandaag het ijs gewoon van mijn autoruiten afvegen
staat bij de autospullen, bij ons onderste schap.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Syrena het volgende:
Hoe ziet de fles eruit? Ik ga straks ff langs, kijken of ze 't nog hebben.
Ik zag wel kerstmutsen, maar ze hadden bij ons niet van die haarbandjes met een gewei, waar ik eigenlijk naar op zoek wasquote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze ook kerstmutsen of andere melige kerstdingen voor op je hoofd?
Die hebben ze wel bij de Blokkerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zag wel kerstmutsen, maar ze hadden bij ons niet van die haarbandjes met een gewei, waar ik eigenlijk naar op zoek was
Ze hebben kerstmutsen met een belletje er aan en het witte is van bont. Zijn 89 cent als ik het goed heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe ziet de fles eruit? Ik ga straks ff langs, kijken of ze 't nog hebben.
Hebben ze ook kerstmutsen of andere melige kerstdingen voor op je hoofd?
Die hebben ze bij de Eurowinkel heb ik vernomenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zag wel kerstmutsen, maar ze hadden bij ons niet van die haarbandjes met een gewei, waar ik eigenlijk naar op zoek was
Nee ben nog op 't werk. Ben nog in dubio of ik na het werken ff doorfiets (Action in de achtertuin) of morgenavond even ga.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef moussy het volgende:
Ben je al geweest syrena? Het is zo'n spuitflacon, net als bijv. glassex
ja, maar als het echt goed vriest werkt het niet, maar met deze temperaturen wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Syrena het volgende:
Maar je moet het er dus opsmeren voor het gaat vriezen?
Dat is echt geweldig spul iddquote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die grote fles ijsverwijderaar is ook super, werkt beter dan het halfords huismwerk dat ik ook in huis had. Ik krab niet eens meer, erop spuiten en ruitenwisser aan en klaar
geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef Syrena het volgende:
Ik kan dus echt NIET uit de voeten met dat sprayenIk spuit, en dan vriest het net zo hard weer vast
En dan maar aanknoeien. En schelden
volgens mij hebben ze die wel bij de blokker en het kruidvat!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |