Ik zag hem weer liggen ja! Die hadden ze vorig jaar ook, en dat ding is gevaarlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een 2-persoons gourmet/woksetje!!Superkneuterig! En leuk.
Oepsquote:Op donderdag 10 december 2009 21:59 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik zag hem weer liggen ja! Die hadden ze vorig jaar ook, en dat ding is gevaarlijkDie brandertjes zijn heel stroef dus je giet bijna de olie over je hand als je de vlam hoger of lager wilt zetten. Het frame is niet hittebestendig (seriously
gewoon dat ding waar je pannetjes op moeten staan!), daar kwam namelijk allemaal witte uitslag op en het boog door. Erg jammer, want ik vond het ook zo'n schattig dingetje! Hoop voor je dat ze hem dit jaar hebben verbeterd.
link naar het artikel?quote:Op zondag 13 december 2009 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze willen in Amsterdam zeker 10 vestigingen ipv 2 hebben volgens Het Parool
Deze site: http://www.parool.nl/static/nmc/nmc/frameset/archief.html?text=&ED=olaquote:Economie, vrijdag 11 december 2009
Action wil zes zaken in de stad Westfriese winkelketen is met dagelijks sterk wisselend aanbod walhalla voor koopjesjagers
AMSTERDAM
–
De winkelketen Action wil zeker zes vestigingen openen in Amsterdam. De Westfriese gigant in allerhande artikelen breidt momenteel sterk uit in Nederland, België en Duitsland.
Action is boven het Noordzeekanaal, de bakermat, ten minste zo ingeburgerd als Albert Heijn. Ook in de rest van het land is het bedrijf heer en meester; met 220 vestigingen is het na Blokker en Kruidvat de grootste non-food winkelketen van het land.
Amsterdam vormt een
–
relatief
–
witte vlek. Action heeft hier twee vestigingen: één in Osdorp en één in De Pijp. Nota bene: in Leeuwarden of Heerlen zijn er al drie.
Directeur Boris Deen ziet in Amsterdam plek voor zeker zes vestigingen. ?Je bent continu bezig met de groei van je toko.
We krijgen van alle kanten plekken aangeboden.
Zodra zich een juiste locatie aandient, zijn wij zeker geïnteresseerd.? Action is niet specifiek op jacht in Amsterdam.
Het bedrijf is geïnteresseerd in tamelijk omvangrijke winkelruimtes, van ten minste duizend vierkante meter, die elk een verzorgingsgebied bestrijken van tenminste achtduizend potentiële klanten. Action huurt winkels, maar koopt ook winkelpanden.
Deen wil niet kwijt wat het geheim is van Action. ?Vraagt u dat maar aan de klanten,? zegt hij meermalen.? Die roemen desgevraagd de lage prijs en het brede, onvoorspelbare assortiment. Zelf afficheert het bedrijf zich als ?non-food supermarkt?.
Action heeft, afhankelijk van wat er dagelijks wordt binnengebracht, een sterk wisselend assortiment van onder meer speelgoed, schrijfwaren, decoratie, textiel en huishoudartikelen. Met hetzelfde gemak verkoopt de zaak zowel nachtcrème als geurkaarsen of cakemeel, maar ook potten en pan
nen, textiel en verpakte voeding. Allemaal tegen prijzen die zelden de twee euro te boven gaan.
De keten waarschuwt zijn klanten voor snelle wisselingen van de voorraad. Een derde van het aanbod bestaat uit vaste artikelen, voor de rest gaat het om partijen. De keten is nog het best te vergelijken met Xenos of Kruidvat, hoewel de laatste meer de nadruk legt op drogisterij-artikelen.
Action breidt al jaren agressief uit. Alleen al dit jaar zijn twintig nieuwe vestigingen geopend, waaronder de eerste in Duitsland
–
de keten was al actief in België. ?Dat is prima vol te houden.? Het groeitempo staat nog los van verhuizingen. ?In de Pijnackerstraat in Amsterdam hebben we een betrekkelijk kleine vestiging,? aldus Deen. ?We daar best naar een groter pand willen.?
Action heeft nu 220 vestigingen. Volgens Deen ligt de grens in Nederland rond de 350 zaken. ?Met een groei van twintig zaken per jaar kunt u uitrekenen wanneer we dat bereikt hebben.?
Bij Action, dat zijn hoofdkantoor in Zwaagdijk (bij Hoorn) heeft, werken meer dan 5500 mensen. Het is, zeker sinds de val van het naburige DSB, de grootste werkgever van West-Friesland.
In thuisbasis Zwaagdijk wordt momenteel het distributiecentrum, vanwaar alle winkels dagelijks worden bevoorraad, uitgebreid van 55.000 naar honderdduizend vierkante meter, ruim veertien voetbalvelden. Het is de derde uitbreiding in vijf jaar. N
aar verwachting
wordt het nieuwe gedeelte ei
nd april 2010
in gebruik genomen.
Het bedrijf, dat in 1993 zijn eerste, zestig vierkante meter tellende winkel opende in Enkhuizen, heeft familiebanden met de Noord-Hollandse supermarktketen Deen.
HERMAN STIL
Copyright: HERMAN STIL
Ik liep vandaag door de Action en ik ben langs de aanbiedingen gelopen, en ik zag bij de dekbedden wel iets staan over instopstrook, maar ik heb niet gezien of die er nou juist wel of niet bij zat.. Maar je zet het woord 'instopstrook' toch niet op het bordje als het er niet bij zit?quote:Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een leuk dekbed in de folderMaar daar zit dan zeker geen instopstrook bij?
Dank jequote:Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik liep vandaag door de Action en ik ben langs de aanbiedingen gelopen, en ik zag bij de dekbedden wel iets staan over instopstrook, maar ik heb niet gezien of die er nou juist wel of niet bij zat.. Maar je zet het woord 'instopstrook' toch niet op het bordje als het er niet bij zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |