abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75486870
Ik heb vorige maand nog een wensballon gekocht....
pi_75488362
Ik heb een 2-persoons gourmet/woksetje!! Superkneuterig! En leuk.
pi_75493901
OMG ik ben afgelopen week voor het eerst bij de Action geweest.....

Hooked!!
had ik beter niet kunnen doen
  donderdag 10 december 2009 @ 20:12:14 #104
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_75494364
Oe, de Kapitein Koek is er spotgoedkoop en ik zie Dove nachtcreme voor je handen bij de 100 nieuwste artikelen. Zaterdag weer ff langs
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_75498507
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een 2-persoons gourmet/woksetje!! Superkneuterig! En leuk.
Ik zag hem weer liggen ja! Die hadden ze vorig jaar ook, en dat ding is gevaarlijk Die brandertjes zijn heel stroef dus je giet bijna de olie over je hand als je de vlam hoger of lager wilt zetten. Het frame is niet hittebestendig (seriously gewoon dat ding waar je pannetjes op moeten staan!), daar kwam namelijk allemaal witte uitslag op en het boog door. Erg jammer, want ik vond het ook zo'n schattig dingetje! Hoop voor je dat ze hem dit jaar hebben verbeterd.
pi_75498615
Hebben jullie die bloemetjesbakjes met laatjes erin ook? Zo schattig. Eerst wilde ik ze voor m'n dochter kopen, maar die krijg al zoveel. Dus nu heb ik er zelf 2 voor kettinkjes en oorbellen enzo die altijd door elkaar lagen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75525570
Een pakje Philips batterijen voor 1,49 gekocht terwijl ik er laatst bij de AH 5 euro voor betaalde..
Een paraplu van 1,45 euro ben benieuwd hoe lang die het volhoudt.
Verder RVS reiniger van 0,99 eurocent gehaald ben benieuwd of mijn fornuis weer gaat blinken
pi_75525834
Verkoopt de Action witte muurverf?
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 19:16:11 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75527293
die kerststalletjes zijn leuk
dit hout, zag er goed uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75529106
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:59 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Ik zag hem weer liggen ja! Die hadden ze vorig jaar ook, en dat ding is gevaarlijk Die brandertjes zijn heel stroef dus je giet bijna de olie over je hand als je de vlam hoger of lager wilt zetten. Het frame is niet hittebestendig (seriously gewoon dat ding waar je pannetjes op moeten staan!), daar kwam namelijk allemaal witte uitslag op en het boog door. Erg jammer, want ik vond het ook zo'n schattig dingetje! Hoop voor je dat ze hem dit jaar hebben verbeterd.
Oeps . Gelukkig gourmet ik niet zo vaak, hopen dat hij in ieder geval 1x gaat overleven! Daarna is mijn vriend het de komende maanden wel weer beu.
pi_75567075
elke keer he, als ik die winkel in stap kom ik er weer uit met heul veul terwijl ik kwam voor één dingetje
ik vind het een goede winkel, lekker goedkope troepjes, erg handig altijd voor kantoorartikelen enzo
pi_75568205
Die flexible haargel van Dove in zo'n blauw potje hebben ze ook weer. Het is een soort vloeibare crème. Zo fijn spul en het ruikt zo lekker. Ik heb meteen weer een paar potje ingeslagen.

Wat ik zag waren nep Oreo's in een afsluitbare zak.
pi_75568674
weet iemand wanneer de action in nijmegen open gaat ?
pi_75568858
Ze willen in Amsterdam zeker 10 vestigingen ipv 2 hebben volgens Het Parool
pi_75587376
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze willen in Amsterdam zeker 10 vestigingen ipv 2 hebben volgens Het Parool
link naar het artikel?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_75587605
Excuus, niet goed gelezen!
quote:
Economie, vrijdag 11 december 2009
Action wil zes zaken in de stad Westfriese winkelketen is met dagelijks sterk wisselend aanbod walhalla voor koopjesjagers

AMSTERDAM

De winkelketen Action wil zeker zes vestigingen openen in Amsterdam. De Westfriese gigant in allerhande artikelen breidt momenteel sterk uit in Nederland, België en Duitsland.

Action is boven het Noordzeekanaal, de bakermat, ten minste zo ingeburgerd als Albert Heijn. Ook in de rest van het land is het bedrijf heer en meester; met 220 vestigingen is het na Blokker en Kruidvat de grootste non-food winkelketen van het land.

Amsterdam vormt een

relatief

witte vlek. Action heeft hier twee vestigingen: één in Osdorp en één in De Pijp. Nota bene: in Leeuwarden of Heerlen zijn er al drie.

Directeur Boris Deen ziet in Amsterdam plek voor zeker zes vestigingen. ?Je bent continu bezig met de groei van je toko.

We krijgen van alle kanten plekken aangeboden.

Zodra zich een juiste locatie aandient, zijn wij zeker geïnteresseerd.? Action is niet specifiek op jacht in Amsterdam.

Het bedrijf is geïnteresseerd in tamelijk omvangrijke winkelruimtes, van ten minste duizend vierkante meter, die elk een verzorgingsgebied bestrijken van tenminste achtduizend potentiële klanten. Action huurt winkels, maar koopt ook winkelpanden.

Deen wil niet kwijt wat het geheim is van Action. ?Vraagt u dat maar aan de klanten,? zegt hij meermalen.? Die roemen desgevraagd de lage prijs en het brede, onvoorspelbare assortiment. Zelf afficheert het bedrijf zich als ?non-food supermarkt?.

Action heeft, afhankelijk van wat er dagelijks wordt binnengebracht, een sterk wisselend assortiment van onder meer speelgoed, schrijfwaren, decoratie, textiel en huishoudartikelen. Met hetzelfde gemak verkoopt de zaak zowel nachtcrème als geurkaarsen of cakemeel, maar ook potten en pan

nen, textiel en verpakte voeding. Allemaal tegen prijzen die zelden de twee euro te boven gaan.

De keten waarschuwt zijn klanten voor snelle wisselingen van de voorraad. Een derde van het aanbod bestaat uit vaste artikelen, voor de rest gaat het om partijen. De keten is nog het best te vergelijken met Xenos of Kruidvat, hoewel de laatste meer de nadruk legt op drogisterij-artikelen.

Action breidt al jaren agressief uit. Alleen al dit jaar zijn twintig nieuwe vestigingen geopend, waaronder de eerste in Duitsland

de keten was al actief in België. ?Dat is prima vol te houden.? Het groeitempo staat nog los van verhuizingen. ?In de Pijnackerstraat in Amsterdam hebben we een betrekkelijk kleine vestiging,? aldus Deen. ?We daar best naar een groter pand willen.?

Action heeft nu 220 vestigingen. Volgens Deen ligt de grens in Nederland rond de 350 zaken. ?Met een groei van twintig zaken per jaar kunt u uitrekenen wanneer we dat bereikt hebben.?

Bij Action, dat zijn hoofdkantoor in Zwaagdijk (bij Hoorn) heeft, werken meer dan 5500 mensen. Het is, zeker sinds de val van het naburige DSB, de grootste werkgever van West-Friesland.

In thuisbasis Zwaagdijk wordt momenteel het distributiecentrum, vanwaar alle winkels dagelijks worden bevoorraad, uitgebreid van 55.000 naar honderdduizend vierkante meter, ruim veertien voetbalvelden. Het is de derde uitbreiding in vijf jaar. N

aar verwachting

wordt het nieuwe gedeelte ei

nd april 2010

in gebruik genomen.

Het bedrijf, dat in 1993 zijn eerste, zestig vierkante meter tellende winkel opende in Enkhuizen, heeft familiebanden met de Noord-Hollandse supermarktketen Deen.

HERMAN STIL

Copyright: HERMAN STIL
Deze site: http://www.parool.nl/static/nmc/nmc/frameset/archief.html?text=&ED=ola
En dan even zoeken op De Action voor de bron.
pi_75594463
TVP Ik ben al zeker twee weken niet meer geweest
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75613265
Er staat een leuk dekbed in de folder Maar daar zit dan zeker geen instopstrook bij?
Tap tap tap
pi_75613499
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een leuk dekbed in de folder Maar daar zit dan zeker geen instopstrook bij?
Ik liep vandaag door de Action en ik ben langs de aanbiedingen gelopen, en ik zag bij de dekbedden wel iets staan over instopstrook, maar ik heb niet gezien of die er nou juist wel of niet bij zat.. Maar je zet het woord 'instopstrook' toch niet op het bordje als het er niet bij zit?
pi_75613778
Dat jullie allemaal bij de Action komen, het publiek bij ons is zo erg... ik ga er bijna nooit heen.

En al die mensen die daar cadeau's kopen voor je kinderen, na 1 dag is het al kapot. En onveilig spul dat het is, wieltjes die van auto's afvliegen en dergelijke

Dikke troep is het, al is de afdeling voor autospul (zoals motorolie e.d.) wel aardig en de anti ijs spray voor de autoruit werkt prima, maar 90% is bagger en van slechte kwaliteit en die mega doos mentos uit japan is te goor , je gezicht vertrekt helemaal als je er 1 opeet

En de blusdekens voor 5 euro zijn prima, heb er al 3 hangen in huis. Maar verder schaam ik me dat ik er weleens kom, als je dat publiek ziet bij onze Action...
pi_75613905
Ja maar, vier rollen Fruittella voor 1 euro .
Tap tap tap
pi_75613919
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik liep vandaag door de Action en ik ben langs de aanbiedingen gelopen, en ik zag bij de dekbedden wel iets staan over instopstrook, maar ik heb niet gezien of die er nou juist wel of niet bij zat.. Maar je zet het woord 'instopstrook' toch niet op het bordje als het er niet bij zit?
Dank je Ik wilde toch even kijken voor die kniekousen en slofjes en mn Fruittella's zijn op.
Tap tap tap
pi_75629071
ik heb het kerststalletje ook gehaald, vond het zo kneuterig verder vond ik er niks aan vandaag, en de rijen stonden tot ver achterin de winkel, dus blijkbaar vond de rest van de mensen het wel leuk :p

oja heb ook sterretjes gekocht voor oud&nieuw, pakje van 80 stuks voor 69 cent :p ze hadden ook grote, weet niet per hoeveel die gingen maar die waren 79 cent :p
en heb bolletje kaneel kerststerren ingeslagen voor 89 cent per pakje.
  maandag 14 december 2009 @ 21:30:56 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_75629245

Het is idd zo kneuterig dat het wel weer grappig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')